brak mocy i nagly wzrost 1z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

brak mocy i nagly wzrost 1z

Postprzez din » 8 mar 2010, o 19:41

Dziwna sprawa

przyspieszam sobie elegancko ale jak silnik zalapie ok 3500rpm(w zaleznosci od biegu +-500rpm) to traci moc, trzymam pedal dalej w podlodze i po chwili zaczyna elegancko ciagnac dalej az do czerwonego pola

na jedycne wystepuje problem sporadycznie
na 2,3,4,5 prawie zawsze.

są momenty ze jest ok ae zazwyczaj wlasnie tak dziwnie sie zachowuje.
mialem blad 00575 ale juz jakis czas temu go wykasowalem i od tamtej pory vag nie zglasza zadnych bledow a silnik traci moc.

węzyki od n75 prawidlowo podlaczone i szczelne.
n75 cyka

jakies sugestie??
zrobic jakies logi podczas jazdy??zrobilem bloku 011 ale nie wiem jak to czytac i sprawdzic czy jest dobrze

jest ktos z Gdyni co sie na tym zna i moglby podmienic na probe kilka elementów
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

brak mocy i nagly wzrost 1z

 

Postprzez Snejk18 » 8 mar 2010, o 20:02

Używaj szukajki, to nie boli... temat przewija się cały czas...

A filtr paliwa kiedy miałeś wymieniany ??
W wężyku paliwowym przed pompą nie ma przypadkiem bąbelków powietrza ??
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez din » 8 mar 2010, o 20:09

tematow owszem jest full ale w kazdym jest napisane ze jest odciecie i koniec a nawet jak sie bieg zmieni to nie idzie dalej u mnie zas jest mega zwis i po chwili cisnie dalej, i nie zawsze sie tak dzieje.

bombelkow nie ma.
filt paliwa i powietrza zmieniony jakies 2 tyś km temu


mam vaga wiec jesli ktos wie co mam nim sprawdzic aby zawezic poszukiwania to bede zobowiazany;
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez SotoM » 9 mar 2010, o 18:44

moze przepływomierz kuca...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Procent » 9 mar 2010, o 20:12

A że n75 cyka to jeszcze nic nie znaczy. raz cyka raz nie a i tak działa. Może u Ciebie tylko cyka, ale żadnych z tego efektów nie ma. A jak nie to pewnie przepływka
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez din » 10 mar 2010, o 09:12

mozna przeplywke i n75 sprawdzic vagiem??
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Snejk18 » 10 mar 2010, o 20:05

Przepływkę tak, N75 chyba nie.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

logi

Postprzez din » 19 mar 2010, o 18:58

czy moze ktos z tych logow cos wywnioskowac?? moze one powiedza cos wiecej co jest z moim tdi'kiem


http://vaglog.rtnet.pl/din_8758.html
http://vaglog.rtnet.pl/din_8757.html
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Bradley » 19 mar 2010, o 19:46

Zrob logi jak nalezy. 3 albo 4 bieg, 1500 obr/min i but w podloge. Z tego co tam dales to mozna gdybac.
grupa 8,10,11
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

logi

Postprzez din » 20 mar 2010, o 18:25

http://vaglog.rtnet.pl/din_8850.html
zrobilem cos takiego ale chyba tez nie sa za dobre. nie mialem sie gdzie rozpedzic

za pierwszym razem odcial przy 3300 a za drugim to tak przy 3800


tak czy inaczej zrobie jeszcze jednego loga
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Bradley » 20 mar 2010, o 20:55

Slabo cos to turbulum sie napedza. Albo wydech jest lekko przytkany albo wastegate przyrdzewial i jest lekko uchylony bez obciazenia, bo ciagle wysterowanie n75 masz na minimum.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez din » 20 mar 2010, o 21:02

przytkany wydech to watpie bo autem przez ostatni rok smigalem tylko po niemieckich autostradach caly czas tak po 150km/h

tutaj jeszcze jeden log

http://vaglog.rtnet.pl/din_8858.html

najbardziej jest to odczuwalne na 2 biegu na 3 juz mniej

i tak jak mowilem jak mu sie pocisnie to z kazdym razem jest troszke lepiej ale po jakiejs dluzszej chwili znow zacina


to co sprawdzic na poczatek?ten wastegate?? poruszac tym, przesmarowac czy jak??
gdzie to się w ogole znajduje??

jakies propozycje?
chce to jak najszybciej naprawic;)

[ Dodano: 2010-03-28, 18:15 ]
dzisiaj zauwazylem ze jak przycine obroty do 3500 to potem silnik pracuje jakos dziwnie;/ telepie nim;/ wylaczenie i wlaczenie nic nie dalo kilka razy przygazowalem i wszystko wrocilo do normy.

Jeszcze raz obroty do 4000 i znow jakies telepanie silnikiem i kupa dymu z wydechu potem kilka drobnych dogazowan i wszystko jak reka odjal


zrobile logi na jalowym

http://vaglog.rtnet.pl/din_9344.html

ma ktos jakis pomysl bo czas leci a golfik niesprawny;/
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości