brak pełnej Mocy w 1Z :|

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

brak pełnej Mocy w 1Z :|

Postprzez lisu891 » 19 lip 2009, o 11:52

Witam mam mały problem . Przy 3900 obr/min na 4 biegu przy ok 140 km/h silnik staje nie kreci sie wiecej po wrzuceniu 5 biegu także ma kłopoty żeby krecic sie dalej , delikatnie predkosc wzrasta ale to na prawde bardzo wolno ;/ .. Miał może ktoś podobny kłopot ? aha zapomniałem dodac ze na biegach 1,2,3, silnik pracuje normalnie , na 4 do 3500 obr także
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

brak pełnej Mocy w 1Z :|

 

Postprzez Procent » 19 lip 2009, o 12:00

turbo dziura napewno to nie jest. A od 1 do 3 normalnie obroty wchodzą i przyspiesza powyżej 3900 rpm??
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lisu891 » 19 lip 2009, o 12:06

tak normalnie
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

Postprzez Procent » 19 lip 2009, o 12:12

Zaworek n75 do sprawdzenia, przepływkę może trzeba wyczyścić, EGR zaślepić, dolot wyczyścić... Multum. Najlepiej podpiąć VAG-a i zobaczysz ocb. Ale osobiście obstawiam n75 (to ten co tak cyka jak przekręcisz kluczyk).
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lisu891 » 19 lip 2009, o 12:16

Procent napisał(a):Zaworek n75 do sprawdzenia, przepływkę może trzeba wyczyścić, EGR zaślepić, dolot wyczyścić... Multum. Najlepiej podpiąć VAG-a i zobaczysz ocb. Ale osobiście obstawiam n75 (to ten co tak cyka jak przekręcisz kluczyk).



to ten co znajduje sie za filtrem paliwa??
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

Postprzez Procent » 19 lip 2009, o 12:18

tak dokładnie. Jak przekręcisz kluczyk i stacyjki ci się zapalą to słychać jego cykanie spod maski. Częsta wada TDI-ków w mk3.
Ale osobiście i tak bym wolał podjechać na VAG-a. Zawsze Ci pokaże co jest nie tak.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lisu891 » 19 lip 2009, o 12:21

jesli chodzi o ten zaworek to wiem ze jest w nienajlepszej kondycji tylko sie zastanawiam czy tylko on moze być sprawca;]
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

Postprzez Karol B. » 19 lip 2009, o 12:22

Mialem cos podobnego. Wymiana filtra paliwa pomogla
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez lisu891 » 19 lip 2009, o 12:24

w marcu wymieniałem
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

Postprzez Procent » 19 lip 2009, o 12:24

no niewiem czy filtr paliwa. na 1,2,3 biegu ciągnie normalnie. Ale wymienić napewno nie zaszkodzi. Jeżeli n75 jest ok, to może przepływka szwankuje?? Wymontuj, przeczyść i zamontuj. Przejedź się. Wiesz problem może również tkwić w czym innym. Głębiej w silniku, ale staram się jak narazie pomóc w najprostszy sposób.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lisu891 » 19 lip 2009, o 12:34

jesli chodzi o filtr to mialem juz oznaki jego wadliwosci a mianowicie nadmierne odcinanie nie zawsze w postaci szaprniecia , czasami bardzo plynnie go odcinało efekt takiego jakby bujania samochodem , podczas przyspieszania na 3,4 biegu ale wtedy dalej normalnie szedl a teraz nie odcina go a nie idzie :d a o tych oznakach dowiedzialem sie od kumpla który mial takie same i to wlasnie byly podobowane przez ten n75
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

Postprzez Procent » 19 lip 2009, o 12:40

nie zawsze musi być ten sam objaw. Jak miałem Corse w dieslu to mi jarała 10 l na 100 km. Myślałem że wtryski leją czy coś albo na pompie się przestawiła. Wymieniłem filtr powietrza i znów paliła 4-5 l na 100 km. Także wiesz... Objawy są rózne i dlatego proponuję na VAG-a podłączyć. U mnie to kosztuje 25 zł także nie pieniądz
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości