drgania silnika

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

drgania silnika

Postprzez schrek » 19 sie 2008, o 19:53

witam. jestem posiadaczem golfa 3 mam go juz 5 lat do tej pory nie mialem z nim zadnych problemoe. niestety teraz sa a mianowicie gdy silnik pracuje na wysokich obrotach podczas jazdy nic sie nie dzieje. problem pojawia sie wtedy gdy trzeba zwolnic. jadac np. 60 KM/H na czwartym biegu i utrzymujac ta pretkosc silnik ma drgania ale gdy dadam gazu zacznie sie szybciej rozpedzac i wszystko wraca do normy. co morze byc tego przyczyna?
schrek
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19 sie 2008, o 19:35
Lokalizacja: chlewiska

drgania silnika

 

Postprzez piotr0488 » 19 sie 2008, o 22:46

jak drga rowniez na wolnych obrotach to poduszki do wymiany
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 19 sie 2008, o 22:53

a wystepuje ci to na każdym biegu?? bo dąrze do tego, czy czasem nie chodzi ci o drgania które juz tu na 4um było wielo krotnie poruszane...mianowicie wina sprzęgła lub nastawnika pompy...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez schrek » 19 sie 2008, o 23:04

poduszki zostaly wymienione. drgania sa podczas pracy silnika ale pod obciarzeniem to znaczy jadac. i problem ten nejbardziej jest wyczuwalny na 3, 4, 5, biegu przy nie wysokich obrotach silnika powyrzej 2000 ustepuje, nie pali wiecej nie kopci a co dziwne odpala z pierwszego i gdy silnik chdzi nie czuc drgan na jego luznej pracy. co dziwne terz gdy depne pedal gazu odrazu do oporu a nie stopniowo czasem zadrzy ale zadko zazwyczaj odchodzi odrazu problem jest jak trzymam stala predkosc prze nie wiekszych obrotach jak 2000
schrek
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19 sie 2008, o 19:35
Lokalizacja: chlewiska

Postprzez leopard » 19 sie 2008, o 23:07

tarcza sprzęgła się kończy ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez schrek » 19 sie 2008, o 23:18

sprzeglo wymienialem 4 miesiace temu.
schrek
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19 sie 2008, o 19:35
Lokalizacja: chlewiska

Postprzez SotoM » 19 sie 2008, o 23:29

schrek, no to chyba faktycznie chodzi o to nasze standardowe szarpanie. czyli nastawnik zabrudzony... mam nadzieje że Leoś sie na mnie nie wnerwi... miałem ten sam problem. kolega Leopard mi go zlikwidował problem juz na zawsze. odcioł kabelek we wtyczce do komputera.u mnie np to był 43 pin. jeśli nie masz tego komputera MFA to mozesz to śmiało zrobic. najlepiej aby ci to zrobił elektronik który wie gdzie i jak podejśc.tylko sie nie spiesz. to zależyt jaki masz numer komputera i trzeba było by najpierw zobaczyć w schemat który to bedzie pin u ciebie. także nie śpiesz sie z tym...poważnie
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 20 sie 2008, o 03:22

SotoM napisał(a):jeśli nie masz tego komputera MFA

w którymś kościele dzwonili ... ale ale w którym ??

nie MFA - tylko tempomatu ...
a rozwiązaniem problemu jest odcięcie sygnału prędkości podawanego do ECU auta ze skrzyni biegów
sprawdź w schemacie elektrycznym na który pin w ECU podany jest sygnał - wytnij kabel i testuj

BTW - nadal obstawiam że sprzęgło masz luk'a lub valeo ... i się posypało :P
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez schrek » 20 sie 2008, o 15:29

panowie sprzeglo jest okej sprawdzalem. mam tezpytanie nas kompie wyskoczyl mi blad 0117 zacisk alternatora lecz sprawdzany byl u elektryka wszystko bylo w porzadku. a bledu nie morzna bylo skasowac i madal jest. czy to terz morze powodowac drgania silnika przy mniejszych obrotach a tak wogule to zaczelo mi sie to robic tuz po wymianie paska rozrzadu.
schrek
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19 sie 2008, o 19:35
Lokalizacja: chlewiska

Postprzez piotr0488 » 20 sie 2008, o 16:29

a napinasz ci niebije... i sprawdz czy pasek dobrze lezy
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 20 sie 2008, o 19:12

Pany... warto było by czytac co radzi Leopard bo uwierzcie mi - facet ma łep na karku wie co jest grane ...znam faceta.gosc wie co mówi...
powaznie ruszcie sie z tym wycieciem kabelke i wasze szarpania znikną. ja juz 2 miesiace temu zapomniałem jak sie jeździ z szarpaniem.a tez mnie to wnerwiało jak jasna cholera...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez scols11 » 20 sie 2008, o 20:00

Sprobuj wypiac wyczke ze skrzni biego i sprawdz czy pomoglo-jesli tak to nastawnik do czyszcznia lub tak jak koledzy wyzej napisali
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 9 gości