mała predość

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

mała predość

Postprzez rydzek102 » 21 gru 2007, o 16:21

witam
problem moj jest taki ze auto osignie 140km/h 3000obr i pedal przy podlodze.do100km/h nawet sie zbiera choc szalu nie ma,slychac ze turbina pracuje. pytałem mechanika czy to nie elektrozawor n75 lub przeplywomierz bo wyczytalem na forum ze to moze byc przyczyna ale on twierdzi ze to pompa paliwowa jest walnieta.jak zobaczylem cene uzywanej to sie przerazilem :-o macie jakies pomysly co to moze byc? dodam ze komputer pokazuje zero usterek .a jeszcze jedno czy ten elektrozawor ma caly czas tykac po przekreceniu kluczyka i odpaleniu auta bo u mnie caly czas tyka ?
rydzek102
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7 gru 2007, o 20:05
Lokalizacja: BOLES?AWIEC

mała predość

 

Postprzez leszek41 » 21 gru 2007, o 21:52

witam,moj tez tak robil,zrob tak,jak otworzysz maske to z lewej strony kolo filtra paliwa masz z boku 2 kostki,wez je zamien,ja tak zrobilem i mam spokoj,wyczytalm to kiedys na forum.daj znac jak to pomoze.pozdrawiam.
leszek41
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21 gru 2007, o 20:37
Lokalizacja: Lębork

Postprzez Xywerius » 21 gru 2007, o 22:51

Mój tdi'k wolno sie zbierał, żeby wrzucić 5 musiałem nieźle go cisnąć. Gdzieś wyczytałem żeby wymienić filtry paliwa i powietrza, zrobiłem tak i jestem teraz szczęśliwy :-) . 170km/h osiąga w kilka sekund. :-) :-D . Jeśli to nie pomoże to prawdopodobnie elektrozawor n75, przepływomierz lub jak kolega napisał z tymi kostkami przy filtrze paliwa. Pozdro. :-)
Xywerius
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 10 sie 2007, o 17:53
Lokalizacja: z Polski

Postprzez rydzek102 » 22 gru 2007, o 14:41

a wiec zamieniłem te kostki i zmian co do predkosci nie ma choc elektrozawor przestal tykac. co do filtrow miesiac temu wszystkie zmienialem wlacznie z pylkowym.
rydzek102
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7 gru 2007, o 20:05
Lokalizacja: BOLES?AWIEC

mala predkosc

Postprzez daria siudziak » 22 gru 2007, o 20:57

mam ten sam problem,paski,filtry zmienione,kostki tez i....nic
daria siudziak
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 21 gru 2007, o 22:01
Lokalizacja: jarocin

Postprzez rydzek102 » 1 lut 2008, o 11:46

witam
wymieniłem elektrozawor n75 i przepływomierz i nadal bez zmian.140 km/h to wszystko co z niego wycisne :-( ma ktos jeszcze jakies pomysly ?
rydzek102
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7 gru 2007, o 20:05
Lokalizacja: BOLES?AWIEC

Postprzez SEBA123 » 4 lut 2008, o 20:42

ja mialem podobny problem wymienilem wtryski i pompe 1800zl nie moje ale teraz idzie jak przecinak a wczesniej zanim na 5 biegu tak zamulal ze jechalem 140to max byl wymien pompe raczej tam lezy problem pozdro
Avatar użytkownika
SEBA123
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 01:18
Lokalizacja: Gdansk

Postprzez wolfman » 4 lut 2008, o 20:57

Witam

Niedawno też zmagałem się z tym problemem.
Kolega doradzil mi ,jak sprawdzic ,czy przepływomierz jest sprawny.
Rozgrzej silnik do normalnej temeratury,następnie odlącz kostke od przepływki.jeżeli silnik zgaśnie to jest ok.

Ja swój za 350 zl wymienilm(oryginalny) i teraz idzie jak burza :-)
Avatar użytkownika
wolfman
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 15:21
Lokalizacja: czecho

Postprzez rydzek102 » 5 lut 2008, o 10:55

ja tez kupiłem oryginalny przepływomierz (460zł)a odnosnie tej kostki to jesli ja odłacze na właczonym zapłonie to nie obejdzie sie bez wjezdzania na komputer zeby wykasowac bład.cholera a miałem taka nadzeje ze to nie pompa.a moze da rade ja jakos zrenegerowac ta pompe zeby taniej wyszło ?
rydzek102
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7 gru 2007, o 20:05
Lokalizacja: BOLES?AWIEC


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości