N75 czytalem posty ale nie ma ceny i numeru- pomocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

N75 czytalem posty ale nie ma ceny i numeru- pomocy

Postprzez Sebastian_golf » 10 lip 2008, o 13:50

Czytalem wasze posty i mam ten sam problem do 120 rozpedza sie pozniej zero. Zatrzymam sie nie slysze turbiny. Wylacze silnik i wlacze turbina dziala w calym zakresie obrotow. Z tego co wy piszecie wskazuje na n75 Otwieram maske mam AFN tdi 110 i nie moge znalesc tego ustrojstwa. Inna sprawa jest ze dzwonie do sklepu i mowie chce n75 a oni ze nie wiedza co to jest i zeby numer 9 cyfrowy im podac z jedna litera na koncu to sprawdza.

Potrzebuje pomocy
Sebastian_golf
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 19 cze 2008, o 14:38
Lokalizacja: Warszawa

N75 czytalem posty ale nie ma ceny i numeru- pomocy

 

Postprzez wolfman » 10 lip 2008, o 15:26

w golfach ten zaworek jest za filtrem paliwa, jak go zdejmiesz to będzie na nim pisał jego nr. zapisz go sobie i podaj w sklepie :-)
Avatar użytkownika
wolfman
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 15:21
Lokalizacja: czecho

ok widze ale sa 2 ...

Postprzez Sebastian_golf » 10 lip 2008, o 15:39

czy to bedzie ten co jest na "blotniku" czy ten glebiej?

Seba
Sebastian_golf
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 19 cze 2008, o 14:38
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SotoM » 10 lip 2008, o 18:09

u ciebie ten zaworek jest na scianie grodziowej nad zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzenia - czy koło chyba są 2 obok siebie to N75 to jest ten z białą główką
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez wolfman » 10 lip 2008, o 22:30

on jest na błotniku i siedzi na takiej gumowej złączce
Avatar użytkownika
wolfman
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 15:21
Lokalizacja: czecho

Postprzez SotoM » 10 lip 2008, o 23:31

wolfman, tak w 90tce jak u nas tak. aleSebastian_golf, ma 110tke AFN'a i tam jest na podszybiu.troszke inaczej jest z coniektórymi rzeczami jak u nas

[ Dodano: 2008-07-10, 23:33 ]
Sebastian_golf, własnie sadze ze tobie staneła kierownica spalin w turbinie a nie zaworek.zaworek sie nie psuje od tak. a sądza ze na bank kierownica sie zapiekła w turbinie. juz z Leopardem zesmy ich sie narobili. do 120 jedzie i nagle łapie błąd. zgasisz motor odpalisz i znowu jedzie do 120tu i znowu to samo. napewno kierownica...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Zico63 » 10 lip 2008, o 23:43

Podajcie, proszę nazwę w/g ETK-a - będzie numer katalogowy...
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: moj-golf/vw-golf-1-9-tdi-specjal-zico-s-t12384.html
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez SotoM » 10 lip 2008, o 23:48

Zico63 napisał(a):Podajcie, proszę nazwę w/g ETK-a - będzie numer katalogowy...

a czego ty chcesz numer katalogowy?? zaworka?? jaki masz motor?? 90tke czy 110tke?? jak 90tke to u nas nie ma N75 - to jest zawór podcisnienia a u nas jest nadcisnienie
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Zico63 » 10 lip 2008, o 23:51

Dla Sebastian_golf, oczywiście. No to na przyszłość... Ale nie wiem który na tym rysunku: 9 czy 29? A może to nie te...
]RYSUNEK
Ostatnio edytowano 11 lip 2008, o 00:06 przez Zico63, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez SotoM » 10 lip 2008, o 23:57

ale u niego ten zaworek nie padł. u niego stoi kierownica w turbinie.te zaworki rzadko sie psuja. na bank jest tam kierownica do roboty dlatego łapie błąd

[ Dodano: 2008-07-11, 00:01 ]
no N75 to jest z białą główką
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 11 lip 2008, o 00:44

SotoM napisał(a):u nas nie ma N75


nie siej defetyzmu ... jest jest - zasada działania trochę inna - ale jest

oryginalna nazwa to przetwornik ciśnienia
110 KM
1H0 906 627 A
zamiennik
1H0 906 483 C
046130405
046131887
052129734

90 KM
191 906 283 A
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Zico63 » 11 lip 2008, o 01:27

Dzięki wielkie Kolego Leopard - nowe doświadczenia w odczytywaniu mego Dieselka! ;-)
Jednak 29!
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości