Moderator: Moderator
Reiven napisał(a):Kolego SotoM nigdy nie używałem blokady wału i jakoś zawsze udaje mi się ustawić na 0 a co do ustawiania konta wtrysku to nie wydaje mi się żeby było to konieczne wręcz jest nie wskazane jeśli pompa jest fabrycznie ustawiona.
Kąt wtrysku nie ma prawa się przestawić jeśli nie odkręcisz śrub pompy i nie przestawisz samej pompy. Koło blokujesz i ustawiasz na znak więc skąd ma wynikać to przestawienie kąta?
Myślę ze każdy kto ma odrobinę zręczności i kupi sobie książkę typu sam naprawiam poradzi sobie z tym rozrządem i takie wasze pisanie zostaw to bo będziesz miał po silniku jest śmieszne.
SotoM jest mnóstwo ludzi poza tobą którzy umieją to zrobić i z powodzeniem to robią to nie operacja na otwartym sercu. Naprawdę nie trzeba być mechanikiem ja jestem lekarzem i z rozrządem w golfie i passacie radzę sobie doskonale a moim jedynym kontaktem z mechaniką było dorabianie w warsztacie ojca w szkole średniej.
Ale dla równowagi dodam ze znam i takich co sobie załatwili silniki wymieniając rozrząd samemu ale to były skrajne przypadki głupoty i niewiedzy.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości