tajemnicza zagadka mojego golfa

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

tajemnicza zagadka mojego golfa

Postprzez GITgostek » 22 sie 2008, o 12:21

witam , mam w golfie następujący problem

sprawa jest bardzo dziwna i od kąd mam tego golfa strasznie mnie to wpienia
poprzedni właściciel mówił że jak go sprowadził wszystko było ok , tylko że stał przez pół roku w garażu i wtedy " niby " ta usterka sama powstała

do chyba jakiegoś (elektrozaworu przy pompie ) idzie kabelek <czarny> od akumulatora z plusa (+)

jeśli nie podłącze tego kabelka do plusa w aku auto niechce odpalić

jeśli go podłącze auto pali na dotyk

jeśli już go podłącze to potem auto niechce zgasnac z klucza tylko musze zbiegu go gasić

jeśli zostawie ten kabelek na dłuższy czas np. na noc przypięty do aku to mi go rozładowuje , świeca kontrolki dwie czerwone, i trzeba leciec po prostownik

dlatego przy każdym odpaleniu auta i opuszczaniu go na dłużej musze otwierac maske i grzebac tam

jeden gostek przypuszczał że to wina kostki od stacyjki , wymienilismy i to nic nie zmieniło

dodam że czasami auto odpala bez tego kabelka np. jak jest już rozgrzane , czasami nawet mi rano bez tego kabelka odpalił ale to żadkość naprawde kilka razy

proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy i pozdrawiam

na dole macie schemat tego problemu:
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

tajemnicza zagadka mojego golfa

 

Postprzez piotr0488 » 22 sie 2008, o 12:29

do zaworu wchodza teraz 2 kable czarny i siwy jak dobrze widze, sprawdz ten siwy, bo on jest od podawania impulsu, gdzie moze jest rozczepiony albo zasniedzialy, i wtedy ten czarny bedziesz mogl wyrzucic..
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 22 sie 2008, o 12:57

ewentualnie przekaźnik niedomaga - dlatego własciciel posiłkuję sie dodatkowym plusem na elektrozawór STOP
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez piotr0488 » 22 sie 2008, o 13:05

tu mozesz sprawdzic ktory to przekaznik
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GITgostek » 22 sie 2008, o 13:39

u mnie w ogólnie niema przekaźnika od sterowania silnikiem, w sumie niewiem czy powinien być
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez piotr0488 » 22 sie 2008, o 17:10

powinien byc
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GITgostek » 22 sie 2008, o 17:46

a mi sie bardziej wydaje że to chyba raczej w silnikach TDi powinien byc ten przekaźnik bo ja swoim golfem juz 5tys km bez tego przejechałem ale nie jestem pewny ,
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez Zico63 » 22 sie 2008, o 17:58

To pobrać prąd z zacisku "15" stacyjki i po sprawie. Jest to zacisk "zapłonu" a więc jak znalazł.
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: moj-golf/vw-golf-1-9-tdi-specjal-zico-s-t12384.html
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez GITgostek » 22 sie 2008, o 20:32

ok , spróbuje tylko powiedz mi w którym to jest miejscu
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez leopard » 22 sie 2008, o 21:59

Zico63 napisał(a):To pobrać prąd z zacisku "15" stacyjki i po sprawie. Jest to zacisk "zapłonu" a więc jak znalazł.


o i to jest konkretne podejście do sprawy ...

skrzynka bezpieczników (patrząc od tyłu) gniazdo G2 - pin 4 w gnieździe - kabel koloru czarno/żóltego ... to jest kabel zasilający N109 (elektrozawór STOP) - 0,5 mm2 plus po stacyjce

BTW - ten kabel przechodzi przez bezpiecznik S15 (10A) - sprawdź go przy okazji ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez sebargs » 22 sie 2008, o 22:30

ja mialem ten sam problem...
jadac przez miasto auto nagle zgaslo mi na krzyzowce co sie pozniej okazalo to przekaznik sie zawiesil musialem styki przeczyscic ale bede musial go wymienic...
Sebargs
sebargs
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 13:04
Lokalizacja: Zbąszyń /k. Poznania

Postprzez GITgostek » 23 sie 2008, o 01:41

a pamiętasz który to był przekaźnik? bo ja podejrzewam że to R12 - odpowiedzialny za pompe paliwa i świece żarowe

[ Dodano: 2008-08-23, 01:42 ]
p.s. ja juz tak 2 razy miałem ze mi w mieści zgasł ... ale przypał nie?
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron