temperatura silnika

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez krysiakwrc » 19 gru 2009, o 17:42

u mnie pewnie też termostat padnięty mam góra 75 stopni a spada do 70 ale nie niżej, grzeje bardzo dobrze i dość szybko robi się ciepło w środku, ale co prawda nigdy nie nagrzało mi się do 90 stopni i nigdy nie słyszałem żeby mi się dmuchawa włączyła.
krysiakwrc
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 4 sie 2009, o 19:34
Lokalizacja: olsztyn

 

Postprzez SotoM » 19 gru 2009, o 18:10

konik napisał(a):SotoM wskazka stoi w takim miejscu jak masz wylaczony zaplon ,wogole sie nie podnosi ,dzisiaj akcja kartonik zaloze i zobacze czy sie podniesie
. kiedy to zauważyłes , jeszcze przed tymi mocnymi ziąbami czy w czasie...??
bo moze nagrzewnica jest zapowietrzona. wystarczy zdiac opaskę z lewego przewodu gumowego wchodzącego w ściane grodziową i powietrze z nagrzewnicy wypchnie jak odpalisz silnik na parę sekund. jak mocno zacznie wypluwac wodę to zakładasz wężyk, opaske zacisdkasz i po krzyku. to taka szybka instrukcja.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez k-m-r1 » 19 gru 2009, o 20:04

Golf III 1,6i (1994-1997) i prawdopodobnie 1.4

Układ chłodzenia

zamknięty z obiegiem wymuszonym przez pompę odśrodkową.
Termostat
- temperatura początku otwarcia 84°C
- temperatura pełnego otwarcia od 98°C

- skok zaworu co 7 mm

Wentylator elektryczny, o dwóch prędkościach,
sterowany termo-wyłącznikiem
- temperatura włączenia
- 1. prędkości 92 - 97°C
- 2. prędkości 99 - 105°C
- temperatura wyłączenia
- 1. prędkości 84 - 91°C
2. prędkości 91 - 98°C

Golf 1,8i (1991-1995)
Zamknięty działający w obiegu wymuszonym przez pompę odśrodkową.

Termostat
- temperatura początku otwarcia od 87°C
- temperatura pełnego otwarcia od 102°C
- skok minimalny zaworu - 7 mm

Wentylator / elektryczny, o dwóch prędkościach
- temperatura włączenia
- 1. prędkości od 92 do 97°C
- 2. prędkości od 99 do 105°C
- temperatura wyłączenia
- 1. prędkości od 84 do 91°C
- 2. prędkości od 91 do 98°C

Golf III 1,9 D (1991-1995)
Obieg wymuszony przez pompę odśrodkową.
Termostat jest umieszczony na przewodzie wlotowym przy pompie cieczy chłodzącej
- temperatura początku otwarcia od 85°C
- temperatura pełnego otwarcia od 105°C
- skok zaworu - 7 mm.


Wentylator jest elektryczny, o dwóch prędkościach marki Bosch:
- temperatura włączenia
- 1. prędkości 92...97°C
- 2. prędkości 99...105°C
- temperatura wyłączenia
- 1. prędkości 84...91°C
- 2. prędkości 91...98°C
Golf III 1,9D Turbo
Obieg wymuszony przez pompę odśrodkową.
Termostat jest umieszczony na przewodzie wlotowym przy pompie cieczy chłodzącej
- temperatura początku otwarcia od 85°C
- temperatura pełnego otwarcia od 105°C
- skok zaworu - 7 mm.


Wentylator jest elektryczny, o dwóch prędkościach marki Bosch:
- temperatura włączenia
- 1. prędkości 92...97°C
- 2. prędkości 99...105°C
- temperatura wyłączenia
- 1. prędkości 84...91°C
- 2. prędkości 91...98°C
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez kajtek » 20 gru 2009, o 13:10

u mnie też temp dochodzi do 80 i tak wskazówka sie zatrzymuje czasem podskoczy do 85 może lub prawie do 90 ale to tylko czasem na postoju po szybkiej jezdzie, termostat wymieniony 2 lata temu dlatego że wcześnie temp maks 70 a od wymiany termostatu po dziś dzien tak jak pisałem powyżej, póki co nic z tym nie robie bo nie mam pomysłów :)
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez konik » 20 gru 2009, o 14:34

no u mnie temperatura sie wcale nie podnosi wczoraj jezdzilem okolo 2 godz i powietrze lecialo takie letnie SotoM jak odebralem samochod od kumpla ktory mi go robil to temp skoczyla az na 100 stopni skapnolem sie ze malo plynu jest dolalem i od tego czasu nie grzeje a to juz byly dni na minusie
POLĄCZYLA NAS PASJA TA PASJA JEST VW
konik
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 09:03
Lokalizacja: Nowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości