utrata mocy przy 110 km/h (powyżej 2400 obr.)

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

utrata mocy przy 110 km/h (powyżej 2400 obr.)

Postprzez colomboo » 3 lis 2007, o 11:20

Witam wszytkich Golfiarzy, mam wielki kłopot z utrata mocy jak w tytule... nic nie pomaga. Po naprawie uszczelki pod głowicą tak się zaczęło dziać i nawet tempomat przestał działać. Wyminiłem przepływomierz, filtr paliwa, był podłanaczany pod kompa i nie wykryło żadnych błędów. Jeśli ktoś wie o co może biegać proszę o pomoc bo z moja wiedzą a także znajmowych mamy związane ręce, dzięki z góry za odpowiedzi!!! :)))
colomboo
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2 lis 2007, o 20:35
Lokalizacja: Białogard

utrata mocy przy 110 km/h (powyżej 2400 obr.)

 

Postprzez Hatatitla » 3 lis 2007, o 15:08

Podobny problem miałem z firmowym Passatem, tez 1,9 TDI. Musiałem się zatrzymac , wyłączyć i włączyć silnik i było oki.........Pojechałem do serwisu i po prostu zregenerowali mi turbinę...jest oki...
Avatar użytkownika
Hatatitla
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 24 lip 2007, o 15:48
Lokalizacja: Rumia

Postprzez colomboo » 3 lis 2007, o 18:04

Po wyłączeniu silnika i uruchomieniu go ponownie jedzie normalnie do momentu 2400 obrot. lub 110/120 km/h i ponownie słabnie... Wszystko było dobrze do wyminay uszczelki... cały czas czekam na coś konkretniejszego bo wymiana turbiny w moim przypadku nic nie da bo jest w dobrym stanie :(((( help!
colomboo
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2 lis 2007, o 20:35
Lokalizacja: Białogard

Postprzez ogi » 3 lis 2007, o 22:02

turbina przeładowuje a to jest priorytet dla kompa aby ja odłączył może to być wina zaworka n75 , łopatek w turbinie badz wężyków które to wszystko łączą. po wyłączeniu zapłonu wszystko wraca do normy aż znów zbytnio nie wzrośnie ciśnienie i znów tzw notfaul.
ogi
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20 wrz 2007, o 20:11
Lokalizacja: bielsko

Postprzez arczi » 11 lis 2007, o 20:25

Ja ci mowie kolego mam to samo zatarte łopatki w turbinie i zawór który ma nimi regulowac nie radzi sobie bo turbo ma zatarta kierownice tzw dlatego przy ok 120 k/mh autko zasypia a po ponownym odpaleniu idzie znow ok jedyne co mozesz zrobic to zregenerowac turbo a spadek mocy to nie odciecie turba tylko zmniejszenie dawki paliwa na pompie aby turbo przy nie rozwalilo kolektora ssącego bo prawdopodobnie idzie na fula ja juz tak pomykam 2 lata da sie zyc pozdro cena regeneracji to ok 1000zł
arczi
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 11 lis 2007, o 20:06
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez sipset » 15 lis 2007, o 02:37

kolego przyczyn moze byc wiele. Po pierwsze masz zaslepiony egr? Po drugie jaki masz silnik, jesli AFN 110ps (turbina garret vnt15) to moze byc wina zapieczonych lopatek w turbinie, moze dawac wtedy za duze cisnienie i komp przechodzi w tryb awaryjny. Winnym tego zamieszanie moze byc tez elektrozawor n75 ktory steruje turbawka. Wszystkie przewody cisnieniowe musisz sprawdzic czy sa cale, to tez jest czesta przyczyta trybu awaryjnego (notlaufa). Przy gaszeniu silnika i ponownym odpalaniu jest wszystko ok poniewaz resetuje sie komp. Jesli to wszystko zaczelo sie dziac od tak to raczej nie beda to lopatki w turbinie. Sam regenerowalem taka turbine, jest to wykonalne:)
pozdro

JESLI KTOS POMOGL DODAJ PUNKCIKA
Avatar użytkownika
sipset
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 15 lis 2007, o 01:17
Lokalizacja: Śląsk


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości