przez MiChAoS » 6 sie 2010, o 08:52
ja robilem taki swap... z AFN na ARL
jezeli do mk3 to najlepszym rozwiazniem jest:
silnik ARL z osprzetem + ECU + wiazki
skrzynia 5b z AFN + sprzeglo vr6 zamach jednomas z ABF,G60,1z
poloski wtedy zsoataja te z mk3
trzeba rzezbic z kabelkami
troche problemow bo ARL byly w dobrych wersjach mk4 czy leona itp, weic wiekszosc miala szyne CAN na zegarach, wiec odrazu potrzebne zegary chodz jak ktos ogarnia to ogarnie to na zegarach z mk3 ale malo kto...
turbo z ARL nie podejdzie bo bedzie zawadzac o lape z mk3 wiec trzeba cos pokombinowac, ja zminilem na wieksza GT22 a z arl-a to GT17... pakujac motor odrazu trzeba zrobic FMIC i orurowanie , do tego wydech dobrze zrobic, wartalo by wrzucic pompe paliwa dla spokoju...
lapy pasuja wszystkie jezeli skrzynia z AFN-a zostaje , jak 6B trzeba pospawac troche... ale wszystko do zrobinia niema tragedi tylko $$ potrzena ale jak juz to bym zrobil swapa na AFN duzo mniej roboty, wlozyc T z BRD, wtryski 230, pompa 11, FMiC i bezpieczne +- 185KM 400Nm przy smiesznym spalaniu i mnijszym wydatkiem
swap ARL jak niemasz na wstepie 10k, pozniej sie zobaczy to szkoda zachodu wogule