1.8benzyna

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

1.8benzyna

Postprzez Faza » 14 paź 2013, o 14:48

Witam,dopiero zaczalem przygode z motoryzacja dokladnie z pierwszym autem posiadam 1.8benzyne o mocy 116km (tak wyliczylem z KW w dowodzie )pytanie moje brzmi jak moge zwiekszyc moc czy jest taka mozliwosc jaki wklad finansowy musialbym miec zeby uzyskac 135-150km.
Dziekuje za odpowiedz
Jesli taki temat juz kiedys byl to przepraszam widocznie nie zauwazylem.
Faza
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14 paź 2013, o 14:31
Lokalizacja: Plock/Oslo

1.8benzyna

 

Postprzez Paweu » 14 paź 2013, o 18:50

Faza napisał(a):posiadam 1.8benzyne o mocy 116km (tak wyliczylem z KW w dowodzie )


W mk3 nie było seryjnie montowanego silnika 1.8 o takiej mocy. Więc albo błąd w DR albo auto po swapie na 1.8 bodaj z jakiegoś starszego vw.

Faza napisał(a):pytanie moje brzmi jak moge zwiekszyc moc czy jest taka mozliwosc jaki wklad finansowy musialbym miec zeby uzyskac 135-150km.


Nikt Ci na to nie odpowie ponieważ nie wiadomo jaki motor masz pod maską swojego mk3.

Faza napisał(a):Jesli taki temat juz kiedys byl to przepraszam widocznie nie zauwazylem.


Masa tematów podobnych do tego jest na forumku. Po prostu nie szukałeś.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Pozor » 16 paź 2013, o 13:30

Powiedz jaki masz silnik lub ewentualnie daj zdjęcie to się dowiemy co to jest i co można zdziałać ale. najlepszym sposobem wyciągnięcia mocy niezależnie jaki masz silnik 1.8 byłby kompresor chociażby z G60 tylko to wiąże się z kosztami strojenia ECU, Elektryki, przewodów, być może pompki paliwa,Odprężanie silnika nie zapominając o wcześniejszej jego diagnostyce . Ogólnie 1.8 to już opłacalna jednostka do modów no chyba że wersja 75 KM wymaga troszkę więcej wkładu .Tuning samochodu pod 150 KM to nie jest koszt 500 zł tylko licz 1000 i w górę. Zawsze też można swapa wykonać ale to już zależy od właściciela jaką drogę obierze
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Faza » 16 paź 2013, o 14:15

Paweu_mk3 napisał(a):
Faza napisał(a):posiadam 1.8benzyne o mocy 116km (tak wyliczylem z KW w dowodzie )


W mk3 nie było seryjnie montowanego silnika 1.8 o takiej mocy. Więc albo błąd w DR albo auto po swapie na 1.8 bodaj z jakiegoś starszego vw.

Faza napisał(a):pytanie moje brzmi jak moge zwiekszyc moc czy jest taka mozliwosc jaki wklad finansowy musialbym miec zeby uzyskac 135-150km.


Nikt Ci na to nie odpowie ponieważ nie wiadomo jaki motor masz pod maską swojego mk3.

Faza napisał(a):Jesli taki temat juz kiedys byl to przepraszam widocznie nie zauwazylem.


Masa tematów podobnych do tego jest na forumku. Po prostu nie szukałeś.


Wiem ze z taka moca nie ma silnikow 1.8 ale w dowodzie auta jest wbite 86KW co na przeliczaniu daje 116km, nie moge dodac zdjecia,gdyz auto zostalo w Polsce a ja jestem w Norwegii,postaram sie cos zdzialac i poprosze kogos by zrobil fote silnika i wtedy wstawie ,
Fakt nie szukalem juz tego tematu :)
Faza
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14 paź 2013, o 14:31
Lokalizacja: Plock/Oslo

Postprzez trollu » 16 paź 2013, o 15:24

Faza napisał(a):Fakt nie szukalem juz tego tematu

no i co teraz, klepiemy punkciki za niestosowanie się do regulaminu?

Pozor napisał(a):Tuning samochodu pod 150 KM to nie jest koszt 500 zł tylko licz 1000 i w górę.

dużą górę, za 1k to nie wiem czy program zrobisz. najpewniejszym sposobem na 150KM jest swap na ABF - masz silnik który w serii ma 150km, jest zbudowany do takiej mocy, wszystko jest ori, nie ma drutu, jakichś kombinacji i dziwnych kompromisów. jak doprowadzisz go do stanu to masz pewny silnik w trasie, bez strachu że korbę bokiem wypluje, że coś odleci lub coś pęknie itd.
przyrost do 150km jakiś duży nie jest ale na pewno wyjdą jakieś kwiatki, bedzie trzeba wymienić coś więcej niż było zakładane i zakładany budżet można wsadzić między bajki. idąc w N/A bez dłubania w silniku przyrost niemal 40KM w zakładajmy 1.8 jest dość ciężki i na pewno kosztowny, gdyby było to 4.0 V8 to samym programem i jakimś luźniejszym wydechem byś tyle dołożył. turbo czy kompresor to już grubsza rzeźba, rozbieranie i przygotowanie silnika itd. jak masz czas i chcesz mieć pssst pssst przy odpuszczaniu gazu to grzeb w tym co masz, jak chcesz mieć więcej mocy i spokój to swap na coś w rodzaju ABF /VR6. wszystkie były seryjnie w mk3 więc kupujesz tylko potrzebne podzespoły jak łapy itd i wrzucasz
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Pozor » 16 paź 2013, o 16:46

dokłądnie jak trollu napisał to jest najłatwiejsza i najtańsza opcja ze swapem
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość