Moderator: Moderator
spioch69 napisał(a):Witam..mam golfa 1.4 60km (pierwotnie) i zastanawiam sie czy taniej wyjdzie jakos go stiuningować(tylko jak) czy wymienic na 1.8 90 km ? Interesuje mnie przeróbka do 1000zł, ale rozwaze , kazdą podpowiedz...czy wogole jest sens podwyzszac mo0c tak słąbego auta..podejzewam ze po takim tuningu jak wycisne z niego 15km wiecej to wszystko..i czy warto....to raptem 2sekundy do setki mniej?????pomocy co zrobic
spioch69 napisał(a):Witam..mam golfa 1.4 60km (pierwotnie) i zastanawiam sie czy taniej wyjdzie jakos go stiuningować(tylko jak) czy wymienic na 1.8 90 km ? Interesuje mnie przeróbka do 1000zł, ale rozwaze , kazdą podpowiedz...czy wogole jest sens podwyzszac mo0c tak słąbego auta..podejzewam ze po takim tuningu jak wycisne z niego 15km wiecej to wszystko..i czy warto....to raptem 2sekundy do setki mniej?????pomocy co zrobic
Mayk napisał(a):Nyan, czy Ty przypadkiem nie byłeś na wagarach zamiast na lekcji fizyki?...żeby zwiększyć kompresje to trzeba zmniejszyć komorę spalania,czyli zakładasz cieńszą uszczelkę lub obrabiasz głowicę(planujesz)o np 0.8mm.Dokładanie uszczelki odpręża silnik,wskazane przy zakładaniu turbiny.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości