potencjał 1Z

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

potencjał 1Z

Postprzez EnTeL » 17 maja 2008, o 23:11

hello ;-) :-D
mam pytanko czy wymiana wtryskow np od afn i wymiana turbiny podniesie moc i czy nie wplynie zle na zywotnosc silnika 1Z :shock: !!! czy lepiej poczekac i zmienic wozek z silnikiem afn bo wiem ze w tym modelu sa mozliwosci :evil: :evil:


P.S jestem nowy i niezbyt wtajemniczony wiec prosze o wyrozumialosc:P :roll: :roll: :roll: :lol:
Avatar użytkownika
EnTeL
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 5 maja 2008, o 18:04
Lokalizacja: okolice rybnika ;)

potencjał 1Z

 

Postprzez SotoM » 18 maja 2008, o 01:49

co do wtrysków - nie zakładaj od AFN tylko od ASV - są bardziej wydajnijsze.ja je do siebie załozyłem od seata leona. jesli chodzi o zmiane turbo to zapomnij. w AFNie turbina posiada tzw kierownice spalin. a u nas w turbinach jest tzw baypas. po za tym w silnikach AFN jest inny komputer.i podcisnienie a z koleji u nas jest komputer z czujnikiem nadcisnienia.tagze o turbo zapomnij.chyba ze bys wrzucił turbo od jakijś BMki.i sądze ze bys musiał zrobic wtedy program który to wszystko pociągnie.tak bynajmniej mi sie wydaje. ja mam tylko wtryski od ASVła i program. i styka. i seryjne 110tki objeżdzam jak dzieciaka
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 19 maja 2008, o 00:08

SotoM napisał(a):co do wtrysków - nie zakładaj od AFN tylko od ASV - są bardziej wydajnijsze.ja je do siebie załozyłem od seata leona. jesli chodzi o zmiane turbo to zapomnij. w AFNie turbina posiada tzw kierownice spalin. a u nas w turbinach jest tzw baypas. po za tym w silnikach AFN jest inny komputer.i podcisnienie a z koleji u nas jest komputer z czujnikiem nadcisnienia.tagze o turbo zapomnij.chyba ze bys wrzucił turbo od jakijś BMki.i sądze ze bys musiał zrobic wtedy program który to wszystko pociągnie.tak bynajmniej mi sie wydaje. ja mam tylko wtryski od ASVła i program. i styka. i seryjne 110tki objeżdzam jak dzieciaka


wtryski ASV (ze złotyą kropką) - do tego dobry program - z turbiną w 1Z dużo nie zwojujesz - mozesz co najwyżej podkręcić ciśnienie doładowania - tylko po co skoro program to załatwi ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Paweł87 » 19 maja 2008, o 22:24

A wiecie moze czy do AHU da cię założyć te wtryski o których mowa i jaki koszt mniej więcej tego
Avatar użytkownika
Paweł87
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 23 gru 2007, o 17:27
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 20 maja 2008, o 00:50

Paweł87 napisał(a):A wiecie moze czy do AHU da cię założyć te wtryski o których mowa i jaki koszt mniej więcej tego
AHU to to samo co 1Z. ja mam je założone - wszycho pasi
Ostatnio edytowano 20 maja 2008, o 01:22 przez SotoM, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 20 maja 2008, o 01:08

Paweł87 napisał(a):A wiecie moze czy do AHU da cię założyć te wtryski o których mowa i jaki koszt mniej więcej tego

tak da się ...

poszukaj na allegro - sporo jest tego - zarówno nowe jak i uzywane ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez EnTeL » 20 maja 2008, o 17:13

zgadzam sie wtryski pasuja doczytalem i nie ma zadnego problemu ewentualnie bedzie trzeba wyregulowac co nie co ale bez wiekszych problemow!! a cena wtryskow to 700-1100 :-o :mrgreen: :lol: :lol:

3mta sie ;-) :-D :-D
[shadow=green]Moj Golfik TDI [/shadow]

Tancz nie zaluj podlogi...:-P ;-)
Avatar użytkownika
EnTeL
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 5 maja 2008, o 18:04
Lokalizacja: okolice rybnika ;)

Postprzez SotoM » 20 maja 2008, o 22:25

a co ty chcesz po założeniu regulować?? wkładasz wtryski , odpowietrzasz i nastepuje zapłon , i ruraaa....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez PiJey88 » 20 maja 2008, o 23:00

wtryski od AFNa, wieksze turbo, leprzy IC, nowy program i śmiało możesz mieć połowe mocy więcej, z diesla mozna sporo wyciągnąć :-D
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez SotoM » 25 maja 2008, o 12:08

PiJey88 napisał(a):wtryski od AFNa, wieksze turbo, leprzy IC, nowy program i śmiało możesz mieć połowe mocy więcej, z diesla mozna sporo wyciągnąć :-D
od AFN'a to lipa... to juz lepiej wstawis od ASV'a są o wiele wydajniejsze
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości