aha, czyli nie opłaca się pakować w to kasy przy 1,4 ?
Wg mnie nie... Dzwieku silnika tez Ci to nie poprawi przy tej pojemnosci. Golfy z silnikiem 1.4 dobrze brzmia i sprawuja sie jak sa zachowane w seryjnej kondycji. Takze najwiecej radosci wg mnie bedziesz mial jak samochod bedzie w jak najidealniejszym stanie. Wtedy az milo popatrzec
Witam.Posiadając autko z silnikiem 1.4 musimy pogodzić się z jego mankamentem tj minimum mocy. Ale żeby było wesoło można trochę z niego wycisnąć oczywiście w granicach rozsądku bo VR-a z tego nie zrobisz.Sam mam taki motorek trochę przerobiony i to wystarczy a co ważne wcale dużo nie pali,no chyba że...Jak temat chwyci mogę go rozwinąć.Pozdrawiam
był bym bardzo wdzięczny jakbyś napisał co i jak przerobiłeś u siebie by miał troche więcej powera ..., oczywiście by nie palił mi nagle więcje niż 10l o ile to możliwe...dzięki z góry
Tak ogólnie:
sportowy wkład powietrz (nie stożek),rura doprowadzająca powietrze gładka,poprawiona głowica,splanowana głowica,kolektor wydechowy oryginalny wygładzony,katalizator...jest,tłumik środkowy i ostatni przelotowy,odchudzone koło zamachowe,
o kurcze, myślałem że to będzie coś w rodzaju "zmieniłem sobie cos tam coś tam na strumiennice" lub jakoś w podobie a tu słysze że koło zamachowe, że głowica sprofilowana itp, dla mnie to kosmos , pewnie troche na to wydałeś co ...
tuning nie jest tani zwłaszcza z tym motorkiem.Koledzy mają rację że lepiej wymienić silnik,chyba że lubisz się bawić w takie modyfikację.Koszt całości? już nie pamiętam ale jakieś 1500zł i 3/4czystej a koło zamachowe z niemiec chyba 150 Euro
no tak już jest.Lepiej mieć autko czyste i sprawne technicznie.Zrób tuning wizualny czasem daje lepsze efekty(widoczne)bo ludzie oceniają to co widać z zewnątrz.Podziwiam ludzi kupujących mocne auta a potem piszą posty LUDZIE POMOCY auto mi dużo pali...albo do mocnych silników zakładają GAZ...paranoja.Zostań przy swoim i powodzenia
[ Dodano: 2007-11-23, 08:53 ] jeśli uraziłem zagazowanych to sorki