zastanów się co piszesz
każdy cie tu wyśmieje, chcesz UTURBIĆ 2.0 8V, mówisz że koszty nie mają znaczenia, a pytasz czy wzrośnie spalanie i czy będzie chodził na gazie
1. nie będzie chodził na gazie
2. spalanie wzrośnie 2 razy przynajmniej
3. nie wyciśniesz 300 koni
4. nie wyciśniesz nawet 200 koni
5. obstawiam że po wydaniu ok 15 tyś na uturbienie będziesz miał 180-200 KM
6. jeśli jesteś zielony to nie zrobisz tego sam, a firmy Tuningujące albo się nie podejmą uturbiania takiego silnika a jeśli się podejmą to cena usługi cie powali na kolana
pomyśl nad zmianą auta (najtańsze rozwiązanie) lub zrób SWAP na 1.8T lub jakiegoś VR6 12V lub 24V (sporo zabawy i kasy) lub właduj kupę kasy w to co masz a efekt na pewno nie będzie zadowalający
chyba że sprawa wygląda tak że masz "wolne" 20-30 tyś które wsadzisz w uturbienie 2.0 8V, zrobisz 300 KM, a potem zależy ci na ekonomicznej jeździe na gazie i małym spalaniu, chętnie zobaczył bym takie rozwiązanie
najczęściej stosuje się turbiny Garetta, seria GT, np. GT28, GT30 GT35 GT40 GT42 itd, im większa cyferka tym większe turbo, cena i moc
pamiętaj że założenie turbiny to nie samo kupienie turba, turbo to najmniejszy wydatek w tej zabawie