Turbo do mojego golfa III?

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Turbo do mojego golfa III?

Postprzez zwodzik » 18 mar 2012, o 12:07

Witam z góry przepraszam jeśli temat załozylem w złym dziale, ale prosze o wyrozumiałosc bo to mój pierwszy post;). Mam do was pytanie forumowicze, czy do golfa 1.6 KAT mozna załozyc turbo? jesli tak to jakie i jaki koszt takiego przedsięwzięcia? czy bardzo duzo było by przerabiania pod maską?
zwodzik
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 14 mar 2012, o 07:15
Lokalizacja: KGR

Turbo do mojego golfa III?

 

Postprzez uzbek » 18 mar 2012, o 12:27

Wszystko jest wykonalne ale uturbienie zwykłego benzyniaka jest mega kosztowne, przerabiania jest ogrom a przyrost mocy bez zakucia to jaki będzie, może z 20km? Z ryzykiem spalenia silnika? Szkoda zachodu, pieniędzy i czasu, jak chcesz mocy a masz zdrową budę swapuj na 2.0 115km albo nawet na ABFa czy VR6.

Przytoczę Ci taki temacik o http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=344441

Pozdr.
Avatar użytkownika
uzbek
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 10:40
Lokalizacja: ZMY Barlinek / FG

Postprzez Opik » 19 mar 2012, o 22:13

Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PtasiorSki » 22 mar 2012, o 21:24

heh mieliscie turbo w wolnossaku ? nie wiec mowie wam o przyroscie koni 30+ ale Nm wgniataja wolnossak ma inne walki ina komore i robi awarie serio ekstra efekt :0 pamietaj turbo grzeje olej chlodnica oleju potem problem odplywem smarowania polecam kompresor eaton m65 osprzet to west gate inter cooler + rorki nowy max 300 zl ic a duzy im wydajniejszy tym masz wieksza pewnosc ze nie bedziesz mial dziory w tłoku aha pompka paliwa sportowa do 7 barow i latasz ;)
PtasiorSki
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 17 paź 2011, o 16:10
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez rolek » 23 mar 2012, o 16:46

też tak myśle że lepiej wsadzić compressor
http://www.youtube.com/watch?v=jlN1f0yUDPI ogladnij sobie cały filmik i zobaczysz jak pieknie sie kreca na obroty przy podpietych już wezach, a od turba tak łatwo byś tego nie osiągnął
rolek
Czytacz
 
Posty: 136
Dołączył(a): 18 wrz 2011, o 20:35
Lokalizacja: Brzesko/Jasień

Postprzez PtasiorSki » 24 mar 2012, o 21:02

od tego filmiku do kolesia mam numer suksem odpisal ma yt no koles gadal ze przy cisnieniu 0,7 mial okolo 140+ km jak dał 1,1 szacowane było 180 zeby mial ic tłok został by cały bez ic stopilo tak po za tym auto działa na gazie nic sie nie dzieje dzwiek efekt przyspieszenie bezcenne tam siedzi kompresor eaton m65 cena jeg :roll: o do 1 tys mysle ze warto
PtasiorSki
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 17 paź 2011, o 16:10
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez zwodzik » 25 mar 2012, o 00:04

na dzien dzisiejszy mam okolo 7 tysięcy do wydania, co prawda wolalbym turbo w 1,6 ale powoli dociera do mnie ile to pracy, ale efekt bylby ciekawy tym bardziej ze to auto bedzie mi sluzylo lata bo buda jest zdrowiusienka, mam teraz mętlik w glowie czy uturbic czy zrobic swap, ale tak myslac to koszty uturbienia sie kiedys tam wrócą czy wyrównaja bo koszty ubezpieczenia 1,6 sa mniejsze niz 2,0:-)
zwodzik
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 14 mar 2012, o 07:15
Lokalizacja: KGR

Postprzez rolek » 25 mar 2012, o 01:16

wrzuc VR i zostań przy opłatach za 1.6
rolek
Czytacz
 
Posty: 136
Dołączył(a): 18 wrz 2011, o 20:35
Lokalizacja: Brzesko/Jasień

Postprzez uzbek » 25 mar 2012, o 02:32

rolek napisał(a):wrzuc VR i zostań przy opłatach za 1.6


Rozbij się i płać za szkodę z własnej kieszeni
Avatar użytkownika
uzbek
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 10:40
Lokalizacja: ZMY Barlinek / FG

Postprzez Opik » 25 mar 2012, o 21:44

zwodzik napisał(a):na dzien dzisiejszy mam okolo 7 tysięcy do wydania, co prawda wolalbym turbo w 1,6 ale powoli dociera do mnie ile to pracy, ale efekt bylby ciekawy tym bardziej ze to auto bedzie mi sluzylo lata bo buda jest zdrowiusienka, mam teraz mętlik w glowie czy uturbic czy zrobic swap, ale tak myslac to koszty uturbienia sie kiedys tam wrócą czy wyrównaja bo koszty ubezpieczenia 1,6 sa mniejsze niz 2,0:-)

za tą kasę to pakujesz kompletne 1.8 turbo z całym osprzętem + chip i nie rzeźbisz w gównie topiąc kasę, tylko konkretny przyszłościowy silnik, który od początku do końca jest do tego przystosowany ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 6 kwi 2012, o 00:47

PtasiorSki napisał(a):wolnossak ma inne walki ina komore

no i?
PtasiorSki napisał(a):polecam kompresor

aha czy wg Ciebie wrzucenie turbo nie ale kompresor już tak? doładowanie to doładowanie, skoro piszesz że wałki i komora spalania inna to nie pisz ze kompresor będzie ok :]

a tak ogólnie to wałków ruszać nie trzeba, wałki trzeba ruszyć przy tuningu N/A. co do komory to wystarczy odprężyć silnik i tyle :]
PtasiorSki napisał(a):pewnosc ze nie bedziesz mial dziory w tłoku

zakładając IC od scani to możemy chyba spać spokojnie?
PtasiorSki napisał(a):aha pompka paliwa sportowa do 7 barow i latasz

na pompce układ paliwowy się nie kończy, co z wtryskami, regulatorem?
ogólnie kompresor to fakt, mniejsza ingerencja, nie ruszasz wydechu, IC na dobra sparwe przy małym wysileniu nie potrzebuje, dużo sprężarek ma własne smarowanie ale to nie znaczy że jest to proste.
uzbek napisał(a):Rozbij się i płać za szkodę z własnej kieszeni

bo? miałeś jakieś zdarzenie z ww? z tego co wiem to po swapie ma się "miesiąc" na zmiane w dokumentach, w rzeczywistości możesz powiedziec że silnik przedwczoraj wrzuciłeś. poza tym na innym forum jednym z userów jest gość z TU i tez byłą dyskusja na ten temat, z tego co napisał TU nie może się wypiąć skoro płaciłeś składki, co najwyżej naliczą Ci nową składkę dla nowego silnika


podsumowując - swapuj
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi


- - - audi r8 5 2



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości