w roli sprostowania bo widze ze wiele osob pisze o czyms z czym w ogole nie mialo kontaktu. zacznujmy od samego poczatku
sa dwie drogi zrobienia duzych hebli z GTI VR6 a mianowicie mozna zrobic takie hamulce w rozstawie 4x100 oraz jak w oryginale 5x100
1) 4x100 jezeli masz u siebie hamulce jak w CL/GL a mianowicie 239mm to musisz zmienic zwrotnice na te z GT z heblami 256mm cala reszta typu wahacz sworzen, lacznik stabilizatora oraz stabilizator z koncowkami drazkow zostaja z Twojego auta. Na ta zwrotnice zakladasz same jarzma od 280mm hamulcy i oraz zacisk z 256mm lub 280mm oraz tarcze na ten rozmiar bo klocki od 256 i 280 sa takie same
2) 5x100 jezeli chcesz zrobic sobie w takim rozstawie taki zestaw to musisz wymienic:
-wahacze od GTI
-sworznie wahaczy od GTI
-stabilizator od GTI
- laczniki stabilizatora od GTI
-zwrotnica z piasta od GTI
- zestaw jarzm i zaciskow z tarczami i klockami od GTI
nic wiecej Cie nie interesuje, koncowki drazkow kierowniczych sa takie same w kazdych modelach
i na przyszlosc nie piszcie panowie rzeczy ktore wam sie tylko wydaja. pozdrawiam
[ Dodano: 2010-07-25, 23:34 ]a i jeszcze bardzo wazne odnosnie polosiek to w 1.8 sa takiej samej srednicy jak w 2.0 bez wzgledu czy 8v czy 16v MIERZONE wiec wiem. jezeli chodzi o przegub to w GTI i VR6 przegob zewnetrzny ma wieksza ilosc frezow niz w GT/CL/GL wiec przy zmianie zwrotnic na te z GTI VR6 trzeba zmienic przeguby zewnetrzne. Polosie zostaja Twoje