wywala mi płyn od wspomagania ukł kierowniczego

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

wywala mi płyn od wspomagania ukł kierowniczego

Postprzez opolanin » 29 maja 2008, o 10:35

Panowie spuściłem stary płyn, nalalem nowego i mi go wywala ze zbiorniczka i cały się pieni, co to może być
opolanin
 

wywala mi płyn od wspomagania ukł kierowniczego

 

Postprzez RONINN » 29 maja 2008, o 11:38

Pawdopodnie odpowietrzyla sie przekladnia po zmianie płynu najlepiej sprawdz czy zmienil sie troszke kolor płynu napisz jaki wlałes to odpowiem ci co do setnej co sie dzieje . 99% odpowietrzyła sie , jesli bedziesz skręcał kołami na max w lewo prawo to mozesz uszkodzic maglownice , przez ten czas odpowietrzanai deliketnie z skrętem , pozdrowił
RONINN
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 21 kwi 2008, o 17:12
Lokalizacja: LUBUSKIE

Postprzez opolanin » 29 maja 2008, o 22:22

RONINN, ale ja nawet jednego pelnego zbiorniczka nie wlałem bo nie idzie dalej a kupilem jakis brązowy płyn i sęk w tym że nie mogę go nawet nalać
opolanin
 

Postprzez SotoM » 29 maja 2008, o 23:11

to sie nie kupuje brazowego płynu. tylko kupuje sie castrola dextron III do przekiładni kierowniczych. kolor jego jest czerwony. a szybko czy wolno skręcałeś kierownice??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez opolanin » 30 maja 2008, o 09:16

SotoM, próbowałem skręcać kierownicą ale pompa wyje jak wściekła bo chodzi na sucho, prawie nic płynu nie weszło,dlaczego???
opolanin
 

Postprzez SotoM » 30 maja 2008, o 10:15

może przycioł sie zaworek w pompie wspomy. on bodajrze znajduje sie pod tą śrubą przelotową (nie pamietam jak ona sie dokładnie nazywa)ktorą przykręcony jest ten metalowy przewód
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez opolanin » 30 maja 2008, o 10:18

SotoM, to zobacze nie ma duzo roboty odkręcić kluczem chyba 22
opolanin
 

Postprzez RONINN » 30 maja 2008, o 11:31

Na początek tak !!! zajmuje sie sprzedażą pomp wspomagania i przekladni kierowniczych . Pytanie , Poco wymieniałes płyn ? Czy wspomaganie wogle jest ? czy pompa głosno chodzi jesli tak to prawdopodobnie mogła sie uszkodzić [zawór] . Dlaczego wlałes płyn jakiś brązowy ? Orginalnie Febi Hydraulic Fluid M6162 Zielony płyn Biala butelka to typowy płyn do tego , stosujemy go od wielu lat i praktycznie zero problemów . ps Sotom dobrze opisał , sprawdż .
Ostatnio edytowano 30 maja 2008, o 11:39 przez RONINN, łącznie edytowano 1 raz
RONINN
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 21 kwi 2008, o 17:12
Lokalizacja: LUBUSKIE

Postprzez opolanin » 30 maja 2008, o 11:37

RONINN, wylalem stary brązowy płyn bo musiałem wymienic wspornik od tejże pompy, więc ją wyciągałem, pompa głośno chodzi jak próbuje kręcić kierownicą a czy sam zaworek idzie kupić,a wlałem to co mi w sklepie gościu polecał, pompa pompuje bo mi wywala plyn az na maske
opolanin
 

Postprzez RONINN » 30 maja 2008, o 11:50

Wiec tak , niedolałes płynu na max bo niewylałes wszystkiego z przekładnie obstawiam ze nie wykręciles przewodów z przekładni i niewypłukałes jej , wiec starego płynu sotsało dosc dużo i wlałes drugi , płyny zmieszały sie i zrobiłs mały bałagan co do pompy poma bedzie chodzic głośno do chwili odpowietrzenia się więc to norma , chyba ze zawiesil sie zawór , ja bym radził tak ! wypłukac pożadnie przekładnie zanim zaczniesz szukac nowej po allegro ;) wlac płyn na max który podałem post wyżej ! odpalic poczekac az odpowietrzy sie dolewac płyn i letko skręcać kolami na początku , pompa powruci do normalnej pracy , ps nadal niewiem lub doczytac sie nie moge masz teraz wspomaganie ?
RONINN
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 21 kwi 2008, o 17:12
Lokalizacja: LUBUSKIE

Postprzez opolanin » 10 cze 2008, o 09:42

RONINN, dzięki okazało się że układ tak się zapowietrzył że masakra ale teraz jest oki i mam lepsze wspomaganie niż przed wymianą płynu, pozdrawiam
opolanin
 

Postprzez brzoza » 14 cze 2008, o 22:04

Witam

Właśnie dzisiaj dopadł mnie podobny problem. Wracałem do domu autostradą i jak zjechałem z autostrady to usłyszałem dziwne waniycie przy skręcaniu (nie odrazu tylko chyba dopiero na 3 lub 4 zakręcie). Po przejechaniu kolejnych 3 zakrętów wycie nasiliło się więc zjechałem na pobocze i jak podniosłem maskę to zobaczyłem że w okolicy zbiorniczka z płynem mam wszystko oblane płynem. Odkręciłem zbiorniczek i zobaczyłem że cały płyn jest spieniony i aż się wylewa. Dodatkowo zobaczyłem że kapie mi z pompy.

Jak mniemam to z tego co pisaliście powyżej, zapowietrzyła mi się pompa przez zablokowanie się jakiegoś zaworka. Czy ktoś mógłby dokładnie opisać jak go sprawdzić i "odblokować"?

Moje najważniejsze pytanie, to czy można wyjąć tą pompę bez spuszczania oleju z silnika - parkuje pod blokiem i nie mam garażu, nie chciałbym robić remontu na chodniku jeżeli musiałbym olej spuszczać.

Widziałem na allegro nowe pompy za około 250zł, jak sądzicie, są one wogóle coś warte ?

Pozdrawiam
brzoza
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 4 maja 2008, o 18:52
Lokalizacja: Mysłowice


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron