Tematu w podwieszonych się przeczytać nie chciało... spoko.
Okonik5 napisał(a):Na szybko potrzebowałbym wady oraz zalety .
Wady:
- twardszy w porównaniu do serii zawiasu
- szybsze zużywanie się elementów gumowych w zawiasie (tuleje , końcówki drążków, itp)
- przy większych obniżeniach przekładnia kierownicza dostaje po dupie
- początkowo przy nieuważnej jeździe można gdzieś czymś przytrzeć ostatecznie się zawiesić.. ale to ostatnie raczej przy słusznej glebie niż jakimś -40.
- twardszy zawias to i buda potrafi pracować. Po pewnym czasie trzeszczeć mogą plastiki wewnątrz auta.
- wszyscy ci gadają że tym się nie da jeździć.
chyba tyle z wad.
Zalety:
- poprawa precyzji prowadzenia auta
- zmniejszenie efektu nurkowania przy hamowaniu
- subiektywne odczucie lepszego przyspieszania auta
- fejm na dzielni / na wsi że zawias sportowy
- tyle
Okonik5 napisał(a):Na dniach chcę kupić coś z MTS co obniża , ale nie wiem czy gwint lepszy czy sportowe .
Gwint. Bo po co kupować kit a potem marudzić że przydałoby się niżej. Gwintem wyregulujesz sobie wysokość i będzie dobrze.
Przy montażu nowego twardszego zawiasu przydałoby się wyremontować zawias. Ideałem byłoby montowanie tulei wahaczy oraz belki z poliuretanu który jest wytrzymalszy. No ale jeśli nie stać Cię na poli to i ori elementy z wyższej półki dadzą radę. A no i obowiązkowo rozpórka kielichów (przód, tył) jeśli nie stać na komplet to chociaż przednią zakupić. bo buda mk3 na gwincie gnie się jak szmata.
Tyle moich spostrzeżeń.