Zmiana rozstawu śrub.

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Zmiana rozstawu śrub.

Postprzez Sloniuu » 22 lut 2012, o 17:48

Witam mam pewien problem i chciałem dowiedzieć się co można z tym zrobić a mianowicie:
Z przodu samochodu mam oryginalne tarcze i zaciski rozstaw śrub 5x100 ( 2.0 GTI )
lecz z tyłu juz mam rozstaw śrub 4x100, czyli raczej nie od GTI ... chciałem się dowiedzieć co musiałbym wymienic zeby mieć oryginalny rozstaw 5x100. Dystanse mnie nie interesują...
Musze wymienić samą tarcze czy cos jeszcze?
Z góry dziękuje.
Sloniuu
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 13:12
Lokalizacja: Szczecin

Zmiana rozstawu śrub.

 

Postprzez sirGrzesio » 22 lut 2012, o 18:04

Sloniuu napisał(a):Musze wymienić samą tarcze czy cos jeszcze?

całe piasty, tarcze... nie wiem czy zaciski są te same ale to może inni podpowiedzą
Avatar użytkownika
sirGrzesio
Gaduła
 
Posty: 405
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 18:08
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Sloniuu » 22 lut 2012, o 18:12

Dzięki :) , czekam na dalsze odpowiedzi
Sloniuu
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 13:12
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez robik1301 » 22 lut 2012, o 18:33

4x100 a 5x100 z tylu to maly problem....zmiana tarcz i tyle.reszta czesci to jest to samo,wiec kupuj nowe tarcze i najlepiej nowe lozyska i z glowy
Avatar użytkownika
robik1301
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 19:34
Lokalizacja: bialystok
Rocznik: 1996
Silnik: 1z 130KM
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez AdiK__ » 22 lut 2012, o 18:43

Dokładnie tak jak pisze robik1301 wymiary tarczy są takie same łożyska też czop zostaje i zaciski. Z przodu by było trzeba zmieniać piastę. Z tyłu to bajka ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Sloniuu » 22 lut 2012, o 20:52

dzieki chlopaki za pomoc :) na dniach biorę sie za robote :)

[ Dodano: 2012-02-22, 20:23 ]
Po wymianie łożysk, tarczy oraz klocków nie będę musiał odpowietrzac układu prawda?
Sloniuu
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 13:12
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez BialyUst » 23 lut 2012, o 19:46

ta a felge gdzie przykrecacie do tarczy ?? hahaha panowie Piasta tez do wymiany inny rozstaw zastanowic sie i dopiero pisac :)
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez Imper » 23 lut 2012, o 20:37

tarcza robi za piaste na tylnej osi!!! W mk3 nie ma czegos takiego z tylu jak samodzielna piasta. Odrebna piaste mamy tylko w przednich zwrotnicach montowana tyle na temat
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Lobus » 23 lut 2012, o 21:11

BialyUst, chodzi tylko o tylną oś, tam jest właśnie taki myk, że do tarczy są przykręcane koła. Przód to inna bajka.
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez BialyUst » 23 lut 2012, o 21:19

moje nie doczytanie zgadzam sie z kolega Imper, Pozdrawiam :P
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron