
Zamontowanie stożkowego pina z MK2 daję nam:
- więcej KM
- brak efektu "zamulenia" czyli w dolnym zakresie obrotów auto będzie bardziej elastyczne,przy ok 2000 obrotów zostaniemy wciśnięci w fotel

-spalanie pozostaje na poprzednim poziomie.W przypadku spokojnego stylu jazdy spalanie minimalnie spada (u mnie 0,5 litra ON czyli jakieś niecałe 2zł).
-pełną regulację dawki paliwa
Dzięki poprawnemu założeniu pina wszystkie te efekty uzyskamy

Potrzebne narzędzia:
-boost pin z MK2 1.6 TD
-śrubokręt płaski
-klucz nr 8
1. Otwieramy maskę.Odkręcamy śrubokrętem 4 śruby trzymające pokrywkę pompy (zaznaczone kolorem zielonym).Wężyka nie musimy ściągać.

2.Następnie zdejmujemy pokrywkę i naszym oczom ukaże się membrana.Zaznaczamy fabryczne położenie membrany robiąc prostą rysę.Możemy też skorzystać z gotowego oznaczenia (wybitej kropki na membranie - strzałka zielona) jednak ja jej nie posiadałem.

3.Wyjmujemy membranę do góry.Pod nią znajduje się sprężyna - ją również wyjmujemy.

4.Teraz musimy płaskim śrubokrętem cofnąć bolec który ukazuje nam się po wyjęciu sprężyny.

5.Z membrany odkręcamy kluczem nr 8 prostego pina i zakładamy ten stożkowy z MK2 1.6 TD.Ustawiamy go największym wcięciem do bolca (rys poniżej) jednocześnie pamiętając w którą stronę ma być usytuowana membrana (rysa którą zrobiliśmy wcześniej).

6.Wkładamy pin z membraną i przykręcamy pokrywkę pompy.
Taka fotoporada znajduję się również na sąsiednim forum jednak opisałem ją jeszcze raz ponieważ po przeczytaniu wszystkich doświadczeń i zgromadzeniu danych każdemu użytkownikowi 1.9TD AAZ będzie łatwiej zmienić pina,a także na sąsiednim forum piszą o dodatkowym spiłowaniu plastikowej podkładki znajdującej się pod membraną.Takiej podkładki w 1,9 TD AAZ nie trzeba piłować!!!Dlaczego?Dlatego że jej tam nie ma!!! Wiem to z własnego doświadczenia 3 osobom zakładałem pina...potwierdził to również kolega munior od którego zakupiłem boostpina.
Nie jestem autorem wszystkich zdjęć zamieszczonych w fotoporadzie i nie ponoszę odpowiedzialności za źle wykonaną pracę.Robicie to na własną odpowiedzialność!