czyszczenie odmy 1.8 abs

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

czyszczenie odmy 1.8 abs

Postprzez TRD » 23 lut 2010, o 18:50

witam

ostatnio wywaliło mi uszczelniacz na rozrządzie a pod korkiem jest pełno masła więc trzeba przeczyścić odmę

czyli muszę zdjąć pokrywę zaworów, przeczyścić ten wężyk idący do wtrysku, zdjąć obudowę wtrysku i ew. przeczyścić wszystko, dalej rurę i obudowę filtra pow jeśli jest syf
i tu chcę się spytać czym wyczyścić ten "wtrysk" w środku? jest tam coś delikatnego? :hyhy: ?

i czy muszę czyścić tą metalową rurkę zaznaczoną na zdjęciu bo jest połączona z tą rurką od pokrywy zaworów czy jak ją wypnę z bloku to wywali olej?
Obrazek
i tak z innej beczki co to jest to coś pod zbiorniczkiem wyrównawczym? :-D
Avatar użytkownika
TRD
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 26 mar 2009, o 18:34
Lokalizacja: Łomża

czyszczenie odmy 1.8 abs

 

Postprzez swatu » 23 lut 2010, o 19:08

Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez TRD » 23 lut 2010, o 20:09

czytałem to i wiele innych ale co ma wspólnego silnik 1.8 z 1.4 albo 2E tam nie ma tej metalowej rurki o którą pytam
'94 Golf SAVOY 1.8 ABS
Avatar użytkownika
TRD
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 26 mar 2009, o 18:34
Lokalizacja: Łomża

Postprzez Misiek_B » 23 lut 2010, o 20:41

Tak ta metalowa rurke musisz wykręcic i ja udroznic i najlepiej ten plastik na bloku co w nia wchodzi rurka tez odkręcic wyczyscic a potem dobra trase zrobic by auto sie nagrzało i trochę pojeździło a masło samo zginie :d
A to pod zbiornickziem wyglada na bezpiecznik wentylatora chłodnicy ja go osobiscie nei posiadam ale chyba wersje z klima go miały .
Avatar użytkownika
Misiek_B
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 14:50
Lokalizacja: Nisko/ Stalowa Wola

Postprzez TRD » 23 lut 2010, o 21:07

wielkie dzięki kolego
pozdrawiam
'94 Golf SAVOY 1.8 ABS
Avatar użytkownika
TRD
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 26 mar 2009, o 18:34
Lokalizacja: Łomża

Postprzez Sivy » 24 lut 2010, o 12:01

W ABS czesto zatyka sie tez gumowa odma, ta wchodzaca w pokrywe zaworow, tez ja wyczysc.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez TRD » 27 lut 2010, o 21:30

panowie wykręciłem tą metalową rurkę i w środku był kłębek drutu tak jakby jakieś sitko :hyhy: czy tam oryg. powinno być coś takiego?

a co do tej plastikowej puszki na bloku do której wchodzi ta rurka ona jest mocowana tylko na 4 imbusy?
'94 Golf SAVOY 1.8 ABS
Avatar użytkownika
TRD
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 26 mar 2009, o 18:34
Lokalizacja: Łomża

Postprzez trojeczkaGT » 7 lis 2011, o 17:15

Sivy napisał(a):W ABS czesto zatyka sie tez gumowa odma, ta wchodzaca w pokrywe zaworow, tez ja wyczysc.


czyli ona sama z siebie sie czesto zatyka ??
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 7 lis 2011, o 17:59

czy sama z siebie? jak się jeździ głównie na krótkich dystansach to zbiera się maź i zatyka. u mnie jest w miarę czysto ale chciałem sprawdzić odmę. zdjąłem ta obudowę na pokrywie zaworów ale dalej to nie wiem czy ten grzybek wytargać, jakoś go podważyć czy co?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez prezesik » 7 lis 2011, o 18:18

panowie wykręciłem tą metalową rurkę i w środku był kłębek drutu tak jakby jakieś sitko :hyhy: czy tam oryg. powinno być coś takiego?
to jest część, która zapobiega chlapaniu oleju spod pokrywy rozrządu do węża.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez trojeczkaGT » 7 lis 2011, o 18:31

hmmm ja wyczyscilem ten gumowy waz co idzie do oslony zaworow i obudowy filtra bo bylo tam maslo :) boje sie by to nie byla znowu uszczelka pod glowica bo gosc zalozyl niby nowa i nawet planowal glowiece wiec raczej jest ok mam nadzieje
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez prezesik » 7 lis 2011, o 19:04

trojeczkaGT napisał(a):ja wyczyscilem ten gumowy waz co idzie do oslony zaworow i obudowy filtra bo bylo tam maslo
jak jeździsz na krótkich odcinkach to "masło" zawsze będzie. Raz w tygodniu trzeba przegonić auto, aby się porządnie rozgrzało, wtedy masło zniknie.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości