Dużo pali LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 13 wrz 2010, o 13:23

Nie znam się na VAG, ale napewno nie może on podać faktycznego wyprzedzenia zapłonu w tym silniku. Nie wiem skąd te dane wogóle.
Generalnie potrzeba lepszego gazownika do regulacji, ew. screeny z jego programu mogły by coś wnieść.
pablomed
Members

Postprzez PabloSBT » 13 wrz 2010, o 14:21

a jeszcze mam pytanie czy w tym silniku są 2 czujniki temperatury który jeden podaje sygnał na zegary a drugi do komputera ?? bo Vag mi pokazuje 90 stponi kiedy na liczniku mam 70 stopi a przy licznikowych 80 stopniach włącza się wentylator :d termostat według tego co pokazywał komputer otwiera się prawidłowo od 85 stopni zaczął się robić ciepły dolny wąż a przy 90 stopniach już był cały gorący :d u gazownika byłem i mi zmniejszał dawkę ale i tak tyle samo pali :| gazownik mówił że ma golfa III 1.8 t i mu pali 9 litrów LPG i że mój powinien palić tyle co jego albo jeszcze mniej i mówił żebym się podpiął pod komputer ale błędów żadnych nie było tylko błąd czujnika halla był 515 ale po odpaleniu samochodu znikał :d
PabloSBT
Members

Postprzez e2 » 13 wrz 2010, o 14:27

PabloSBT napisał(a):a jeszcze mam pytanie czy w tym silniku są 2 czujniki temperatury który jeden podaje sygnał na zegary a drugi do komputera bo Vag mi pokazuje 90 stponi kiedy na liczniku mam 70 stopi a przy licznikowych 80 stopniach włącza się wentylator :d termostat według tego co pokazywał komputer otwiera się prawidłowo od 85 stopni zaczął się robić ciepły dolny wąż a przy 90 stopniach już był cały gorący :d

wymień ten termostat ;p to co napisałeś to jest dokładnie opis niesprawnego.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
e2
Members

Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PabloSBT » 21 wrz 2010, o 10:07

termostat sprawny sprawdzałem