Nie znam się na VAG, ale napewno nie może on podać faktycznego wyprzedzenia zapłonu w tym silniku. Nie wiem skąd te dane wogóle.
Generalnie potrzeba lepszego gazownika do regulacji, ew. screeny z jego programu mogły by coś wnieść.
Moderator: Moderator
PabloSBT napisał(a):a jeszcze mam pytanie czy w tym silniku są 2 czujniki temperatury który jeden podaje sygnał na zegary a drugi do komputera bo Vag mi pokazuje 90 stponi kiedy na liczniku mam 70 stopi a przy licznikowych 80 stopniach włącza się wentylator :d termostat według tego co pokazywał komputer otwiera się prawidłowo od 85 stopni zaczął się robić ciepły dolny wąż a przy 90 stopniach już był cały gorący :d
PabloSBT napisał(a):Witam mam taki oto problem gdy jeździłem zimą samochód palił mi w mieście góra 9 l teraz jeżdżę trybem mieszanym nie tylko po mieście i pali mi 10-14 l ;| a do tego na stacjach mi wchodzi więcej gazu (mam butle 34L a wchodzi 30-31 zimą mi wchodziło max 27) a mniej km robie zimą robiłem 340 na butli a teraz 250 i samochód zamulony jest zauważyłem pod filtrem powietrza że mam przykręconą klapke od dopływu ciepłego powietrza i samochód mi łapie powietrze z komory silnika czy to od tego może być większe spalanie??
Instalacja drugiej generacji
Komputer emulator i acurator Bingo M
Reduktor Tomasetto 100HP
wielozawór tomasetto
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości