pomozcie!!!!!!!!!!!!!

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

pomozcie!!!!!!!!!!!!!

Postprzez lukas2087 » 29 sie 2008, o 14:53

mam pytanko co moglo nawalic jak nie kiedy ale to coraz czesciej silnik mi warjuje na postoju. a takie cos sie dzieje jezdzi sie normalnie a jak stoje to ma takie obroty jak diesel tylko ze on prawie gasnie i za raz wskakuje na normalne obroty i tak caly czas. co to moze byc.

<
1.jpg



i z tego jak sie to dzieje leci powietrze z miedzy wezykami ten jak by to okragle co po srodku wystaje jak przestanie leciec to chodzi juz normalnie co to sie dzieje? nie mam gazu zalozonego
Łukasz.
Avatar użytkownika
lukas2087
Badacz tematu
 
Posty: 215
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 18:21
Lokalizacja: Wroclaw/ Twardogóra

pomozcie!!!!!!!!!!!!!

 

Postprzez dziabi3 » 29 sie 2008, o 16:13

trudno powiedzieć co to na focie jest

napisz do czego to podłączone jest fotki zapodaj jeszcze

ale to chyba zawór opar benzyny ale to tylko domysł bo niema styczności z tym silnikiem a na fotce nic nie widać więcej
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez lukas2087 » 29 sie 2008, o 18:50

<
2.jpg

<
3.jpg


i do tego grubego weza idzie to polaczenie

<
4.jpg

<
5.jpg

<
6.jpg
Łukasz.
Avatar użytkownika
lukas2087
Badacz tematu
 
Posty: 215
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 18:21
Lokalizacja: Wroclaw/ Twardogóra

Postprzez mani51 » 29 sie 2008, o 20:33

ja tez mam takie ustrojstwo i facet który mi zakładał gaz mówił że to coś jest od zmniejszenia emisji spalin bo niemcy mają jakiegoś chopla na tym punkcie a pozatym to płacą jakiś podatek/karę jeśli ich autko przekracza te normy wiec montują takie coś...

lukas2087 napisał(a):i do tego grubego weza idzie to polaczenie


ten wąż jest od nagrzewnicy i u mnie też tak jest podpięte i dlatego inny mechanikus co mi zaglądał pod maskę stwierdził że to coś od klimy tyle że ja klimy nie mam :shock:



ten grubszy wąż zaznaczony red strzałką jest wpięty na trójniku do węża który biegnie od przepustnicy do obudowy filtra i dalej połączony jest jakimś ustrojstwem z przezroczystym wężykiem który biegnie do błotnika do jakiejś puszki pod zderzakiem więc to chyda coś od oparów paliwa. Ten cieńszy wężyk idzie do czegoś na wężu od nagrzewnicy co pewnie jest czymś w rodzaju zaworka termicznego a drugi taki sam wężyk który odchodzi od tego zaworka jest wpięty do węża od serwo. tak więc gdy temperatura w układzie wzrośnie to ten zaworek na wężu zamyka się (lub otwiera ale tego nie jestem pewien) i w ten sposób za pomocą podciśnienia jest sterowane to coś zaznaczone na niebiesko i otwiera lub zamyka dopływ powietrza przez ten filterek zaznaczony na zielono i w ten sposób wpływa na ilość zasysanych oparów paliwa pod przepustnice a co za tym idzie zmienia skład mieszanki chyba... więc jeśli to coś rzeczywiście jest od zmniejszenia emisji spalin to moja rada jest taka żebyś oba wężyki: ten zaznaczony na czerwono i na żółto śćągnął i zaślepił i będzie po ptokach...tzn po Twoim problemie :mrgreen:
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez dziabi3 » 29 sie 2008, o 22:09

dobrze piszesz

to jakby coś w stylu sterownika tylko zrealizowanego mechanicznie

tak jak kolega ci napisał spróbuj pozaslepiaci te węzę

tylko zrób tak aby był dopływ do filtra opar benzyny

bo ja mam taki elektromagnes zamiast tego co ty masz lub ty masz dodatkowo to twoje ustrojstw do elektromagnesu

a on u mnie zamyka połączenie filtra z podstawą przepustnicy lub czasami po przegazuwce otwiera sie i zamyka w określonych cyklach przez kompa

ale to w określonych warunkach temperatura i obroty
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez mani51 » 29 sie 2008, o 22:27

dziabi3, a w którym miejscu masz ten elektromagnes? Czy przypadkiem nie jest to coś przy obudowie filtra powietrza za pośrednictwem czego łączy się ten czarny wąż z tym przezroczystym? Nie zwróciłem uwagi czy u mnie dochodzą tam jakieś kable ale jutro sprawdzę
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez dziabi3 » 30 sie 2008, o 10:48

ja mam 1,4 golfa i jest u mnie tak ze


z podstawy wtrysku wychodzi taki wąż pokryty materiałem plecionym taki jak u ciebie zaznaczony na rysunku czerwona strzałką i on jest podłączono do tak jakby walca w kturym na obu koncach są krucce i gniazdko na 2 kabelki
to jest małe średnica 3 cmm a długość 4cm

i od tego elektrozaworu biegnie juz dalej przezroczysty warz do filtra weglowego opar benzyny

tylko ja nie wiem dokładnie co on robi ten filtr czy odzyskuje paliwo z pod przepustnicy czy bierze opary z baku paliwa i podaje do silnika



a tak jeszcze to jak ja odłączę ten zawór co pisałem od zasilania to obroty mi rosną bo chyba bierz powietrze z filtra

a komp steruje nim cyklicznie i dlatego nie czuje ze on sie otwiera ze 2 na sekundę
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez mani51 » 30 sie 2008, o 11:32

to po robocie poszukam kabli i wtedy będzie wiadomo czy to zaznaczone na blue jest dodatkiem czy tylko innym rozwiązaniem tego elektrozaworu...a w między czasie nie pozostale nic innego jak czekać czy zaślepienie tych węzyków pomoże koledze lukas2087. Jeśli zrobi to przy tym zaznaczonym na niebiesko to nie powinno wpłynąć na pracę podstawowego układu od tych oparów paliwa
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez lukas2087 » 30 sie 2008, o 13:48

ja wlasnie nie wiem co to moze byc bo zatankowalem za100 paliwa i w poniedzialek po pracy zaczal tak chodzic ale jak jade to jest normalnie i przy odpalaniu za pierwszym razem odpala tylko na wolnych obrotach tak jest albo jak jade bez dodawania gazu tylko na ustawionych obrotach to tez tak sie dzieje. ale sproboje tak zrobic i dam znac

[ Dodano: 2008-08-30, 15:22 ]
a to nie zwiekszy spalania?
Łukasz.
Avatar użytkownika
lukas2087
Badacz tematu
 
Posty: 215
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 18:21
Lokalizacja: Wroclaw/ Twardogóra

Postprzez mani51 » 30 sie 2008, o 19:12

lukas2087 napisał(a):a to nie zwiekszy spalania?


najpierw to zrób i zobaczysz czy Ci pomogło a dopiero póżniej sprawdzisz spalanie choć myślę, że nie powinien palić więcej

[ Dodano: 2008-08-30, 19:15 ]
dziabi3,

u mnie ten zawór jest przy obudowie filtra i tez dochodzą do niego kable wiec to co mam ja i lukas2087, jest dodatkowo a nie zamiast
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez lukas2087 » 31 sie 2008, o 11:22

dalej jest stak samo wczoraj jak to zrobilem i jezdzilem pozniej ok 100 km przejechalem lacznie to nic sie nie dzialo dopiero dzisiaj rano znowu to samo ja juz nie wiem co to moze byc?

[ Dodano: 2008-08-31, 11:25 ]
ja nie mam gazu
Łukasz.
Avatar użytkownika
lukas2087
Badacz tematu
 
Posty: 215
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 18:21
Lokalizacja: Wroclaw/ Twardogóra

Postprzez mani51 » 31 sie 2008, o 11:34

to może ten zawór o którym pisaliśmy z dziabi3, spróbuj wypiąć z niego wtyczkę i zobaczysz co się dzieje...a może Ci się wypiął ten gumowy przezroczysty wąż co idzie pod zderzak i zamiast oparów paliwa silnik dostaje lewe powietrze

[ Dodano: 2008-08-31, 11:35 ]
lukas2087 napisał(a):ja nie mam gazu


a kto twierdzi że masz?
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 10 gości