Stożek na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Stożek na LPG

Postprzez MrDove » 11 kwi 2014, o 15:47

Mam silnik 1.8 AAM z instalacją gazową i chciałbym założyć stożek i zastanawia mnie to czy musiałbym założyć przepływke pomiędzy stożkiem a przepustnicą czy wystarczy samo odseparowanie, doprowadzenie dolotu i regulacja reduktora
MrDove
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6 lip 2013, o 10:52
Lokalizacja: wro

Stożek na LPG

 

Postprzez Opik » 11 kwi 2014, o 17:49

odpuść sobie w tym silniku stożek bo nic absolutnie nie da a może tylko zaszkodzić ;)
gaz pewnie na mikserku jeszcze?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 11 kwi 2014, o 22:56

Przepływki nie założysz bo ten silnik jej nie używa. Jeśli chcesz stożek to możesz założyć tylko dla wyglądu czy zmiany dźwięku , ale trzeba będzie potem regulację LPG poprawić, może się udać lepiej lub gorzej, lepiej odpuść AAM to jest wół roboczy i tak go traktuj, kasę wydaj na co innego
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez k-m-r1 » 13 kwi 2014, o 10:45

A w jakim celu zakłądasz storzek?
koni wiecej nie bedzie
dziek możę zmieni sie ( lepiej zainwestuj w tłumnik końcowy

dynamiki też nie poprawisz
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez MrDove » 17 maja 2014, o 12:46

chodziło mi o poprawę dynamiki pracy silnika... zarobić to tak żeby silnik dostawał jaknajwięcej zimnego powietrza
MrDove
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6 lip 2013, o 10:52
Lokalizacja: wro

Postprzez łukasz1983 » 17 maja 2014, o 12:50

MrDove, Ja na twoim miejscu dał,bym sobie spokój.Zablokuj klapkę pod filtrem tak,żeby silnik zasysał tylko zimne powietrze,kup porządny filtr powietrza i będzie ok.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez drewnom » 17 maja 2014, o 13:17

łukasz1983, Oo powiedz które to, jak to zrobić i czy jest sens ;)
Avatar użytkownika
drewnom
Badacz tematu
 
Posty: 245
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 18:14
Lokalizacja: Przedecz

Postprzez łukasz1983 » 17 maja 2014, o 13:55

drewnom, Ściągasz obudowę filtra,wyjmujesz wkład i pod nim jest siłownik,który steruje klapką ciepłe zimne powietrze.Trzeba zablokować tą klapkę tak,żeby silnik ciągnął tylko zimne powietrze,jak dobrze pamiętam ma być ona bliżej grodzi silnika.A różnica jest odczuwalna,wiadomo nie będzie to VR,ale po takim zabiegu auto jest żwawsze,lepiej wkręca się na obroty.Wada takiego rozwiązania jest taka,że silnik nie znacznie dłużej się nagrzewa,ale praktycznie jest to nie odczuwalne.Jeżdżę tak 2 lata i jest lepiej.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez drewnom » 17 maja 2014, o 14:13

łukasz1983, Czyli taka klepeczka ?? I ona ma zamknąć tą dziurkę od strony silnika (nie lamp).

Jak ją zablokować ? Patyk czy co ?
Avatar użytkownika
drewnom
Badacz tematu
 
Posty: 245
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 18:14
Lokalizacja: Przedecz

Postprzez łukasz1983 » 17 maja 2014, o 14:19

drewnom napisał(a): I ona ma zamknąć tą dziurkę od strony silnika (nie lamp).
Dokładnie.
A jak ją zablokować,możesz przykręcić wkrętem,skleić superglue.Tylko ściągnij ją z siłownika.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez papi90 » 17 maja 2014, o 14:49

też mam tak ustawioną klapkę żę cały czas bierze zimne i jest ok zamierzam jeszcze zrobić z 6-8 otworków w pokrywie filtra od strony błotnika i wymienić rurę bo w środku jest coś jakby plastikowe sitko wstawię całą metalową. A przy okazji mam pytanie bo też myślałem o stożku ale wiem że to nie zbyt dobry pomysł przy aam-ie w lpg ale co myślicie o wkładce chodzi mi o dźwięk silnika nie liczę na żaden przyrost mocy tylko i wyłącznie dźwięk.
Dodam że jeśli chodzi o elastyczność znajomy wymienił mi skrzynie na skrzynie z krótszymi przełożeniami zabieg moim zdaniem na plus nie dość że lepiej się zbiera oczywiście nie mówię tu o przyroście km tylko o elastyczności samochód zdecydowanie odżył i co mnie zdziwiło spalanie się zmniejszyło malutki minus dla nie których może plus 120-140 i w aucie naprawdę robi się głośno :orany:
papi90
Badacz tematu
 
Posty: 233
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 19:54
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez drewnom » 17 maja 2014, o 21:35

papi90 napisał(a): zamierzam jeszcze zrobić z 6-8 otworków w pokrywie filtra od strony błotnika

No właśnie słyszałem że ludzie robią takie dziurki, ale czy to coś daje ?


A próbował ktoś pociągnąć rure do puszki od kratki na dole ?? Tam pod zderzakiem.
Ostatnio edytowano 17 maja 2014, o 21:37 przez drewnom, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
drewnom
Badacz tematu
 
Posty: 245
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 18:14
Lokalizacja: Przedecz

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 25 gości