zapala i gasnie, a teraz juz nie zapala na benzynie :( help

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

zapala i gasnie, a teraz juz nie zapala na benzynie :( help

Postprzez mike_00 » 26 paź 2013, o 10:40

Mam problem, a najgorsze jest to, ze jestem na wyjezdzie i nie wiem czy robic w wawie, czy wrocic na Białystok po weekendzie.

Problem w tym:

od kilku miesiecy co jakis czas zdaza mi sie, ze auto zapala i odrazu gasnie, po kilku próbach (minutach) odpalał i działał normalnie.
wiadomo, jak dziala to ciezko zdiagnozowac - nic nie robilem

wczoraj w trasie na stacji, podczas odpalania znowu 3 razy zgasl odrazu jak zwykle, ale za 4ta proba, przestal calkowicie na obroty wchodzic podczas krecenia rozrusznikiem.
odpalilem auto na awaryjnym gazie i dojechalem do wawy.

pod domem qmpla podczas odpalania na benzynie, pracuje nierowno, po kilku sekundach gasnie, ogolnie nie da rady na benzynie dzialac normalnie - na gazie jest OK

podlaczylem lapka i oto logi:
odrazu po trasie nie gasilem silnika :

Address 01: Engine Labels: None
Control Module Part Number: 1H0 907 311 P
Component and/or Version: 1,8l R4 MONO 1.2.3 DGC
Software Coding: PMC 01
Work Shop Code:
4 Faults Found:

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to Plus
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
29-00 - Short to Ground
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
00670 - Throttle Position Sensor (G127)
03-10 - No Signal - Intermittent



potem kasowanie bledow, nie gasilem silnika, pracowal na gazie:
Fault Codes have been Erased

1 Fault Found:
5 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
29-00 - Short to Ground

Readiness: N/A



po restarcie silnika:

Friday,25,October,2013,21:03:25:46862
VCDS Version: Beta 912.0
Data version: 20091201


Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 1H0 907 311 P
Component and/or Version: 1,8l R4 MONO 1.2.3 DGC
Software Coding: PMC 01
Work Shop Code:
3 Faults Found:

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to Plus
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
29-10 - Short to Ground - Intermittent

Readiness: N/A



macie pomysł co to moze byc ? co robic dalej ?
jechac do mechanika i zostawic na pare godzin moze zrobi, czy olac i na awaryjnym gazie do domu do Białegostoku do znajomego mechanika.
jakby co, to moze jakis namiar na dobrego (taniego) fachowca w Warszawie ?


dzis z rana, na benzynie nie udalo mi sie odpalic auta, zachowuje sie jakby nie dostawal paliwa,
jaki koszt bedzie wymiany pompy paliwa i filtra ?? robocizna i czesci
mike_00
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26 sty 2013, o 19:32
Lokalizacja: Białystok

zapala i gasnie, a teraz juz nie zapala na benzynie :( help

 

Postprzez Nati712 » 26 paź 2013, o 13:35

Wiesz co nie wiem co jako kobieta mogla bym ci polecic ale moze warto odwiedzic warsztat bo w drodze do domu moze pasc i w ogole bedzie cholowanie, ja juz z moim golfikiem mialam chyba wszytkie przypadki, jak po odpalaniu mi zdychal okazalo sie ze mialam jakis monowtrysk zawalony i nie dostawal paliwa, brat tez ma golfika jak jemu sie tak zachowywal to okazalo sie ze on z kolei mial zawalony filtr gazu, innym razem z kolei jak nie chcial mi palic to jakis kabel robil zwarcie, moze lepiej podjechac do fachowca oni podpinaja pod komputer i zazwyczaj znajduja.
Avatar użytkownika
Nati712
Badacz tematu
 
Posty: 213
Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 01:52
Lokalizacja: kłodzko, bystrzyca DKL

Postprzez mateusz_918 » 30 paź 2013, o 14:25

wiesz najlepiej sprawdzić pompę paliwa wypnij wężyk od pompy do silnika pod maska
i kręć rozrusznikiem jak sika mocno jest dobra.
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 30 paź 2013, o 16:01

jakmaszinstalacje2 generacji to bedzie to co ja pare dni wstecz mialem

zgasłmi na LPG przełączam na PB odpalam i gasł

nie wchodziłnaobroty \dopiero podpomowanie gazu pomagało ale trzebabyło pompowac pedałem jak nie to gasł bo zchodziłz obrotów


błędy pdobne

wienc co ja zrobiłęm
na szbko wypiołęm czujnik płynu
sterownik w trybie awaryjnym działał
silnik jużnie gasł
ale to nie tylko to
przekreciłęm kluczyk i pod maskezaglądam
poruszałęm przewodami od sterowania krokowcai wtrysku< który to przewó wtrysku jest obciety i zwierany zalerznie od potrzeby na LPG lub nie>

poruszałęm wtyczkami przewodami
\i słsze że krokowiec zaskoczył zaczołpracowac wienc poprawiłęm to co było pod tasmą i w trybie awaryjnym do domu

zmieniłem czujnik temperatury
wykasowałęm błędy i auto odpala smiga i jest git

można jeszcze sprawdzic tąpompe paliwa bo lubi popsuc sie tymbardziej że nie masz jej pewnie odłączanej z zasilania w czasie jazdy na LPG
pompa tłoczy paliwo i lubi sie zatrzec zapiec ....


ja bym zalałLPG full i smigał na LPG
nie raz zdażało sie że nie miałem PB i odpalałem na LPG
tylko jeśli faktycznie masz problem z czujnikiem lambdy
to licz sie z wiekszym spalaniem LPG
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez mike_00 » 30 paź 2013, o 23:13

k-m-r1 napisał(a):zmieniłem czujnik temperatury
wykasowałęm błędy i auto odpala smiga i jest git




gdzie znajduje sie ten czujnik co zmieniles ?
pisales i wyjeciu wtyczki od czujnika plynu nie temperatury :/

a z ta sonda to ktos mi mowil ze przy gazie to normalny blad, wiec dalej nie wnikalem, wymienic lambde ?
mike_00
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26 sty 2013, o 19:32
Lokalizacja: Białystok

Postprzez k-m-r1 » 31 paź 2013, o 13:38

tak jest u mnie w 1.4


Obrazek

tak w 1.8
Obrazek

[ Dodano: 2013-10-31, 12:39 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4&start=14
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez mateusz_918 » 1 lis 2013, o 11:41

nic nie wymieniaj poczytaj w necie wszystkie czujniki idzie sprawdzić a ten czujnik co kolega piszę wyjmij jak bedzie lepiej to wtedy wymień i kupuj z taką sama kolorową obrączkom jak masz bo sa chyba 3 rodzaje czarna, niebieska, i żółta jak pamietam musi byc taka jaka masz
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez soniak87 » 1 lis 2013, o 18:35

Witam mam taki oto problem na benzynie samochód zapali obroty skoczą wyżej jak dodam gazu zawyję i spadają samochód gaśnie. Przerzucę na LPG pali normalnie obroty normalne płynne, w czasie jazdy jak przerzucę na PB samochód zwalnia zaczyna nim szarpać nie zbiera się aż w końcu stanie i zgaśnie jakby paliwo nie dochodziło. Szukam przyczyny proszę o pomoc.
soniak87
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 18:33
Lokalizacja: Głogów Małopolski

Postprzez pablomed » 2 lis 2013, o 01:09

mike_00, Błędy wskazują na czujnik temp powietrza, jest góry w zespole wtryskowym. Nie tak istotny żeby przez niego auto nie odpalało. Odłóż na razie laptopka sprawdź czy jest iskra i czy pompa podaje paliwo, elektronika potem.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez mike_00 » 14 lis 2013, o 00:17

U mnie problem chyba był w pompie paliwa, mimo ze po wyjeciu z baku i podlaczeniu na krótko dziala, to po wstawieniu nowej auto narazie jezdzi bez problemow.

a co do czujnika temperatury powietrza, da sie go wymienic bez wymiany calego ukladu wtryskowego ?

gdzie kupic, moze znacie jakis symbol ??
mike_00
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26 sty 2013, o 19:32
Lokalizacja: Białystok

Postprzez pablomed » 14 lis 2013, o 12:40

http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=447489 coś w tym stylu ale musiałbyś zadzwonić żeby dobrali częśc dokładnie.

jak widzisz cena nowego trochę szokuje, za mniejszą cenę znajdziesz cały sprawny uzywany zespół wtryskowy, popytaj na forum w dziale części może ktoś ma do wymontowania z zesputego wtrysku, a kolejna opcja czyli druciarstwo (całkowicie skuteczne) , to zamocowanie nad wtryskiem i podłączenie czujnika temperatury cieczy który ma te same parametry.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 21 gości