Centralny zamek.

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Centralny zamek.

Postprzez Sloniuu » 26 lut 2012, o 20:16

Witam, posiadam oryginalny hydrauliczny centralny zamek ( na kluczyk ) gdy wkładam kluczyk, przekręcam to nic sie nie dzieje jakby go nie było, otwieram bagażnik i pompa centralnego zamka nic nie syczy.. wiecie czemu może to nie działac?
Sloniuu
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 13:12
Lokalizacja: Szczecin

Centralny zamek.

 

Re: Centralny zamek.

Postprzez K@mil » 26 lut 2012, o 20:20

Sloniuu napisał(a):Witam, posiadam oryginalny hydrauliczny centralny zamek ( na kluczyk ) gdy wkładam kluczyk, przekręcam to nic sie nie dzieje jakby go nie było, otwieram bagażnik i pompa centralnego zamka nic nie syczy.. wiecie czemu może to nie działac?


a na zamek w drzwiach pasazera reaguje ?
Bo najpierw trzeba wyeliminować uszkodzony trzpień (ciegno, rygiel) zamka (czesto peka) a pozniej zająć sie pompką
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Sloniuu » 26 lut 2012, o 20:26

Nie działa nigdze.

[ Dodano: 2012-02-26, 19:28 ]
nie sprawdzalem czy przerwane są w łączeniach drzwi, jutro to zrobie

[ Dodano: 2012-02-26, 19:28 ]
nie sprawdzalem czy przerwane są w łączeniach drzwi, jutro to zrobie
Sloniuu
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 13:12
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez uzbek » 26 lut 2012, o 21:03

Spróbuj podać plus z pompki na otwieranie/zamykanie, zmostkuj na sekundę drucikiem kabel plusowy, czyli czerwony z paskiem bodajże z zielonym albo szarym przy kostce pompki i zobacz czy zareaguje, wykluczysz albo potwierdzisz uszkodzenie pompki.
Avatar użytkownika
uzbek
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 10:40
Lokalizacja: ZMY Barlinek / FG

Postprzez Sloniuu » 1 mar 2012, o 21:18

pompa podłączona jest kostką, jakoś nic z tego nie zrozumialem co napisales :P, mogłbyś wytlumaczyc bardziej?
Sloniuu
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 13:12
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez daniel93 » 1 mar 2012, o 21:47

W tej kostce którą podłączasz do pompki jest czerwono-biały przewód (+12V). Przewód zielony odpowiada za otwieranie. Przewód szary odpowiada za zamykanie. Chodzi o to, żebyś wziął jakiś kabelek, dołożył w tej kostce do przewodu od otwierania i drugi koniec do tego czerwono-białego (+12V). Wtedy zobaczysz, czy pompka reaguje, czy nie. Oczywiście radzę to robić spokojnie, ostrożnie, żebyś czasem nie połączył +12V z masą(brązowy przewód), bo było by niezłe zwarcie;)
daniel93
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 30 lip 2011, o 18:47
Lokalizacja: Wielkopolska

Postprzez uzbek » 2 mar 2012, o 15:47

daniel93 napisał(a):W tej kostce którą podłączasz do pompki jest czerwono-biały przewód (+12V). Przewód zielony odpowiada za otwieranie. Przewód szary odpowiada za zamykanie. Chodzi o to, żebyś wziął jakiś kabelek, dołożył w tej kostce do przewodu od otwierania i drugi koniec do tego czerwono-białego (+12V). Wtedy zobaczysz, czy pompka reaguje, czy nie. Oczywiście radzę to robić spokojnie, ostrożnie, żebyś czasem nie połączył +12V z masą(brązowy przewód), bo było by niezłe zwarcie;)


Ot dokładnie o to mi się rozchodzi :) Jak po połączeniu kabelka czerwonego z paskiem z szarym/zielonym auto się zamknie/otworzy to masz pewność że pompka jest ok i problemu trzeba szukać w stycznikach drzwi lub w okablowaniu.
Jeżeli nie zareaguje sprawdź też czy na tym czerwonym kablu na pewno jest napięcie.

Pozdr.
Avatar użytkownika
uzbek
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 10:40
Lokalizacja: ZMY Barlinek / FG


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości