To ja juz strzelam w ciemno
Z centralki laczysz razem :czerwony , żółty i żółto / czarny i dajesz do plusa
(ja podlaczylem u siebie pod plus w pompce od centralnego ktora jest w bagazniku)
czarny - wiadomo masa i laczysz albo z karoseria albo z masa z pompki
Teraz tak bialy to zamykanie i laczysz go z zółto/czerwonym w pompce
biało/czarny to otwieranie i laczysz go z biało / czarnym z pompki centralnego.
Niebieskie to sa kierunki i podlaczasz sie w wiazki lamp jezeli masz diody prostownicze jezeli nie masz to kupujesz diody minimum 3-4 amperowe w sklepie elektronicznym powiesz ze do kierunkow to Ci dobiora.
Jezeli chodzi o domykanie szyber dachu to musi Twoja centralka posiadac funkcje domykania szyb i wtedy nalezy impuls "plusowy" podlaczyc po prostu pod zamykanie czyli pod biały przewod w centralki i to wszystko.
Jezeli Twoja centralka ma domykanie szyb sterowane minusem a tak jest w wiekszosci to musisz zastosowac przekaznik. Ale nie pamietam juz jak to podlaczalem u siebie.
Reszta przewodow z kostki centralki jest nie potrzebna i mozna je albo odciac badz ladnie zaizolowac zeby nie walaly sie
Mozna wpinac sie w drzwi kierowcy (na slupku) ale kolorow kabli niestety nie znam mozliwe ze sa one takie same jak wyzej.
Czekam na skan i potwierdze czy to aby na pewno tak jest