czym zabezpieczyć podłogę wewnątrz

Problemy zapytania związane z wnetrzem

Moderator: Moderator

czym zabezpieczyć podłogę wewnątrz

Postprzez czaro » 9 lip 2011, o 16:23

Witam ponownie.
Sprawa jest następująca. Jako, że wlała mi się woda przez korki w podłodze i dziś wypatroszyłem całą podłogę z auta to postanowiłem zrobić to już raz i pewnie na zawsze. Przy tylnych korkach mam 2 dziury więc jak tylko kumpel uruchomi migomat to się zaspawa. Ale postanowiłem wszystko zabezpieczyć od środka- znaczy blachy.
I teraz pytanie do Was- czym?? Dajcie jakieś propozycje czy to bitexem czy coś innego polecacie?
Z góry dzięki!!
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

czym zabezpieczyć podłogę wewnątrz

 

Postprzez arthorius » 10 lip 2011, o 16:08

Jak na mnie to wyczyścić porządnie i pomalować podkładem dobrym nawet wytrawiającym lekko jak jest rdza. Potem porządne maty wygłuszające bym sobie kupił. Bitex to na zewnątrz, a jak już to tylko przy odprowadzeniu wody i to na wcześniejszy podkład.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez gello1 » 10 lip 2011, o 18:24

napraw blacharke i na to podkład reaktywny, podkład akrylowy i dowolny lakier na koniec.
Później masz dwie opcje:
1. Wygłuszenie-kładziesz maty
2. Pokrywasz podłogę woskiem do profili zamkniętych
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez K@mil » 10 lip 2011, o 18:48

masz bitex to kladz bitex (tylko ze dlugo schnie) masz cos innego kladz cos innego... nie ma co duzo komibowac bo teraz jest pelno srodków ale i ich cena tez jest ładna :) dlatego jak masz bitex kladz

Ja zrobilem sobie bitexem... odtłuściłem cala podloge ladnie polozylem 2warstwy bitexu (schło 2dni) + maty i oryginalne wygluszenie i jest cacy ..

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez czaro » 10 lip 2011, o 19:40

Nie no ogólnie nie mam jeszcze nic.
K@mil napisał(a):+ maty

A co to za maty i jaki jest ich cel?
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Sivy » 10 lip 2011, o 20:12

czaro, wygluszaja odglosy pochodzace od podlogi. Ja polecilbym Ci chlorokauczuk, choc jest drażniący i mówiąc prosto śmierdzi dośc długo jakies 48h.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez arthorius » 10 lip 2011, o 22:50

czekać aż pod bitexem wyjdzie rdza :lol:
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez gello1 » 10 lip 2011, o 23:41

arthorius napisał(a):czekać aż pod bitexem wyjdzie rdza :lol:

dosłownie t tylko maskowanie z wierzchu. A pod spodem i tak rdza drąży dalej.
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez czaro » 11 lip 2011, o 05:18

gello1 napisał(a):dosłownie t tylko maskowanie z wierzchu. A pod spodem i tak rdza drąży dalej.

Ale ja rdzy się pozbędę bo będę wycinał w dwóch miejscach podłogę i spawał. I dopiero chcę to czym zamalować ;-)
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez arthorius » 11 lip 2011, o 09:00

gello1 napisał(a):napraw blacharke i na to podkład reaktywny, podkład akrylowy i dowolny lakier na koniec.

Zgadzam się tylko z takim rozwiązaniem jeżeli ma być dobrze zrobione. Wyjdzie drożej ale dłużej wytrzyma. Bitex możesz dać na sam wieszch jako ostatni by ochronic mięki lakier przed uszkodzeniem. Swoją droga te przepisy ochrony środowiska to masakra jakaś. Kiedyś to lakiery były nie do ugryzienia żaden kamień nie straszny. ech :zalamany: :-(
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez gello1 » 11 lip 2011, o 09:20

po to się daje podkład reaktywny aby shamować rdzę. On zawiera kwas fosforowy czyli zabezpieczenie antykorozyjne. Nie wiem czy wszyscy wiedzą ale karoseria na etapie produkcji jest poddawana fosforowaniu poprzez zanurzenie w roztworze kwasu fosforowego. To starsza metoda stosowana przed początkiem stosowania ocynku. Czyli tyczy się naszych golfików. I po to się go daję na początek.
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez czaro » 11 lip 2011, o 15:25

gello1, a ile mniej więcej taki zabieg by kosztował? Bo podejrzewam, że sporo.
Golfem chyba raczej kolejnych 10 lat nie będę jeździł, więc nie wiem czy jest sens aż tak inwestować. A bitex wyjdzie mi grosze.
Poza tym gdybym chciał tak lux na kolejnych 10-15 lat to bym sobie wyciął całą podłogę i blachę która miałaby tam iść bym ocynkował ;-)
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Wnętrze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości