Tłumik końcowy

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez trojeczkaGT » 25 lis 2012, o 01:04

ja mam taki juz 1.5 roku i jestem zadowolony

http://allegro.pl/tlumik-koncowy-vw-gol ... 10605.html
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez janek1350 » 25 lis 2012, o 13:31

Jak co mam wm sport na sprzedaż w 1.8 fajny pomruk miał :-)
Avatar użytkownika
janek1350
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 18 lip 2011, o 21:22
Lokalizacja: tarnowo podgórne

Postprzez witboy » 25 lis 2012, o 15:05

albo jak isc grubo to tylko vr6 2 rurka fajne fifki i inny pomruk napewno bedzie
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Tłumik końcowy do 2,0 16v abf może być z 2,0 8v

Postprzez siwy_83 » 3 gru 2012, o 12:24

Tak jak w temacie podejdzie od 2.0 8v czy lepiej dac od vra
Golf 3 Gti Edition 2,0 16v ABF
moj-golf/2-0-16v-abf-gti-edition-by-siwy-t46449.html
Scirocco Scala 2,0 16v ABF
inne-samochody-z-rodziny-vag/scirroco-ii-scala-2-0-16v-abf-by-siwy-t58893.html
Old Volkswagen's NEVER die, They just get lower.
Avatar użytkownika
siwy_83
Fanatyk
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 9 wrz 2011, o 10:36
Lokalizacja: Łódź

Postprzez PiJey88 » 3 gru 2012, o 12:37

8V ma 50mm a ty masz 55mm, 16V i VR6 mają identyczny końcowy i środkowy
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez romo » 18 gru 2012, o 00:27

sprawa zakończona, za 85 zł z wysyłką kupiłem tego bosala. Jutro montaż
romo
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 6 lip 2012, o 01:16
Lokalizacja: Opole

Tlumik- wymiana

Postprzez sponsi » 24 lut 2013, o 15:28

Witam! Ostatnio przy cofaniu przywaliłem tłumikiem w krawężnik :x pękł w jednym miejscu przy samym końcu9chyba tylko tam). Tu 1 pytanie: mógł pęknąć kajś dalej ? Czuję że stracił trochę na mocy, bo mógł, prawda ? I kumpel mi powiedział że może więcej palić przez to też, -tak ? Raczej będę wymieniał tłumik, tylko nie wiem czy nie wstawić jakieś dwururki, co o nich myślicie ? Coś z gti? Wszystkie takie są, czy można zakupić takiej nie buczącej dwururki ? Aha i czy przez dłuższe eksploatowanie auta z zepsutym tłumikiem mogą być jakieś poważne konsekwencje ? Dam radę sam to wymienić w razie czego ? :d sory ze tak dużo pytań, ale już tak mam :p proszę o jak najwięcej odpowiedzi, pzdr!
sponsi
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 5 gru 2012, o 09:22
Lokalizacja: Żory

Postprzez Opik » 24 lut 2013, o 16:06

Rozumiem że rozchodzi się o ostatni tłumik tak?
On może być pocięty, popękany, może go w ogóle nie być - nie ma wpływu na osiągi, spalanie (no chyba że jest zapchany, ale końcowy rzadko kiedy się zapycha), nawet na dźwięk nie wpływa za bardzo. Więc sobie nie wmawiaj wraz z kumplem że więcej pali albo gorzej jedzie, bo nie ma szansy żeby pęknięcie nawet na pół coś takiego zrobiło :P

Jeżeli masz ori środkowy (to on w głównej mierze odpowiada za dźwięk, a nie żaden końcowy), to co nie wsadzisz z tyłu to będzie miło i przyjemnie. Ja nie mam kata (strumienica jest), końcowy oryginalny przelotowy Remus za naprawdę nie wąską kasę, ale środkowy oryginalny sprawia że jedyna różnica w stosunku do 100% fabrycznego wydechu z GTI to trochę fajniejsze "mruczenie". Żadnego buczenia, rzężenia, ani innych cyrków w stylu remizy "najpierw słychać, później widać... że nie jedzie :hyhy: "
Dasz radę wymienić to sam, ale albo kanał, albo podnośnik żeby dupę w górę podnieść, inaczej się nie dostaniesz do obejm. Przy okazji sprawdź w jakim stanie są wieszaki wydechu (takie gumowe coś) i jeżeli są pęknięcia, to też wymień przy okazji, dużo nie kosztuje, a nie będziesz musiał za jakiś czas znowu kombinować z dostaniem się pod samochód ;)
No, to by było na tyle chyba :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 24 lut 2013, o 16:15

Opik napisał(a):No, to by było na tyle chyba


No niestety nie :-P

sponsi napisał(a):Aha i czy przez dłuższe eksploatowanie auta z zepsutym tłumikiem mogą być jakieś poważne konsekwencje ?


Nie... Ale jak przerdzewieje to odpadnie :D I jak polizej zatrzyma to ciężko ten fakt ukryć :lol:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez sponsi » 24 lut 2013, o 16:18

No właśnie nie chodzi tak jak chodził wcześniej, jest inny dzwięk i czuję że moc też inna tj. słabsza..czyli powiadasz że to ta środkowa część padła..hmm..coś właśnie czytałem o tych katalizatorach i strumiennicach, ale nie mam pojęcia które z tych dwóch mam..sprawdzę spalanie teraz, ile mi żre, bo jeżeli więcej to może coś z tym katalizatorem..chyba że jeszcze dalej coś się stało w wydechowym.. aaha, gumę mam zakupioną już, bo całkowicie była pęknięta, rura z tyłu trochę nie na miejscu :d
sponsi
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 5 gru 2012, o 09:22
Lokalizacja: Żory

Postprzez Opik » 24 lut 2013, o 16:23

Wjedź na kanał i zobacz dokładnie, bo jak jest inny dźwięk, to może gdzieś bliżej silnika poszedł jakiś element. Się okaże że teraz jest dobrze, będziesz jeździł a urwie się w najmniej odpowiednim momencie :hyhy:

Czy masz katalizator łatwo sprawdzić w dowodzie, czy masz przy pojemności 1.8 KAT. czy nie, gwarancji to nie daje, ale często się sprawdza ;)
Jeżeli są objawy zapchanego kata (większe spalanie, problem z wkręcaniem się na wyższe obroty, nie jedzie jak powinien) to można go wyciąć. Generalnie jak masz w dowodzie wpisane KAT. to on fizycznie powinien być na swoim miejscu, w praktyce jeżeli samochód nie ma wieśniackich przeróbek, nie buczy itd, to diagnosta tą sprawę oleje i można wstawić strumienicę albo kawałek rury po prostu. A jeżeli dla bezpieczeństwa chcesz żeby obudowa została na swoim miejscu, to masz możliwość wstawienia strumienicy/tłumika przelotowego (już totalnie bez sensu), który z zewnątrz przypomina katalizator właśnie. Albo po prostu kawałek rury i na to obudowa po kacie, nikt do środka zaglądać nie będzie ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sponsi » 24 lut 2013, o 16:32

Nie ma nic napisanego KAT, ale to też nie oznacza że go nie ma(mógł być wstawiony kiedyś tam np.) Kurcze, to jutro wybiorę się do mechanika i zobaczę co powie, chce mieć to z głowy i chcę mojego starego golfika z dobrym przyspieszeniem :d a z tą strumienicą to słyszałem że nie jest to głupi pomysł. Lepsza ona niż sama rura chyba, bo podobno buczy..


*wylgaryzmy
Ostatnio edytowano 24 lut 2013, o 17:42 przez sponsi, łącznie edytowano 1 raz
sponsi
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 5 gru 2012, o 09:22
Lokalizacja: Żory

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości