jak doprowadzic takie fele do ladu i skladu

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

jak doprowadzic takie fele do ladu i skladu

Postprzez majkel2424 » 25 sie 2009, o 17:30

witojcie!!!
temat felg mialem przelozyc na wiosne, ale mam dwa dni wolnego to moze cos wycuduje, tym bardziej ze sie nudze :hyhy:
tylko od czego zaczac?! zdjecia felg sa ponizej, sa w nich ubytki jak widac i nie wiem czy to lakier odpryskuje czy to sa wzery w alu. po drugie jak doprowadzic do ladu te szpilki?! i trzecie: o ile z polerowanie rantu nie bedzie problemu, bo to tylko papier i jazda w kolo ale co zrobic z tymi "szprychami"?? po czwarte, jak bylem na wymianie opon, to cos tam kapciarz marudzil ze felgi ciut krzywe, zamierzalem je poprostowac przez zime, tym bardziej ze bicia nie mam, ale czy jak je sobie teraz wypoleruje to czy w czasie prostowania nie zbeszczeszcza mojej pracy?!
I ostatnie pytanie czy jak odkrece szpilki i wyjme szprychy to nic mi sie z rantem nie stanie?? nie pokrzywi czy cos, czy w ogole mozna to rozkrecic bez obaw??
Poradzcie cos bo szczerze to szkoda felg i czasami az zal na nie patrzec. Z gory dzieki za wszelkie porady
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
majkel2424
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 8 mar 2009, o 15:05
Lokalizacja: biała podlaska

jak doprowadzic takie fele do ladu i skladu

 

Postprzez luki34 » 25 sie 2009, o 18:01

z tego co widzę to masz bbsy rm 2 częściowe. porozkręcaj je. ranty i bębny daj do prostowania, śrubki do chromowania. później bębny do malowania a ranty w polerkę i będzie pięknota ;-)
Avatar użytkownika
luki34
Czytacz
 
Posty: 128
Dołączył(a): 27 wrz 2008, o 10:43
Lokalizacja: VAG-Podkarpacie.pl

Postprzez majkel2424 » 25 sie 2009, o 18:07

ło psia kosc :P to chyba w dwa dni sie z tym nie wyrobie :/ powiedz jeszcze ile taka zabawa moze kosztowac, bo sam to liczylem w zasadzie na zakup papieru i pasty polerskiej, ewentualnie rozpuszczlanika jezeli to klej sie luszczy, a tu chromowanie, piaskowanie, etc. ile taka zabawa moze kosztowac??
Avatar użytkownika
majkel2424
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 8 mar 2009, o 15:05
Lokalizacja: biała podlaska

Postprzez Mazz » 25 sie 2009, o 18:50

Prostowanie 50-80 zł od koła w zależności gdzie :) , chromowanie śrub mój znajomy na 40 zł robił kumplowi , malowanie to już byś sobie sam poradzisz :P
Avatar użytkownika
Mazz
VIP
 
Posty: 398
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 20:36
Lokalizacja: Medyka

Postprzez majkel2424 » 25 sie 2009, o 19:11

powiedzcie mi jeszcze czy prostuje sie takie felgi jak sa skrecone czy rozkrecone??
Avatar użytkownika
majkel2424
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 8 mar 2009, o 15:05
Lokalizacja: biała podlaska

Postprzez oizo » 25 sie 2009, o 20:26

najpierw wyprostuj a potem cokolwiek maluj i poleruj bo mozesz sie po prostowaniu zdenerwowac bo oni sie nie pieszcza z felgami.
oizo
 

Postprzez czechu » 25 sie 2009, o 22:22

Mnie za kompletną renowację 4 felg 15'', tj. wypełnianie ubytków, prostowanie, piaskowanie i malowanie w dowolny kolor powiedzieli do 450zł. Więc u Ciebie to chyba nawet połowa tej kwoty by nie wyszła :-P
Avatar użytkownika
czechu
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 23:28
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez barteKKK03 » 31 sie 2009, o 23:01

W dwa dni to je rozkręcisz i się namyślisz co z nimi zrobić :-P

Ale... najpierw sprawdź je na wyważarce, jak ranty proste to oddawaj do prostowania same bębny, jak ranty krzywe oddaj całe...

Rozkręcenie felg jest bardzo łatwe, do RM'ów potrzebujesz nakładki rozmiar 8, tylko co ważne... dwunastokątnej.

Śrubki w chrom, złoto, nikiel czy co sobie życzysz :-D
Chromowanie mniej jak 1zł za sztukę, tylko mówimy o chromie ozdobnym, nie technicznym... to spora różnica. Złocenie powyżej 1zł za sztukę,

Co do polerki... ręcznie nie chciało by mi się tego robić :-P
Wżery pod klarem i zadziory na rantach ciężko usunąć, na to potrzeba duuużo więcej niż dwa dni...

Aha i nie zapominając... przed polerką trzeba jeszcze klar z rantów zdjąć, np Scansolem lub PaintRemoverem.

Ranty radziłbym Ci oddać do polerki... koszt kompletu 200zł w górę... u mnie 200zł :luka:

Środki najlepiej pomalować... ostatnio ktoś oferował polerkę szprych, ale ostrzegam... cena na pewno gigant :hyhy:
Na twoim miejscu oddał bym je do piaskowanie lub szkiełkowania w zależności od stanu lakieru, a potem pomalował proszkowo lub piecowo... piaskowanie i malowanie jednej sztuki pewnie jakieś 100zł, zależy gdzie...
barteKKK03
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 21:23
Lokalizacja: WZY

Postprzez luki34 » 1 wrz 2009, o 13:11

czyli wychodzi na to że lepiej je wystawić na allegro i sprzedać i kupić już zrobione ;-)
Avatar użytkownika
luki34
Czytacz
 
Posty: 128
Dołączył(a): 27 wrz 2008, o 10:43
Lokalizacja: VAG-Podkarpacie.pl

Postprzez barteKKK03 » 2 wrz 2009, o 20:53

luki34 napisał(a):czyli wychodzi na to że lepiej je wystawić na allegro i sprzedać i kupić już zrobione ;-)

Na jedno wyjdzie... jak nie drożej kupić zrobione :-P
barteKKK03
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 21:23
Lokalizacja: WZY

Postprzez majkel2424 » 17 paź 2009, o 18:54

przyszła zima :P w przyszlym tygodniu zmieniam koła a te oddaje do prostowania, sprobuje wykrecic sruby i wysylam je do chromowania 1.2 zł za sztuke :D polerke rantów zrobie sobie w miedzyczasie w zimie przy piecyku :roll: tylko jest mała zagwozdka z bebnami. Fachman co mi bedzie je prostowal radzil zeby bebna nie wyciagac, raz ze sa przyklejone dwa ze sa naprezone i jak je wyjme to moze mi je pofaldowac znowu :/ prawda li to czy nie?? no i co najlepiej z nimi zrobic, zle chyba nie wygladaja. tak mnie ostatnio cos tyka zeby tylko lekko papierkiem oczyscic i pomalowac je na czarno?! :niepewny: ładnie bedzie czy macie moze jakis inszy pomysl?!
Avatar użytkownika
majkel2424
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 8 mar 2009, o 15:05
Lokalizacja: biała podlaska

Postprzez slavwek.ie » 17 paź 2009, o 19:50

majkel2424 napisał(a):Fachman co mi bedzie je prostowal radzil zeby bebna nie wyciagac, raz ze sa przyklejone dwa ze sa naprezone i jak je wyjme to moze mi je pofaldowac znowu
G..wno prawda... Możesz dowolnie je rozkręcać i składać, nic się z nimi nie stanie.. Za każdym razem rant trzeba rozkleić (rozbić) i skleić (uszczelnić).
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Następna strona

- - -



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości