Błotniki

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Błotniki

Postprzez pepik » 5 wrz 2009, o 22:40

Witam,
Mam mały problem gdyż muszę wymienić oba przednie błotniki (powód - rudy wżera i to mocno) i stąd moje pytanie: Czy ktoś już je wymieniał? Czy mogę to wymienić sam czy lepiej dać do warsztatu i ile mogą za to chcieć? Jeśli ktoś wymieniał to proszę o pomoc co trzeba odkręcać itp.
Szukałem ale nie mogłem znaleźć podobnego tematu...
Z góry dziękuje za odpowiedź
...:::PePiK:::...
Avatar użytkownika
pepik
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 6 mar 2008, o 10:11
Lokalizacja: Człuchów

Błotniki

 

Postprzez opolanin » 5 wrz 2009, o 23:00

pepik, sam sobie wymień, ściągasz zderzak i odkręcasz błotnik, tam nie ma żadnego problemu, szkoda kasy na warsztaty
opolanin
 

Postprzez Repsol » 5 wrz 2009, o 23:29

Popieram zdanie przedmówcy. Jeżeli masz pojęcie to dasz radę sam sobie to zrobić.
To nic wielkiego: odkręcasz zderzak, możesz odkręcić również koło wtedy łatwiej będzie Ci wsadzić/wyjąć nadkole bo to też trzeba odkręcić no i w zasadzie to wszystko.

Ogólnie nic trudnego. Wystrzegaj się zamienników, one różnią się nieznacznie wymiarami od oryginałów i potem przy montażu wychodzą herezje ze szczelinami.
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie

Postprzez Snejk18 » 6 wrz 2009, o 08:05

opolanin napisał(a):pepik, sam sobie wymień, ściągasz zderzak i odkręcasz błotnik, tam nie ma żadnego problemu, szkoda kasy na warsztaty


popieram, znam to z doświadczenia, wymieniałem u siebie, 3 godziny roboty i po sprawie, robiłem to praktycznie sam i sobie poradziłem, mimo tego, że robiłem coś takiego pierwszy raz w życiu :D

Repsol napisał(a):Wystrzegaj się zamienników, one różnią się nieznacznie wymiarami od oryginałów i potem przy montażu wychodzą herezje ze szczelinami.


święta racja, ja niestety zdecydowałem się na zamiennik i miałem sporo zabawy żeby go dopasować, gdybym miał orginał pewnie zrobił bym wszystko w jakieś 1,5 godziny.

Pozostaje tylko kwestia koloru, możesz szukać w podobnym odrazu ale możesz mieć ciężko znaleźć, a nawet jak znajdziesz o tym samym numerze to się może różnić delikatnie odcieniem. Najlepiej było by chyba dać to do lakiernika przed założeniem, ale też nie am gwarancji, że dobrze dobierze kolor.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez Antoine » 17 wrz 2009, o 00:21

Repsol napisał(a): Wystrzegaj się zamienników, one różnią się nieznacznie wymiarami od oryginałów i potem przy montażu wychodzą herezje ze szczelinami.


czyli co? oryginal? 600zl/szt w ASO... :shock: :-o
Avatar użytkownika
Antoine
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 16 cze 2008, o 13:24
Lokalizacja: Litzmannstadt

Postprzez Snejk18 » 17 wrz 2009, o 18:02

Antoine napisał(a):czyli co? oryginal? 600zl/szt w ASO...


A kto powiedział, że musi być nówka z ASO. A Alledrogo sprzedają używek na pęczki, malować i tak będzie musiał, czy kupi ori czy podróbę więc taka opcja chyba wydaje się najrozsądniejsza.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez Repsol » 17 wrz 2009, o 21:51

Antoine napisał(a):
Repsol napisał(a): Wystrzegaj się zamienników, one różnią się nieznacznie wymiarami od oryginałów i potem przy montażu wychodzą herezje ze szczelinami.


czyli co? oryginal? 600zl/szt w ASO... :shock: :-o


Oryginał ale używka... bo w ASO chyba mało kto kupuje elementy karoserii do tak popularnych i leciwych aut jakim jest Golf trójka.

Kolega Snejk18, przytoczył Ci drogę (jedną z wielu) jaką możesz nabyć taki element.
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie

Postprzez SotoM » 17 wrz 2009, o 23:04

ja wymieniałem u siebie błotniki... załozyłem błotniki na owalny kierunek z tym że lewy udało mi sie dorawać w bardzo ładnym stanie - oryginał z 97r.za 70zł natomiast prawy juz poszedł zamiennik...
aby poznać błotnik czy jest ori to jest wybite na nim logo VW audi w miejscu na pasie gdzie jest przykrecany błotnik pod zderzakiem...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Antoine » 18 wrz 2009, o 10:01

Snejk18 napisał(a):A kto powiedział, że musi być nówka z ASO. A Alledrogo sprzedają używek na pęczki, malować i tak będzie musiał, czy kupi ori czy podróbę więc taka opcja chyba wydaje się najrozsądniejsza.



patrzylem za uzywkami na allegro to wszystkie sa zgnite i kosztuja po 150zl :(
Avatar użytkownika
Antoine
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 16 cze 2008, o 13:24
Lokalizacja: Litzmannstadt

Postprzez Nowal » 18 wrz 2009, o 11:58

ja ostatnio na gieldzie w gliwicach kupilem za 90zl blotnik w idealnym stanie z 97r, pomalowalem i jest jak nowy. zamiennika nie kupuj. 1 raz ze szybko go ruda bierze a 2 to pasowanie. przed zalozeniem proponuje posmarowac blotnik od wew strony smarem STP( kosytuje chyba8 zl wiadereczko) pozwoli to lepiej zabezpieczyc blotnik przed korozja
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez weep86 » 2 paź 2009, o 11:40

Witam. Też przymierzam się do wymiany błotników. Niestety lakier jest śliczny bo zielony perłowy lc6p i ciężko polakierować.
A tu stronka z dobrymi błotnikami i to nówkami
http://www.egaraz.com/offer,cat,33461,1 ... wozia.html
weep86
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 23 kwi 2009, o 16:05
Lokalizacja: Stąd


- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości