Syncro pytanie

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Syncro pytanie

Postprzez SilesiaKatowice » 23 paź 2012, o 10:34

Kieruję pytanie do wszystkich którzy mieli tą przyjemność wkładać do swoich maszyn bądź na zlecenie syncro. Od paru lat posiadam tą piękną maszynke jaką jest Golf III, ale dopiero w tym roku znalazły się fundusze na pare usprawnień, w garażu leży już 1.8 PG, powoli go remontuje, a w planach mam jeszcze włożenie syncro, i tu właśnie moje pytania:

-ile cięcia i spawania czeka mnie przy zmianie napędu na syncro?, co koniecznie trzeba wyciąć żeby wszystko razem współgrało

-konieczna jest zmiana sanek silnika? czy da się to jakoś obejść
Avatar użytkownika
SilesiaKatowice
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 23 paź 2012, o 09:55
Lokalizacja: Łaziska Górne

Syncro pytanie

 

Postprzez marcinkazimierz » 23 paź 2012, o 12:19

napisze tak
inna :
skrzynia biegów
podłoga
wydech
zbiornik paliwa
zawieszenie tylnie( niezalezne)
uklad podcisnienia i elektryczny
no i sam uklad syncro
bagaznik

jak chesz miec syncro kupujesz z syncro

a sanki sa takie same przegroda jest inna

jedynie w miare tanie usprawnienie w twoim to eds jesli go niemiasz
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez SilesiaKatowice » 23 paź 2012, o 13:17

zmianą baku, wydech i to że zawias tylny jest cały do wymiany to wiadome, ale bardziej mi chodziło ile w tunelu trza ciąć.
i czy mocowania belki podejdą pod przednie mocowanie zawiasu z syncro bo tył będę musiał dorobić..
Avatar użytkownika
SilesiaKatowice
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 23 paź 2012, o 09:55
Lokalizacja: Łaziska Górne

Postprzez marcinkazimierz » 23 paź 2012, o 14:28

SilesiaKatowice napisał(a):zmianą baku, wydech i to że zawias tylny jest cały do wymiany to wiadome, ale bardziej mi chodziło ile w tunelu trza ciąć.
i czy mocowania belki podejdą pod przednie mocowanie zawiasu z syncro bo tył będę musiał dorobić..


cala tunel jest inny bo masz wal a pod nim wydech plus mocowania do lozyska podporowego
http://www.sharkytm.com/gallery/albums/ ... motion.jpg

no i cala podloga w bagazniku

z tego co na oko to inaczej sa mocowane belka w zwyklym a syncro

tu masz serwisowke vw do syncro

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_78.PDF
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez SilesiaKatowice » 23 paź 2012, o 19:00

oo tego mi właśnie było trzeba, wielkie dzięki!
Jak się bawić to się bawić dawke zwiększyć, turbo wstawić
Avatar użytkownika
SilesiaKatowice
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 23 paź 2012, o 09:55
Lokalizacja: Łaziska Górne

Postprzez słodki » 31 gru 2012, o 22:03

Witam, SilesiaKatowice to Cie czeka.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/895 ... 7ce20.html
słodki
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 16 gru 2012, o 16:04
Lokalizacja: M-ce

Postprzez ER77 » 1 sty 2013, o 00:41

Kup se Syncro.Nie utrudniaj sobie życia hehe Gwarantuję że się nie zawiedziesz ;-)
Avatar użytkownika
ER77
Badacz tematu
 
Posty: 392
Dołączył(a): 23 cze 2010, o 20:58
Lokalizacja: SYNCRO GT


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości