brak mocy, obroty szfankują

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

brak mocy, obroty szfankują

Postprzez wirus1011 » 26 gru 2010, o 23:42

witam.
padł mi golf 3 1,6 benz 93r
a więc tak:
odpaliłem golfika przejechałem jakieś 25km poszedłem w gości na 4h a gdy chciałem wracac do domu miałem problemy:
golfik ledwo odpalił obroty falowały ale mówie zagrzeje sie i mu przejdzie po zpaleniu papierosa obroty staneły na 900 ale gdy ja mu gazu on do 2000 i dalej sie dusi a obroty do 0 no i zgasł po kilku takich próbach nic sie nie zmieniło ale mówie może jakoś mu przejdzie w wracam do domu pierwsza górka a on nie ma siłu wjechac (obroty max 2500 ) ja mu gazu a on sie dusi.
co to może byc.


do domu wruciłem Peugeot 106 :( masakra
wirus1011
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 26 cze 2008, o 20:22
Lokalizacja: wrocław

brak mocy, obroty szfankują

 

Postprzez PabloSBT » 27 gru 2010, o 11:08

wygląda mi to na zamarzniętą odmę :P miga ci kontrolka oleju ??
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez wirus1011 » 27 gru 2010, o 14:40

tak miga.
dziś wróciłem po golfa na miejcscu wczorjaszego postoju są slady benzyny na sniegi gdy odkręciłem wlew sykneło powietrzem, dolałe jeszce 5l paliwa (wczoraj w dziwny sposób wskażnik spadł na zero) po dolaniu wskaznik prawie sie nie ruszył.
pruba odpalenia i jakby nic golf odpali no w wróciłem bez zadnego problemu.
co było przyczyną??
wirus1011
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 26 cze 2008, o 20:22
Lokalizacja: wrocław

Postprzez PabloSBT » 27 gru 2010, o 19:00

no to czyli tak jak mówiłem odmę ci przyłapało silniki 1.4 i 1.6 vw mają źle poprowadzoną odmę z daleka od źródła ciepła i dlatego często przymarza :) sprawdź też termostat tzn ten dolny wąż czy jest odrazu ciepły, powinien się robić ciepły od ok 85-90 stopni bo jak przejechałeś 25 KM to silnik powinien się już ładnie zagrzać i nie powinno nic zamarznąć :P

i sprawdź poziom oleju bo może ci wyrzuciło bagnetem
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez mani51 » 27 gru 2010, o 21:18

PabloSBT napisał(a):no to czyli tak jak mówiłem odmę ci przyłapało
:-|
ja piii...z czego Ty to wywnioskowałeś :szok:

wirus1011, gdzieś masz dziurę w baku albo wężu od baku i nie było paliwa to jak miał jechać ewentualnie skoro piszesz że syknęło powietrze to może coś nie tak z odpowietrzeniem zbiornika

PabloSBT napisał(a):sprawdź też termostat tzn ten dolny wąż czy jest odrazu ciepły


i odrazu niech sprawdzi ciśnienie w kołach a szczególnie w zapasowym :mrgreen:

PabloSBT, czy Ty w ogóle przeczytałeś jaki kolega ma problem czy może odpisujesz na zupełnie inny temat bo coś mi tu nie pasuje :chytry:
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez wirus1011 » 27 gru 2010, o 21:20

termostat wymieniłem jakieś 10 miesięcy temu i jest sprawny. ale jak jechałem było ok bylem w gościach jakieś 4-5h no i nie wróciłe już swoim do domu :( a dzisiaj jakby nigdy nic odpalił a jechał bez zarzutów.

ale co z tym syknięciem z baku jak odkręciłem wlew. skąd tam tyle powietrza było?

[ Dodano: 2010-12-27, 20:25 ]
mani51 gdyby nie było paliwa no wogóle by nie chcial chodzic a to wygladała jakby lewe powietrze łapał.
tez tak mysłałem ze to cos z odpowietrznikiem baku ale gdzie to jest???

ja użwżam ze wytwożyło sie ciśnienie które nie pozwalalo na pobór paliwa lub pobór z powietrzem. poprawcie mnie jeśli sie myle
wirus1011
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 26 cze 2008, o 20:22
Lokalizacja: wrocław

Postprzez mani51 » 27 gru 2010, o 21:47

żeby łapało z powietrzem to musiało by być za mało paliwa w baku inaczej powietrza ni pociągnie bo pompka jest w baku i w wężach juz jes ciśnienie a nie podciśnienie

a odpowietrzenie jest napewno ale gdzie to ja nie wiem :-)

przekartkowałem na szybko książkę od golfa i nie znalazłem rysunku zbiornika ale gdzieś go widziałem, chyba tu na forum i tam było zaznaczone gdzie co jest
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez wirus1011 » 27 gru 2010, o 22:31

wielkie dzięki poszukam sam ale jak znajdziesz do daj zanc
wirus1011
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 26 cze 2008, o 20:22
Lokalizacja: wrocław

Postprzez DOMINIKDOM » 28 gru 2010, o 21:45

A słyszeliście o czymś takim jak elektro zawór podający opary benzyny z filtra węglowego do komory spalania :-o. Często tak bywa że w golfach to jest przyczyną wytwarzania się podciśnienia w baku co w ekstremalnych przypadkach powoduje falowanie obrotów a nawet zaduszenie silnika.
żadna renia nie dogoni Volkswagena

;)
DOMINIKDOM
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 7 maja 2007, o 01:09
Lokalizacja: Udanin k/Strzegomia

Postprzez wirus1011 » 29 gru 2010, o 09:29

nie o niczym takim nie slyszałem.
no to powiedz jak to naprawic.
wirus1011
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 26 cze 2008, o 20:22
Lokalizacja: wrocław

Postprzez DOMINIKDOM » 30 gru 2010, o 00:21

Pod obudową filtra powietrza znajduje się ten filtr. Poznasz go po dwóch żółtych przezroczystych przewodach. Odłącz od filtra ten z szerszą końcówką i sprawdź jak będzie zachowywał się wóz i czy będzie dalej podciśnienie w baku (to z reguły pomaga),jeżeli np dalej będzie podciśnienie w baku to wyciąg ten drugi i sprawdź czy dalej robi się podciśnienie w baku. Jak to zrobisz to odpisz jakie efekty przyniosło :-|
żadna renia nie dogoni Volkswagena

;)
DOMINIKDOM
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 7 maja 2007, o 01:09
Lokalizacja: Udanin k/Strzegomia


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 46 gości