Mam problem, a dokładniej dziś wracając do domu obroty zaczęły szaleć, silnik prawie przygasał i ogólnie auto miało jak by mało mocy. Podłączyłem VAG pojawił się błąd który w google jest już ogólnie znany a dokładniej "518 Potencjometr przepustnicy -G 69 nieprawidłowy sygnał". Zacząłem po kolei sprawdzać bloki danych na wykresach: napięcie Akumulatora poprawne 13,75V. Przy bloku nr. 1 przywróciłem "ustawienia pierwotne" silnik po chwili zaczął działać poprawnie, po przejeździe testowym moc w normie. Kolejne skanowanie nie ujawniło wyżej wymienionego błędu. Jednak mam pytanie dla znawców tematu bo jeśli to zadziałało to raczej usterka nie jest mechaniczna, czy coś więcej można odczytać z wykresu jeśli problem się powtórzy bo w trasie nie miałem okazji zrobić takowego wykresu, co mogło by powodować takie zachowanie silnika - dodaję wykres.