Gaśnie na wolnych obrotach

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Gaśnie na wolnych obrotach

Postprzez baniors » 17 gru 2009, o 14:02

Witam!

Jestem posiadaczem golfa 3, 1,6, pełny wtryk i mam nastepujacy problem. Po każdej nocy od ostatniego tygodnia przy próbie odpalenia silnik wstaje na 3-4 sekundy normalnie, potem gaśnie. i tak cały czas dopóki nie dodam mu gazu i nie przejade 1-2 kilimetry. Podczas jazdy bardzo często szarpie, utrzymanie nim stałej prędkości graniczy z cudem, Przy hamowaniu zwłaszcza rano potrafi zgasnąć, nawet przy predkosci 30km/h. Na luzie kiedy bedzie juz rozgrzany potrafi zwalniac obroty, ze az prawie gasnie i podnosi do normalnych i tak cały czas, słychać to nawet podczas jazdy. Są momenty, że silnik pracuje idealnie, ale w tej chwili to rzadkość..

Jakieś pomysły?
Co mogę sam sprawdzić i w jaki sposób?
baniors
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13 paź 2008, o 22:09
Lokalizacja: Wrocław

Gaśnie na wolnych obrotach

 

Postprzez K@mil » 17 gru 2009, o 14:09

Swiece, kable, kopułka to na poczatek...
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez baniors » 17 gru 2009, o 14:14

K@mil napisał(a):Swiece, kable, kopułka to na poczatek...


kable sprawdzalem (nic nie iskrzy)
Świece wiem gdzie są, tylko powiedz mi jak spradzic:)

Jak wygląda kopuła i również jak ją przetestowac?
baniors
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13 paź 2008, o 22:09
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez K@mil » 17 gru 2009, o 14:27

baniors napisał(a):Świece wiem gdzie są, tylko powiedz mi jak spradzic:)


moze napisz ile km temu je wymieniales ...

baniors napisał(a):Jak wygląda kopuła i również jak ją przetestowac?


od swiec ida kable i one wlasnie trafiaja do kopulki ;) otwierasz ja i tam w srodku jest taki palce i sprawdz jak wyglada ten palec i jak wygladaja takie zlote styki w kopulce... tylko pozniej zaloz ja tak samo no i najlepiej nie zdejmuj kabli z kopulki bo jak pomylisz to bedziesz mial problem.
Musi byc tak samo zalozona :) czyli zaznacz sobie jakos olowkiem czy cos

tak to wyglada...
http://www.allegro.pl/item822929621_kop ... wagen.html
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Czyzyk_nt » 25 gru 2009, o 17:21

Miałem kiedyś podobne schizy ale w golfie 1.4 , sprawę załatwiła wymiana aparatu zapłonu


Pozdr
Czyzyk_nt
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 30 mar 2009, o 00:04
Lokalizacja: PNT

Postprzez PabloSBT » 25 gru 2009, o 19:11

ja miałem taki problem po założeniu gazu komputer wysyłał błąd i zalewało samochód benzyną zły odczyt był z sondy lambda więc jeśli nie masz LPG to może sonda lambda ci pada, pojedz do mechanika niech ci podłączy pod Vaga i powinno znaleźć błąd
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez darkmen21 » 30 gru 2009, o 15:27

Czyzyk_nt napisał(a):Miałem kiedyś podobne schizy ale w golfie 1.4 , sprawę załatwiła wymiana aparatu zapłonu
, ja tak miałem w silinku AAM 1.8, wymieniłem aparat i hulał jak dziki

K@mil napisał(a):zlote styki w kopulce
chyba ze jest juz czarne, to bedziesz wiedział co jest grane.

A powiem ci jeszcze ze jak mialem forda scorpio 2.0, to miałem identycznie i winny był silniczek krokowy,ale szczerze mowiac nie wiem czy to jest wgolfie :wstyd:
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez KristoF » 31 gru 2009, o 00:16

jesli auto odpala to silniczek krokowy działa jak nalezy.
U kolegi był podobny problem, odpalał, szarpało nim jak cholera, kable zapłonowe wyglądały całkiem nieźle, dopuki ich nie dotknąłem na odpalonym silniku(zresztą u siebie kiedyś tez miałem takie cuda), jak sie nagrzeje silnik to wigoć z układu zapłonowego odparowuje i problem znika, (do czasu wjechania w sporą kałuże albo sporej ulewy :-P )
Aparat zapłonowy bym zostawił w spokoju, też wymienialem czujnik obrotów który sie okazał być sprawny całkowicie, jedynie kable, rozdzielacz i palec rozdzielacza.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez darkmen21 » 31 gru 2009, o 08:39

KristoF napisał(a):jesli auto odpala to silniczek krokowy działa jak nalezy.
no może tak być, a nie musi, nie mowie tu o całkowitym padnieciu,ale o znacznym zanieczyszczeniu, miałem ten sam problem w 2 samochodach co kolega pisze i oba dotyczyly własnie EGRa.
JAk juz kolega sprawdzi wszytko inne i ndala bedzei problem to to nie zaszkodzi sprawdzic i krokowy silnik
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez marcin13110 » 3 sty 2010, o 19:07

to wina kabli i kopolki , nalezalo by ich wymienic po 60 tysiach bo pozniej sa roznego rodzaju problemy ktorych nie rozumiemy i komuterek lapie bledy
marcin13110
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23 gru 2009, o 18:19
Lokalizacja: biłgoraj

Postprzez Dinuś » 5 sty 2010, o 19:22

u mnie szarpalo przy 1500-2000tys obrotow wina byl czujnik hala
Avatar użytkownika
Dinuś
Members
 
Posty: 1506
Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański


- - - http://eurohol.pl



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 55 gości