Gasnie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Gasnie

Postprzez Pro100 » 11 lis 2008, o 22:21

Witam Panowie :zalamany: . Kiedys pisalem tu na forum ze mam problem ze swoim golfikiem. Mianowicie ze gasl mi podczas jazdy, na poczatku dzialo to sie nie za czesto wiec nie zwracalem uwagi, ale po pewnym czasie odstawilem auto do mechanika. Mechanik powiedzial ze jest to wina aparatu zaplonowego i powiedzial (: mlody musisz kupic aparat zaplonowy koszt to ok 600zl ja ci tu zrobilem ze swojego starego aparatu i twojego jeden ale nie wiem jak dlugo na tym pojezdzisz moze rok moze miesiac) no i jezdzilem tak pewien czas nawet robilem trasy po 200km wszystko bylo ok. Do czasu. Jakis 2 tyg temu wyjechalem w deszczu nie mam pojecia moze cos sie zachlapalo bo nie mam oslony pod silnikiem. I auto znow zaczelo gasnac. Te same objawy... Oddalem go ponownie do mechanika z tym ze innego on mi powiedzial ze to wina cewki, zalozylismy cewke od innego mk3 i jezdzilem ok godzinki wiec silnik napewno byl cieply i bylo wszystko ok. Wiec kupilem nowa cewke (zamiennik koszt 180zl) zalozylem i... No wlasnie na 2 dzien po zalozeniu przejechalem jakies 40-50km i bylo wszystko ok. Na 3 dzien zrobilem jakies 15km i auto zaczelo gasnac :kwasny: :zalamany: wazne jaka predkosc poprostu gasl zatrzymywalem sie poczekalem jakies 10 min i dalej jechalem jakies 2 km znow poczekalem 10 min i znow dalej te 2 km :zalamany:. Nie mam pojecia co to moze byc, Pomocy :zalamany: Jest to golf 1.4 z 92 roku.
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Gasnie

 

Postprzez $kubi » 11 lis 2008, o 22:41

Miałem to samo w moim golfie.
Wymieniłem czujnik halla (150zł) - nic to nie dało, cewka była podejrzana ale jeden mechanik ją oglądał polewał wodą czy nie ma przebicia i wyglądało że ok (też proponuje tak sprawdzić) potem zauważyłem że jak zgaśnie i nie odpala to po odkręceniu wlewu paliwa słychać syknięcie jakby bak się zapowietrzał - wymieniłem korek i kilkanaście KM było ok, potem mechanik wymienił mi kostkę stacyjki bo stwierdził że to może to - jednak nie. W końcu olałem tych psełdo mechaników od wszystkiego czyli nadających się co najwyżej do zmiany oleju, poszedłem do sklepu kupiłem i wymieniłem przekaźnik od pompy paliwa i sterowania silnikiem. Zrobiłem jakieś 400KM i samochód nie gaśnie, nie spada z obrotów jak go zgasze to zawsze zapala nie zależnie czy ciepły czy zimny.

ot moja historia :P


ps. nie daj się wyj*bać mechanikowi bo na szrocie cały aparat zapłonowy idzie dostać za ok 120zł, przynajmniej mój mechanik mi swego czasu oferował taki na podmiankę. Najlepiej zanim kupisz co Ci oferuje mechanik napisz tu na forum bo sam nie raz pewnie bym dał się naciągnąć niepotrzebnie jakbym nie sprawdzał sam cen na forum i na allegro
Ostatnio edytowano 11 lis 2008, o 22:47 przez $kubi, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez SIENIU » 11 lis 2008, o 22:46

Witam miałem to samo ale u mnie pomogło wymiana czujnika halla jedz na kompa może coś pokażę
Avatar użytkownika
SIENIU
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 03:38
Lokalizacja: BOGATYNIA

Postprzez $kubi » 11 lis 2008, o 22:49

SIENIU, ja byłem na kompie i pokazało halla, po wymianie komputer dalej wskazywał halla i już nic z tym nie robiłem a problem puki co zażegnany
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez Pro100 » 11 lis 2008, o 22:57

Panowie moj golf "podobno" tez byl na kompie i tez podobno wykazalo czujnik halla nie wiem czy napewno bo podobno bylo to za poprzedniego wlasciciela. No ale jak widac ani 1 ani 2 mechanik nie podejrzewaja nawet czujnika.

$kubi a gdzie sie znajduje ten przekaźnik od pompy paliwa i ile taka przyjemnosc :shock: kosztuje :-D ?
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez SIENIU » 11 lis 2008, o 23:09

Avatar użytkownika
SIENIU
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 03:38
Lokalizacja: BOGATYNIA

Postprzez Pro100 » 12 lis 2008, o 09:06

Ok najprawdopodobniej dzis do tego sie zabiore ale nie wiem jak z czasem :zdegustowany:
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez $kubi » 12 lis 2008, o 19:07

lol 90zł za przekaźnik.... ja zapłaciłem chyba po 17zł za zamiennik oczywiście i polecam kupić zamiennik bo 17zł to nie pieniądze jakby okazało się ze to nie to. Jeśli ten od pompy nie da nic spróbuj od sterowania silnikiem - ja wymieniłem oba
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez Pro100 » 12 lis 2008, o 21:54

Witam. I dzis pojechalem do znajomego mechanika powiedzial ze mam cos narypane w kablach ze cos gdzies mase lapie czy cos takiego nie wiem dokladnie :P jutro auto bedzie sprawdzane pod komputerem. Mam nadzieje ze wykaze cos nieskomplikowanego :P np te przekazniki. :roll:
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez $kubi » 12 lis 2008, o 22:11

Cokolwiek Ci wyjdzie nie zamawiaj raczej nowej części na "HURA" tylko jeśli gdzieś w okolicy jest szrot to zapytaj tam o daną część. Na większości szrotów dają gwarancję rozruchową na przetestowanie części i w razie gdyby wymiana nic nie dała to część zwrócisz. Ja niestety kupiłem czujnik w aparacie zapłonowym za 150zł i wymiana nic nie dała a inny mechanik mi zaoferował próbną podmiankę całego aparatu zapłonowego i ewentualny jego zakup jeśli problem zniknie za 120zł. Przy czym ten mechanik załatwia części na podmianke ze złomowiska i nie trzeba samemu szukać
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

Postprzez Lukaszkg » 13 lis 2008, o 05:57

ja mam podobne objawy i na komputerze wyskaczyl mi blad 533 "Regulacja biegu jałowego przekroczona wartość adaptacji"
znalazlem na forum temat na ten temat ADAPTACJA NASTAWNIKA PRZEPUSTNICY i wymienialem niedawno akumulator a po tym powinno sie to robic i nie wiem czy to jest wlasnie przyczyna:(
"Oto wybrane przykłady sytuacji, po których powinno się przeprowadzić omawianą tu procedurę:

► Akumulator pojazdu został odłączony, ponownie podłączony lub się rozładował.
a
Aby prawidłowo przeprowadzić procedurę adaptacji przepustnicy, muszą zostać spełnione następujące warunki:

► Brak błędów a pamięci sterownika silnika. " <-- a mi pokazuje wlasnie blad 533 i nie wiem czy mozna w takiej sytuacji to robic? mzoe ktos pomoc lub cos podpowiedziec? filtr powietrza jest czysty.

[ Dodano: 2008-11-13, 05:02 ]
a moze przyczyna jest w tym http://www.golf3.pl/topics28/adaptacja- ... t11369.htm
Lukaszkg
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 12 lis 2008, o 15:32
Lokalizacja: kolobrzeg/ england

Postprzez lukasgolf » 13 lis 2008, o 21:50

siema kolego temu mechanikowi chyba chodziło o pospolite przebicie na kablach juz ci pisze jak najszybciej to sprawdzić nie lej wody bo napewno przestanie ci silnik chodzić tylko weż spryskiwacz taki zwykły do kwiatków i zacznij robić mgiełke na kable w zaciemnionym pomieszczeniu i jak zobaczysz ładne niebieskawe iskierki bedziesz wiedział co jest nie HALO
lukasgolf
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 18:43
Lokalizacja: Camberley

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości