Gaśnie,strzela nie reaguje na gwałtowne wciśniecie "gaz

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Gaśnie,strzela nie reaguje na gwałtowne wciśniecie "gaz

Postprzez Ksysio1988 » 25 wrz 2008, o 02:44

Witam jestem posiadaczem wspaniałego GOLFA 3 2.0L 8V GTI z którym mam pare problemów otóz to: przy dojeżdzaniu np do skrzyżowania autko potrafi zgasnąc lub potrafia mu obroty spasc do 100/200/min, dodam ze przy włączonej klimie gasnie zawsze przy kazdym hamowaniu. Drugim problem jade ok 70/80/90/km/h dodaje gazu a auto jakby zwalniało i po krótkiej chwili łapało moc i zaczynało rwac do przodu. Za kazdym razem sie tak dzieje. Trzeci problem. Autko stoi na tzw "luzie" zaczne dodawac mu gazu tosilnik nie reaguje jak powinien,obroty sie podnosza z opóżnieniem sporym i potrafisobie dziwnie strzelac po takim dodawaniu gazu za kazdym razem z wysokich obrotów spada na ok 100obr na min i sie powoli podnosi do 900/obr/min. Do tego jest pare dziwnych objawów typu odkręce korek wlewu oleju i silnik zaczyna szalec dlawic sie podnosic i opuszczac obroty innymi slowy zyje wlasnym rytmem i ma problemy z odpaleniem na cieplym silniku trzeba go sporo tzw pochechłac. i to nie zawsze odpali... mechanicy sprawdzali: Silnik krokowy, odme, przepływomierz, świece, kable wys napięcia, kopołke, przepustnica była czyszczona (chodz nie byla zabrudzona) sprawdzany czujnik hella, sprawdzane przewody lambda. I nic kompletnie! POMOCY!!! Prosze o konkretne Odpowiedzi. Dodam że auto nie posiaga instalacji GAZU ani nigdy nie posiadało.
Ksysio1988
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 25 wrz 2008, o 02:02
Lokalizacja: Darłowo

Gaśnie,strzela nie reaguje na gwałtowne wciśniecie "gaz

 

Postprzez Yuri » 25 wrz 2008, o 09:37

Pod VAG'a podpinałeś? Może (odpukać) ECU szlag trafił. Chociaż to się bardzo rzadko raczej zdarza.
Yuri
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 18 wrz 2008, o 19:36
Lokalizacja: Radom

Postprzez piotrus23 » 25 wrz 2008, o 10:59

jak masz konkretnie silnik 2e
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez Ksysio1988 » 25 wrz 2008, o 12:59

piotrus23 napisał(a):jak masz konkretnie silnik 2e


Tak 2E... Juz niemam do tego auta siły...
Ksysio1988
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 25 wrz 2008, o 02:02
Lokalizacja: Darłowo

Postprzez mani51 » 25 wrz 2008, o 13:05

a zapłon miałeś sprawdzany?
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Ksysio1988 » 25 wrz 2008, o 13:23

mani51 napisał(a):a zapłon miałeś sprawdzany?


tak i regulowany...
Ksysio1988
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 25 wrz 2008, o 02:02
Lokalizacja: Darłowo

Postprzez Yuri » 25 wrz 2008, o 14:17

Ponawiam pytanie czy podłączałeś auto pod VAG'a?
Yuri
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 18 wrz 2008, o 19:36
Lokalizacja: Radom

Postprzez Ksysio1988 » 25 wrz 2008, o 15:16

Yuri napisał(a):Ponawiam pytanie czy podłączałeś auto pod VAG'a?


Niewiem dokladnie ale chyba tak juz mechanik 3 podałaczal pod kompa...
Wiem na 100% ze nie jest to wina sterownika, godzine temu podłaczalem sterownik z takiego samego golfa 3 2.0 GTI 8V z tego samego roku i tego samego silnika 2E i jest dalej to samo wspomne ze resetowany komputer w aucie byl po podłaczeniu...
Ksysio1988
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 25 wrz 2008, o 02:02
Lokalizacja: Darłowo

Postprzez mani51 » 25 wrz 2008, o 15:27

no to może masz jakąś nieszczelność na dolocie, posprawdzaj czy wąż od wspomagania hamulcy cały, czy przepustnica dobrze przykręcona...robiłeś coś przy silniku i wtedy się to zaczęło czy samo z siebie tak z dnia na dzień?
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Ksysio1988 » 25 wrz 2008, o 15:31

mani51 napisał(a):no to może masz jakąś nieszczelność na dolocie, posprawdzaj czy wąż od wspomagania hamulcy cały, czy przepustnica dobrze przykręcona...robiłeś coś przy silniku i wtedy się to zaczęło czy samo z siebie tak z dnia na dzień?


Sprawdzana przepustnica nic prz silniku nie bylo robione a stalo sie tak jakby po wymianie sprzegła... tarczy i docisku... od tamtej pory porażka.... Dziwne jest to ze przy dodawaniu gazu gwaltownie strzela cos koło filtra powietrza, przepustnicy i tych dolotach.... nieraz bardzo głosno jakby czegos za duzo mial i wywalało...
Ksysio1988
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 25 wrz 2008, o 02:02
Lokalizacja: Darłowo

Postprzez Yuri » 25 wrz 2008, o 15:53

Podjedź na diagnozę do ASO. Gdzie jak gdzie ale tam powinni wiedzieć o co kaman. Zapłacisz te 100zł ale to chyba lepiej niż jeździć od mechanika do mechanika i patrzeć jak każdy ręce rozkłada.
Yuri
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 18 wrz 2008, o 19:36
Lokalizacja: Radom

Postprzez Ksysio1988 » 25 wrz 2008, o 16:00

Yuri napisał(a):Podjedź na diagnozę do ASO. Gdzie jak gdzie ale tam powinni wiedzieć o co kaman. Zapłacisz te 100zł ale to chyba lepiej niż jeździć od mechanika do mechanika i patrzeć jak każdy ręce rozkłada.


Nom w moim akurat mieście jest tylko Powiatowa Stacja Kontroli Pojazdów... pojde niech zobacza bo to juz przegięcie...

[ Dodano: 2008-09-25, 16:51 ]
Ksysio1988 napisał(a):
Yuri napisał(a):Podjedź na diagnozę do ASO. Gdzie jak gdzie ale tam powinni wiedzieć o co kaman. Zapłacisz te 100zł ale to chyba lepiej niż jeździć od mechanika do mechanika i patrzeć jak każdy ręce rozkłada.


Nom w moim akurat mieście jest tylko Powiatowa Stacja Kontroli Pojazdów... pojde niech zobacza bo to juz przegięcie...


Ale fajnie okregowa stacja kontroli pojazdów nie sprawdzaja takich rzeczy... LOL ani powiatowa... :D help... ;(
Ksysio1988
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 25 wrz 2008, o 02:02
Lokalizacja: Darłowo

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 103 gości