Golfik gaśnie, czujnika halla?? Napewno ??

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Golfik gaśnie, czujnika halla?? Napewno ??

Postprzez marcindomka » 2 wrz 2008, o 10:40

Witajcie. Wiem ze juz ten temat był poruszany kilkakrotnie ale mam troszke dziwna sytuacje: Auto jezdzi normalnie nie traci na mocy az w pewnym momencie zgaśnie i zapali dopiero za ok 2 minuty. Z tego co wyczytałem na tym forum jest to typowy objaw uszkodzenia czujkina halla tak te powiedział pewien mechanik... wymieniłem ten czyjnik i przez miesiac był spokój teraz auto dalej gasnie :( Co moge jeszcze zrobieć..? Czy mozliwe jest ze nowy czujnik juz sie uszkodzil? Dla informacji podam ze kosztował 124 zł. Panowie proszę o pomoc.

Pozdrawiam
marcindomka
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 2 wrz 2008, o 10:34
Lokalizacja: podkarpacie

Golfik gaśnie, czujnika halla?? Napewno ??

 

Postprzez pablomed » 2 wrz 2008, o 13:22

marcindomka napisał(a):Czy mozliwe jest ze nowy czujnik juz sie uszkodzil?
możliwe jeśli był marnej firmy, ale równie dobrze usterka może być gdzie indziej. Przydałby sie dokładniejszy opis twojego silnika (kod)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez marcindomka » 2 wrz 2008, o 13:37

Kolego drogi to jest Golfik z roku 1994 jezeli CI to cos pomoze. Powiedz gdzie moge szukać typu silnika, to CI go podam. Pozdro
marcindomka
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 2 wrz 2008, o 10:34
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez marcinkoz2910 » 2 wrz 2008, o 15:36

jak masz komputer do autka to zrób skan auta a i na zgaszonym silniku zawsze pokarze błąd Halla i zobaczysz co ci pokarze....
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez marcindomka » 3 wrz 2008, o 11:25

Własnie ze niemam komputera i niemam jak tego sprawdzic. Mechanik o którym wczesniej wspomnialem podłaczał go do komputera i nie wykazął zadnych błedów... co proponujecie...?

[ Dodano: 2008-09-03, 11:26 ]
Acha a czujnik który jest załozony jest firmy chyba EPS...
marcindomka
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 2 wrz 2008, o 10:34
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez marcinkoz2910 » 3 wrz 2008, o 12:25

na zgaszonym silniku powinien wyskoczyć błąd halla ale na załączonym już nie,
a takiego coś jak filtr powietrza i paliwa kiedy wymieniałeś?? ale mi to wygląda na HALLA bo jak gaśnie sam od siebie i zapala po 2 min to na 80% hall
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez marcindomka » 3 wrz 2008, o 13:01

No folta paliwa i powietrza nie zmienialem ostatnio ale moim zdaniem gdyby nie dostawal paliwa czy powietrza to wczesniej by szarpal a on poprostu gaśnie. Srróbuje zareklamowac ten czujnik.
marcindomka
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 2 wrz 2008, o 10:34
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez pablomed » 3 wrz 2008, o 13:07

marcindomka napisał(a):Srróbuje zareklamowac ten czujnik.
chyba właśnie tak nalezy zrobić, bo skoro wymiana pomogła na jakis czas to on musiał być winien
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez marcinkoz2910 » 3 wrz 2008, o 13:11

zareklamuj go i niech go wymienia
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez ogrosc » 4 wrz 2008, o 15:25

Ja miałem w moim 1.6 nieco inny problem. Generalnie nie dało się go wykręcić na żadnym biegu, a nawet na luzie powyżej 5 tys obr. dławił się i przerywał, a gdy hamowałem np. przed światłami i wciskałem sprzęgło obroty spadały do 300-200. Rzadko, ale czasem gasł i trudno było go odpalić. Na kompie pokazywał się błąd przetwornika Halla, ale mój mechanik od razu mówił, że to niekoniecznie to. Skasował błąd i kazał wrócić za tydzień. Wróciłem już po 5 dniach. Przez chwile było lepiej, ale później przestał w ogóle odpalać a dokładniej nie trzymał obrotów . Musiałem podciągnąć linkę gazu na maxa i dopiero tak dojechałem. Co się okazało: Czujnik Halla był do wymiany, ale to nic nie dało. Po prostu źle wyregulowany był rozrząd. Każdy kolejny nowy czujnik skończyłby tak samo. Może warto poszukać tutaj. Ja swojego nie uratowałem, może innym się uda.
Pozdrawiam i powodzenia
ogrosc
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 4 wrz 2008, o 15:13
Lokalizacja: wielkopolska

cd

Postprzez rutek182 » 4 wrz 2008, o 22:36

co do rozrządu to może być prawda... ktoś cos mi mówił ze tez może być , ale ja u siebie tez tak miałem aż pewnego dnia zdech i nie odpalił okazało się ze cewka była pewnie nadpalona i gasł aż całkowicie ze przepaliła . wymieniłem cewkie(170Zł) i jakieś miesiąc miałem spokój dopiero teraz co jakiś czas rzadko ale co jakiś czas mi zgaśnie ale zaraz zapali. (nowe świece kable kopułka palec ..) tylko halla stara nie wymieniona i tak się zastanawiam czy to wymienić.
-=RuTeK=- VW Golf III

WCI & GD


MK3 97` Jokier

==> http://www.golf3.pl/topics2/golf-3-ruto-vt11728.htm <==
Avatar użytkownika
rutek182
Czytacz
 
Posty: 136
Dołączył(a): 3 cze 2007, o 16:51
Lokalizacja: WCI= CiechanóW \ Gdańsk

Postprzez marcindomka » 15 wrz 2008, o 08:12

witajcie forumowicze!

Chyba znalazłem usterkę... to znaczy nie ja znalazłem tylko mechanik ;)
Mianowicie uszkodzona jest pompa paliwowa, która co jakis czas przestaje podawać paliwo... Kupiłem dzisiaj pompe i zobaczymy co bedzie dalej, ale mam nadzieje ze bedzie juz ok.

Dziekuje wszystkim za zainteresowanie
marcindomka
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 2 wrz 2008, o 10:34
Lokalizacja: podkarpacie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron