czy te czujniki są prawidłowo wkręcone na swoich miejscach i czy przewody kolorami nie są pozamieniane w tej chwili na fotce numer 1 [brązowy czujnik z przewodem niebieskim],, a numer 2 [biały czujnik z zółtym przewodem]

Moderator: Moderator
sebix26 napisał(a):wkręcone na swoich miejscach i czy przewody kolorami nie są pozamieniane
pablomed napisał(a):A na czym polega problem?
pietrasiak2 napisał(a):Cały czas piszczy czy załącza się przy np 2000-2200?
to mnie pocieszsyłeśPawełgolfgreen napisał(a):pietrasiak2 u mnie przed remontem właśnie pisczała kontrolka powyżej od 2000tys gasła przy 4000tys, olej mineralny, ok 8 baru na każdy cylidender![]()
mechanik mówił żeby nie olej mineralny dalej bym jezdził na tym samym silniku, skonczyło sie na duzym remoncie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 24 gości