Właśnie był podłączany do kompa wykazało ze błąd nastawnika przepustnicy niestety to jest nowszy typ przepustnicy i mechanik mówił ze wymienia się całą przepustnice.Wymienił więc całą i dalej to samo, zapali raz na jakiś czas i można się przejechać tylko kawałek.Podejrzewam że może to być tak jak twierdzisz coś z wtryskami.Drugą dziwna rzeczą jest to że jeździłem kilka godzin bez korka wlewu paliwa, ale to ponoć nic nie ma do tego, i po jakimś czasie zauważyłem ze dziwnie bak szczela.Po odpaleniu silnik przerywa dziwnie tzn dławi się.Pompa w zbiorniku byla wymieniana.Niestety nie sprawdzałem ciśnienia paliwa przed i za filtrem, muszę o to mechanika poprosić, ale pompa i tak nowa więc może podaje dobrze paliwo.Kable wysokiego napięcia byly wymieniane są w dobrym stanie.Może przewody są zapchane?I może banał pytanie ale jak zobaczyć czy wogóle dostaje paliwo?Mój problem jest wogóle dziwny bo bład nastawnika pokazywał się po przegazowaniu auta na biegu jałowym po każdym jego wykasowaniu.Po wymienieniu przepustnicy błędu nie było nawet po przegazowaniu.Miał może ktoś podobny problem?Dodam że mój silnik to 1.6 AEE 75 KM.Czy komp wykaże że coś nie tak z wtryskami?Czeka mnie wizyta u mechanika jeszcze raz i tak tylko że na przepustnice wydałem 720zł i dalej to samo.Chyba że problem tkwi w układzie paliwowym tylko?Przepraszam za haos w mojej wypowiedzi.Dzięki za każdy post i proszę o kolejne z pomysłami co z tym zrobić
I sorry za niedopilnowanie tematu niestety nie miałem czasu wogóle by coś robić z golfem i tak niechcący zapomniałemo moim temacie.Dziekuje i proszę o pomoc