problem z obrotami

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

problem z obrotami

Postprzez fejsik » 10 sty 2009, o 16:44

sluchjacie potzrebuje pomocy nie wiem co sie dzieje z moim golfem dzis ledwo dojechalme do domu bardzo faluja mi obroty jak nie mam nogi na gazie to silnik gasnie musze gazowac zeby silnik chodzil dzieje sie to od dzisaj co jest przyczyna??? od jakiegos czasu zauwazylem cos dziwnego otoz po zapaleniu samochodu np wyjezdzalem z parkingu i dalem za malo gazu samochod mi zgasl i przy probie ponownego odpalenia samochod nie chcial zapalic musialem go dlugo trzymac a czasem probowac dwa razy odpalic to mnie zdziwilo dlaczego tak sie dzieje przeciez tak nie powinno byc no ale jak juz odpalil to jechal normlanie i nie mialme zadnych problemow z obrotami dopiero dzis jak chcialem jechac do sklepu juz przy odpaleniu byl problem ale jakos zapalil dojechalem do sklepu i na parkingu zauwaylem falujace obroty raz bylo 900 a raz 500 nie wiedzialem co sie dzieje po wyjsciu ze sklepu jak chcialme odpalic to za kazdym razem od razu gasl musialem duzo gazowac nie wiedzialme co mamm robic mechanicy juz nie pracuja o tej godzinie wkoncu postanowilem na powrot do mu bardzo uwazalem i duzo gazowalem pomozcie mi co mam robic???????????
fejsik
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 26 paź 2008, o 11:51
Lokalizacja: Wrocław

problem z obrotami

 

Postprzez Edek12345 » 10 sty 2009, o 16:47

Hm to dość rozległy temat :

Kable wysokiego napięcia
kopułka i palec
Silniczek krokowy
przepustnica

To wszystko jest do sprawdzenia zacznij od kabli
Piszę poprawnie po polsku.


Mój golf >>>> moj-golf/gofer-1-6-cl-europe-t9691.html <<<<
Avatar użytkownika
Edek12345
Members
 
Posty: 636
Dołączył(a): 27 lip 2008, o 11:53
Lokalizacja: Siedliska koło Stróż

Postprzez marcinkoz2910 » 10 sty 2009, o 17:53

Edek12345 napisał(a):Kable wysokiego napięcia
kopułka i palec
Silniczek krokowy
przepustnica


Ja dodam że jeszcze świece lub cewka zapłonowa

zacznij od najtańszych elementów czyli kable, świece, później kopułka i palec
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez dominik_lbn » 10 sty 2009, o 18:10

jakiś czas temu miałem identyczny kłopot

tak się złożyło że poleciały świece przewody i kopułka i wymiana tych elementów załatwiła sprawę :-)

i była też myta przepustnica
dominik_lbn
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 11:07
Lokalizacja: Lublin

Postprzez fejsik » 10 sty 2009, o 20:42

a nie da sie jakos wyregulowac obroty??
fejsik
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 26 paź 2008, o 11:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pogo84 » 10 sty 2009, o 21:30

ja mam tak samo ale mam do tego gaz na gazie wszystko ok a na benzynie własnie takie objawy mam co to moze byc?
pogo84
Badacz tematu
 
Posty: 194
Dołączył(a): 2 paź 2007, o 18:29
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Fasol » 10 sty 2009, o 21:39

pogo84, tak jak przedmówcy napisali wyżej. Trzeba sprawdzić te elementy. Ja mogę dodac jeszcze ze moze puść czujnik od nastawki przepustnicy,ew. sonda lambda.


Pozdrawiam
Fasol
 

Postprzez pogo84 » 10 sty 2009, o 21:42

no dobra ale to na gazie tez bym mial takie objawy a jest wszystko ok na gazie
pogo84
Badacz tematu
 
Posty: 194
Dołączył(a): 2 paź 2007, o 18:29
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Fasol » 10 sty 2009, o 21:45

z reguły tak jest,jak dobrze chodzi na gazie to na benzynie nie i na odwrót :D :super:
Fasol
 

Postprzez SIENIU » 10 sty 2009, o 22:50

Miałem podobne objawy cały czas trza było trzymać nogę na gazie ale w moim przypadku był winny przepływomierz wymiana na nowy i kłopot z głowy.Moja rada jedz najpierw na kompa może coś pokaże.
Jeśli pomogłem kliknij POMÓGŁ będę bardzo zadowolony
Avatar użytkownika
SIENIU
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 03:38
Lokalizacja: BOGATYNIA

Postprzez KristoF » 11 sty 2009, o 00:55

TYLKO przepustnica, niezwykle częsta przypadłość silników AEE, AEX, AER itp z wielopunktowym wtryskiem benzyny.Wyczyść przepustnice i problem zniknie.Bezpośrednio po wyczyszczeniu mozesz mieć obroty na poziomie 1400obr/min.Auto samo się dopasuje do nowych warunków po jkaichś 150-200km.

[ Dodano: 2009-01-10, 23:59 ]
jeśli masz możliwość to możesz podłączyć pod komputer.Uważam ze pokaże błąd nastawnika przepustnicy lub coś z tym związane i przekroczona wartośc adaptacji.Po wyczyszczeniu bedzie dobrze ;-)
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez fejsik » 11 sty 2009, o 12:59

a ile kosztuje podlaczenie pod kompa slyszalem ze 200zl czy to prawda?? niestety nie mam znjaomego ktory by mi to zrobile musze jechac do mechanika ile taka przyjemnosc?? czy ktos juz to robil??

[ Dodano: 2009-01-11, 12:03 ]
dzis bylem odpalic golfa na poczatku zaraz po odpaleniu gasl nie chcial wejsc na obroty za trzecim razem odpalilem dodajac gazu i od razu odpalil wszedl na obroty 1100 i stopniowo minimalnie sszedl do 900 czyli tak jak zawsze mie chodzil normalnie...silnik chodzil ladnie i wszystko wydawalo sie ok ale postanowilem dac wiecej gazu i troche pogazowac niestety jak spuscilem noge z gazu to zszedl calkiem z obrotow i zgasl ehh ponownie go odpalalem i odpalil ale silnik chodzil na 400 obrotow ehh nie wiem co sie dzieje moze rzeczywiscie to przepustnica jest zapchana jak ona wyglada gdzie ona jest ???prosze o pomoc
fejsik
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 26 paź 2008, o 11:51
Lokalizacja: Wrocław

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości