proglem z obrotami

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

proglem z obrotami

Postprzez pablo1932 » 31 sty 2010, o 12:01

Witam Panowie pomozcie mam golfinke 2.0 GTI 8 zaworową jest fajniutka tylko co sie ostatnio okazalo to po odkreceniu korka wlewu oleju zaczyna przygasac tracic na obrotach.co to moze byc co trzeba wymienic????pomozcie chlopaki
pablo1932
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 lis 2009, o 21:52
Lokalizacja: Lublin

proglem z obrotami

 

Postprzez BORYSKA » 31 sty 2010, o 12:45

pablo1932, może niedokładnie go przykręciłeś i przez odmę łapie teraz lewe powietrze
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez pablo1932 » 31 sty 2010, o 14:59

jakis klient mi powiedzial ze juz glowica do wywalenia???pocieszył mnie bardzo
pablo1932
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 lis 2009, o 21:52
Lokalizacja: Lublin

Postprzez BORYSKA » 31 sty 2010, o 19:38

Niewiele mogę powiedzieć na temat silnika 2.0 bo go nie znam, więc nie chcę Cię wprowadzać w błąd ale wydaje mi się, że łapie gdzieś lewe powietrze i dlatego wariują mu obroty
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez SYLWEEQ79 » 31 sty 2010, o 19:48

w 2e tez mi warjowały obroty a to była wina silnika krokowego.
ale po zdięciu korka tracenie obrotów nic wesołego. zmierz ciśnionko na tłokach.
kiedyś oglądałem furke do kopna no i po zdięciu korka fura padła.
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez piotrus23 » 1 lut 2010, o 00:33

SYLWEEQ79 napisał(a):w 2e tez mi warjowały obroty a to była wina silnika krokowego.
ale po zdięciu korka tracenie obrotów nic wesołego. zmierz ciśnionko na tłokach.
kiedyś oglądałem furke do kopna no i po zdięciu korka fura padła.
czemu wprowadzasz w bład normalna sprawa ze jak korek odkrecisz to silnik inaczej zacznie pracowac ,nic sie nie martw
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez pablo1932 » 1 lut 2010, o 15:08

dzieki chlopaki za odpowiedz :):)!!macie gdzies w Lublinie specjaliste ktory regeneruje zawory w silniku???
pablo1932
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 lis 2009, o 21:52
Lokalizacja: Lublin

Postprzez mani51 » 1 lut 2010, o 19:31

nie wiem jak jest w silniku 2,0 o którym tu mowa ale tam gdzie odma jest podłączona poniżej przepustnicy ewentualnie za przepływomierzem powietrza całkiem normalnym objawem jest zmiana obrotów a nawet gaśnięcie silnika po odkręceniu korka wlewu oleju. Wiem że tak właśnie jest w niektórych silnikach BMW.

jeśli z zakręconym korkiem silnik chodzi normalnie to nie ma się czym przejmować i nie należy dać się podpuszczać jakimś pseudo mechanikom którzy tylko czekają żeby zarobić na ludzkiej naiwności.
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez pablomed » 1 lut 2010, o 22:50

pablo1932, w silniku 2E jest to zdecydowanie normalne i wynika z konstrukcji odmy która jest połączona z przestrzenią pod pokrywą zaworów oraz z faktu umejscowienia przepływomierza. Jeśli odkręcasz korek to pod pokrywę zawortów potem do odmy i do dolotu leci lewe powietrze nie ":widziane" przez przepływomierz. W związku z tym mieszanka się robi za uboga i silnik przygasa.
We wtrysku jednopunktowym niema przepływomierza, wię odkręcenie korka nie wpływa
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez piotrus23 » 2 lut 2010, o 13:35

pablomed napisał(a):pablo1932, w silniku 2E jest to zdecydowanie normalne i wynika z konstrukcji odmy która jest połączona z przestrzenią pod pokrywą zaworów oraz z faktu umejscowienia przepływomierza. Jeśli odkręcasz korek to pod pokrywę zawortów potem do odmy i do dolotu leci lewe powietrze nie ":widziane" przez przepływomierz. W związku z tym mieszanka się robi za uboga i silnik przygasa.
We wtrysku jednopunktowym niema przepływomierza, wię odkręcenie korka nie wpływa
nic dodac nic ujac :!: nie wiem po co reszta sie wypowiada na tematy o których nie maja pojecua
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 43 gości