silniczek krokowy 1.8 ABS

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

silniczek krokowy 1.8 ABS

Postprzez nielegalny23 » 24 sie 2008, o 16:09

wyjalem silniczek i rozebralem go.. troche wyczyscilem. i zlozylem spowrotem.. i jak odpalilem go to juz w ogole nie mam niskich obrotow.. zaraz po odpaleniu wchodzi na 2000 albo na 4000 i tak trzyma.... i co teraz???????? mam kupic nowy czy co??aha a jak go rozlozylem to troche nim pokrecilem...do konca i pozniej wrocilem spowrotem a nie chodzi chyba ;(
nielegalny23
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 11 gru 2007, o 00:26
Lokalizacja: ?ódz

silniczek krokowy 1.8 ABS

 

Postprzez uli » 24 sie 2008, o 16:14

jak cos to ja mam do schandlowania silnik krokowy ale pierw zrob tak wyjmij klemy akumulatora i trzymaj go tak z 15min komp sie zresetuje i podepnij i powinno po zalaczeniu silnika wskoczyc na wysokie obroty po chwili zaczna opadac wiesz co najlepiej zadz jak mozesz do mnie to samo mialem i wiesz co sie okazalo ze czujnik temp. byl walniety(507830721) 8-)
Avatar użytkownika
uli
Badacz tematu
 
Posty: 267
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 11:37
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PaNdA » 19 wrz 2008, o 18:17

:kwasny: Ja sie wtronce w tą debate...1.6 + LPG Miałem podobny problem po zakupie golfika, rano jak był zimny silnik to wogóle niechodził na ssaniu gasł na wolnych obrotach dopiero jak był zagrzany to obroty były ok i tak codziennie. Pojechałem na serwis diagnostyka komputerowa wykazała uszkodzenie nastawnika wolnych obrotów, został wymieniony...Po jakimś czasie problem wrócił sprawdziłem czujnik temperatury jest ok!!!I w dalszym ciągu jest to samo jak odpalam rano na zimnym niemma ssania a jak sie rozgrzeje jest ok :-( :!: prosze o rade bo zima tuż tuż :-? z góry bardzo dziękuję !!! pozdro!!!
Avatar użytkownika
PaNdA
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 14:59
Lokalizacja: woj. Śląskie

Postprzez uli » 19 wrz 2008, o 19:56

pewien jestes ze nie czujnik temp. nie wazne ze pokazuje ci temp cieczy ksiazkowa ale jak zauwazyles sa tam 4 przewody i kazdy kpl jest opowiedzialny za co innego, jedne wysylaja do kompa a drugie do przekaznika ktory pokazuje ci temp silnika. 8-)
Avatar użytkownika
uli
Badacz tematu
 
Posty: 267
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 11:37
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PaNdA » 20 wrz 2008, o 07:48

Poprostu przy rozruchu zimnego silnika wyłączyłem wtyczke i wtedy komp odczytuje temp. jako zero i także było bez ssania :-o
Avatar użytkownika
PaNdA
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 14:59
Lokalizacja: woj. Śląskie

Postprzez uli » 20 wrz 2008, o 10:55

ty czytasz co ja pisze czy nie bardzo :shock:
Avatar użytkownika
uli
Badacz tematu
 
Posty: 267
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 11:37
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez nielegalny23 » 22 wrz 2008, o 22:58

hejka wymienilem silnik krokowy i obroty so juz ok ale nie do konca bo podczas zmiany biegow jeseli obroty sa miedzy 1700 a 2000 poprostu nie opadaja jak puszcze noge z gazu.. dopiero jak lekko nacisne na gaz i poszcze to dopiero opadna.. wszystko dzieje sie podczas jazdy...
nielegalny23
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 11 gru 2007, o 00:26
Lokalizacja: ?ódz

Postprzez mani51 » 23 wrz 2008, o 06:34

nielegalny23 napisał(a):podczas zmiany biegow jeseli obroty sa miedzy 1700 a 2000 poprostu nie opadaja jak puszcze noge z gazu.. dopiero jak lekko nacisne na gaz i poszcze to dopiero opadna.. wszystko dzieje sie podczas jazdy...


tak to ja mam ale skoro u Ciebie tak jest po wymianie silniczka krokowego to już wiem że u mnie on nie będzie winien, tzn mam taką nadzieję bo 300zł wole wydać na coś innego

[ Dodano: 2008-09-23, 17:24 ]
właśnie wróciłem z garażu. Jeszcze raz rozkręciłem całą przepustnicę tzn te 4 śrubki mocujące i powoli i dokładnie wszystko poskładałem. Tej gumowej podstawy wtrysku nie ruszałem. Zmieniłem tylko wszystkie uszczelki i każdą delikatnie (naprawdę cieniutko) posmarowałem silikonem, tak samo posmarowałem podstawę wtrysku w niejscu gdzie dolega obudowa przepustnicy, na czas grzebania przy przepustnicy aku był oczywiście odpięty więc po skręceniu wszystkiego odpaliłem na pb i tak chodził dopóki went się nia załączył i wyłączył czyli tzw reset kompa który robiłem już kilka razy i nie pomagał...niemniej jednak teraz silniczek pracuje równiutko, po przegazowaniu obroty spadają do 800 więc jest git i dodatkowo wreszcie mam jednakowe obroty na biegu jałowyma na gazie i na benzynie a do tej pory na gazie zawsze były większe...wniosek z tego jeden - silniczek łapał lewe powietrze a teraz już nie łapie :-)
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez anoir » 25 wrz 2008, o 19:43

witam. mam to samo co mam zrobić z tym silniczkiem krokowym czy wymienić czy uszelnić

[ Dodano: 2008-09-25, 19:45 ]
:cisza:

[ Dodano: 2008-09-25, 19:53 ]
:-o

[ Dodano: 2008-09-25, 19:54 ]
nich mi ktoś poradzi bo zwątpię w ten blog :?:
anoir
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 17 wrz 2008, o 17:24
Lokalizacja: kraków

Postprzez mani51 » 25 wrz 2008, o 20:37

za uszczelnienie nic nie zapłacisz a za krokowy 300zł...najpierw próbuj uszczelnić

a tak poza tym to coś taki niecierpilwy?
lepiej poproś kogoś żeby Ci to zrobił bo trzeba powoli i dokładnie
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez anoir » 26 wrz 2008, o 16:26

dzięki za pomoc a z niecierpliwością ta jest tak że mi się już zaczyna piepszyć i coraz częściej faluje silnik
anoir
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 17 wrz 2008, o 17:24
Lokalizacja: kraków


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości