nielegalny23 napisał(a):podczas zmiany biegow jeseli obroty sa miedzy 1700 a 2000 poprostu nie opadaja jak puszcze noge z gazu.. dopiero jak lekko nacisne na gaz i poszcze to dopiero opadna.. wszystko dzieje sie podczas jazdy...
tak to ja mam ale skoro u Ciebie tak jest po wymianie silniczka krokowego to już wiem że u mnie on nie będzie winien, tzn mam taką nadzieję bo 300zł wole wydać na coś innego
[ Dodano: 2008-09-23, 17:24 ]właśnie wróciłem z garażu. Jeszcze raz rozkręciłem całą przepustnicę tzn te 4 śrubki mocujące i powoli i dokładnie wszystko poskładałem. Tej gumowej podstawy wtrysku nie ruszałem. Zmieniłem tylko wszystkie uszczelki i każdą delikatnie (naprawdę cieniutko) posmarowałem silikonem, tak samo posmarowałem podstawę wtrysku w niejscu gdzie dolega obudowa przepustnicy, na czas grzebania przy przepustnicy aku był oczywiście odpięty więc po skręceniu wszystkiego odpaliłem na pb i tak chodził dopóki went się nia załączył i wyłączył czyli tzw reset kompa który robiłem już kilka razy i nie pomagał...niemniej jednak teraz silniczek pracuje równiutko, po przegazowaniu obroty spadają do 800 więc jest git i dodatkowo wreszcie mam jednakowe obroty na biegu jałowyma na gazie i na benzynie a do tej pory na gazie zawsze były większe...wniosek z tego jeden - silniczek łapał lewe powietrze a teraz już nie łapie