Silnik gasnie po wjechaniu do kałuży (HELP!!!)

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Silnik gasnie po wjechaniu do kałuży (HELP!!!)

Postprzez vwgolfiii » 20 sty 2008, o 13:03

Witam
mam taki problem ze swoim Golfem - gdy wjezdzam do kałuży ktora jest na calej drodze i nie mozna jej ominac (powolutku na dwojce) silnik nagle przestaje pracowac a spod maski bucha pelno pary:kwasny: wszyscy przejezdzaja jedni szybciej inni wolniej ale przejada bez problemow przez ta kaluze i jada dalej a ja stoje. silnik to 1.8 ABS - i mam w zwiazku z tym pytanie czy mialy one oryginalnie oslony pod silnikiem zakrywajacy caly silnik. bo w sklepie powiedzial ze do benzynowych Golfow nie ma sa tylko do diesli a nie chce mi sie w to wierzyc. i co mogloby byc przyczyna tego gasniecia (zalany aparat?)
Ostatnio edytowano 2 mar 2008, o 21:51 przez vwgolfiii, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
vwgolfiii
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 14:08
Lokalizacja: KatoVWice

Silnik gasnie po wjechaniu do kałuży (HELP!!!)

 

Postprzez stingeros » 20 sty 2008, o 13:06

ehhh caly czas ostatnio rozmawailismy dokladnie o tym samym problemie...poszukaj najpierw dobrze a potem rob nowy temat :kwasny: ..to taki apel :-P ;-)

a tu masz link poszukalem za ciebie...pozdrawiam http://www.golf3.pl/topics4/nie-moge-je ... vt2878.htm
*****************************
VW GOLF MK3 by STINGER
Avatar użytkownika
stingeros
Members
 
Posty: 532
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 12:53
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez vwgolfiii » 27 sty 2008, o 21:21

witam ponownie
zostalem odeslany do jakiegos linku, w ktorym poradzono wymiane przewodow wysokiego napiecia. tylko jaki jest tego sens skoro moje maja przebieg okolo 10 tys km. i nic sie nie dowiedzialem na temat tego czy te silniki mialy oryginalnie oslony, to musi byc inna przyczyna, np kopulka na aparacie zalana. ostatnio zauwazylem ze po 3 dniach nieuzytkowania go(stal caly czas w garazu) tez mialem problem z zapaleniem. z ledwoscia zapalilem za 4 razem. po 3 sekundach zgasl ale juz potem normalnie zapalil i chodzil dobrze. przeczyscilem kopulke i palec bo bylo widac zuzycie i zobaczymy czy sie poprawi. tak na codzien nie ma zadnego problemu, pali od razu i nie ma sie co przyczepic. gorzej w wilgotne dni. oczywiscie dzieki za poszukanie linku, ale po co zaraz pisac ze juz byl ten temat. jakby problem byl ten sam to bym chyba nie pisal nastepnego tematu?!
Avatar użytkownika
vwgolfiii
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 14:08
Lokalizacja: KatoVWice

Postprzez Pawelooo » 28 sty 2008, o 01:14

Silniki benzynowe w golfach maja plastikowa oslone pod silnikiem, ale czesto wlasciciele samochodzikow olewaja tą jakze bardzo wazna kwestie... Koszt takiej oslon to ok. 80 zl.
Avatar użytkownika
Pawelooo
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 11 lis 2007, o 08:57
Lokalizacja: Swinoujscie

Postprzez vwgolfiii » 28 sty 2008, o 22:09

dzieki o to mi wlasnie chodzilo
Moja Golfina:http://www.golf3.pl/topics2/a-oto-moj-golfik-vt3648.htm
Avatar użytkownika
vwgolfiii
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 14:08
Lokalizacja: KatoVWice

Postprzez K@mil » 28 sty 2008, o 22:34

do 1,8 z latwoscia dostaniesz taka oslone na allegro do 1,6 ja juz mam gorzej :(
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez stingeros » 29 sty 2008, o 03:42

kurcze tez nie mam tej oslony ale nie zdarzylo mi sie zeby autko gaslo... :kwasny:
*****************************
VW GOLF MK3 by STINGER
Avatar użytkownika
stingeros
Members
 
Posty: 532
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 12:53
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez zita0 » 29 sty 2008, o 10:28

sprawdz na kanale czy od dolu nie ma jakis przewodow. i czy nie sa przerwqane a jak nie to zabezpoiecz je jakas tasma izolacyjna.
SEE
zita0
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 23 sty 2008, o 00:41
Lokalizacja: KATOWICE

Postprzez PiJey88 » 29 sty 2008, o 14:53

silnik gaśnie bo przewody od świec maja przebicie, 2 dni jak kupiłem Golfa stanałem w wielkiej kałuzy, naszczescie udało mi się wyjechać ale tylko na 3 pracujących tłokach... :-?
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez vwgolfiii » 29 sty 2008, o 18:39

osłona juz zakupiona. jutro bedzie montaz. ale z tym gasnieciem tez trzeba cos zrobic bo to nie jest naprawa - zalorzenie oslony. troche mi szkoda wymieniac przewody zaplonowe poniewaz niedawno wymienialem ale chyba tak zrobie, a przy okazji swiece oraz kopulka i palec rozdzielacza bo tez jest w nienajlepszym stanie. przynajmniej z tym juz bede mial spokoj na dluzszy czas. dzieki za wszystkie porady. punkty porozdawane
Moja Golfina:http://www.golf3.pl/topics2/a-oto-moj-golfik-vt3648.htm
Avatar użytkownika
vwgolfiii
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 14:08
Lokalizacja: KatoVWice

Postprzez kriswoj2 » 31 sty 2008, o 00:49

nie musiosz wymieniac wszystkich przewodw. sprawdz ktory ma przebicie (ale zeby to zrbic treba go zalac haha i najlepiej wieczorem bo wtedy widac) ja milem przeskok na na cewke z przewdu ale do dzis jezdzi bez oslony i wymiany przewodu. zrobilem prowizorke na drodze przy pomocy tasmy i jak narazie juz tak zostalo do czasu az wymienie przewod bo faktycznie sie do tego nadaja.
kriswoj2
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12 sty 2008, o 21:07
Lokalizacja: kraków

Postprzez Pawelooo » 1 lut 2008, o 11:30

Bez oslony alternator jest bardzo narazony na zalanie poniewaz znajduje sie tuz przy prawym kole:(
Avatar użytkownika
Pawelooo
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 11 lis 2007, o 08:57
Lokalizacja: Swinoujscie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: danieldevon2, Google Adsense [Bot] i 22 gości