SWAP silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

SWAP silnika

Postprzez rembdeska » 29 sty 2012, o 13:47

witam mam silnik 1,8 abs 90konny i chciał bym wsadzić 2,0 abf ,jak wygląda taki swap czy jest dużo roboty i co potrzebuje do tego .
czy potrzebuje jakoś bardzo przerabiać elektrykę łapy silnika itp .
z góry dziękuje za odp
Ostatnio edytowano 10 lut 2013, o 15:22 przez rembdeska, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
rembdeska
Czytacz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 26 wrz 2010, o 22:19
Lokalizacja: oświęcim

SWAP silnika

 

Postprzez trojeczkaGT » 29 sty 2012, o 13:48

caly kompletny silnim i wiazki elektryczne od tego silnika i komputer i jest bardzo duzo pracy i trzeba miec duzo wiedzy by przelozyc i by nagle nam czesci jakies nie zostaly.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 29 sty 2012, o 20:56

rembdeska, na temat swapowania jest mnóstwo tematów, na co byś nie swapował robota jest taka sama, nie trzeba super wiedzy do tego, trzeba mieć dużo chęci, odpowiedni garaż z narzędziami, wiedza jest w ETCE ELSIE i w google :ok:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez BialyUst » 1 lut 2012, o 00:00

głownie do swapa potrzebny motor z osprzetem i wiazka z kompem to takie podstawowe a zeby zrobic dobrze to juz inne hamulce ITP wszytsko sie wiaze ze wszystkim wiadoma sprawa finansowo zalezy za ile kupisz motor itp
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez jarek8787 » 1 lut 2012, o 00:01

Skrzynia z aam-a podejdzie,a mocowania silnika?
jarek8787
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 08:46
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Postprzez Imper » 1 lut 2012, o 00:29

mocowania takie same. Tylko zeby skrzynia pasowala z AAM musisz zapodac swoje kolo zamahowe z tarcza sprzeglowa
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez PtasiorSki » 1 lut 2012, o 06:22

polecam kolego taka robote 2,0 wstawiasz lekkie kolo zamachowe swoja skrzynke + mono wtrysk z kolektorem :D operacja sprawdzona i udana powiem wam ze ciekawiej chodzi niz na org listwie wtryskowej wtedy ma swoje niby 115 km ale mysle ze podpiecie jedno punkta nie przeszkadza ładnie smiga :D
PtasiorSki
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 17 paź 2011, o 16:10
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez jarek8787 » 1 lut 2012, o 09:24

To kolektor ssacy podejdzie od 1.8? Bo z wydechowym to bede zakladal od 2e. Znowu tez slyszalem opcje zeby zrobic przeszczep slupka z 2e a glowicy z 1.8(pytam gdyz moja mama ma zrobione tak w audi 80 b3) czy nie kombinowac i zrobic swapa z komoem wiazka el itp?
jarek8787
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 08:46
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Postprzez Imper » 1 lut 2012, o 14:27

PtasiorSki, ciekawe jest to co piszesz. Moze po prostu cos z osprzetu nie domagalo przy tej hybrydzie jaka miales okazje testowac. Dla mnie bzdura jest sie pchanie znow w ten monowtrysk z tak mala przepustnica. To wlasnie jej srednica jest bolaczka tych silnikow ze rozwijaja taka mala moc.
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez jarek8787 » 1 lut 2012, o 20:58

Swapu jeszcze nie bylo, ale bedzie:d mialem doprezac tego aam-a zmieniac kompa ,walek itp ale jak sie bawic to sie bawic aam-a wyj....2e wstawic:d
jarek8787
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 08:46
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Postprzez trollu » 1 lut 2012, o 23:35

po kiego grzyba wstawiać większy silnik na wielopunkcie i bawić się w montowanie jednopunkta? bez sensu jak dla mnie :-?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 2 lut 2012, o 14:58

jarek8787, wracając do pierwszego pytania , Taki swap wychodzi drogo z tego powodu że oprócz silnika potrzebujesz sterownik silnika, przepływomierz ktory już teraz ze 4 stówki kosztuje, pompe paliwa koło stówki, i właściwie cały wydech zaczynający sie od tzw dwurki ktora jest jako nowa droga w w dobrej uzywce trudna do dostania, plus wiązki. Więc licz się z sumarycznymi kosztami ze 2000 jeszcze zalezy co zrobisz sam, a np swap na podobny do AAM ale 90 konny ABS moze się uda za 1200.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości

cron