Potrzebne będzie :
- Turbina Garret T3

-Komplet kluczy nasadowych i płaskich.
-klucz imbus 6
-Rura dolotowa z golfa II od filtra powietrza pod turbinę garret T3

-sływ oleju jeden ze swojej turbiny 2 z garret T3
-Jeżeli robimy swapa z KKK k03 potrzebny będzie kawałek rury wydechowej z turbiny do katalizatora (downpipe) w innych przypadkach np. Garret T2, KKK K14 rura jest ta sama


- Komplet nowych uszczelek pod kolektor wydechowy i downpipe
Demontaż i Montaż :
1.Wjeżdżamy na kanał samochodem i przygotowujemy sobie miejsce pracy
2.Odkręcamy po kolei :
a) Przewód od filtra powietrza i wyciągamy razem z filtrem z samochodu
b) Odkręcamy kolanko gumowe przy turbinie i wyciągamy
c) Odkręcamy przewód wysokiego ciśnienia (dopływowy oleju) przy filtrze i turbinie żeby udało się go wciągnąć
d) Odkręcamy górną część osłony termicznej pomiedzy kolektorem ssącym a wydechowym
e) Odłączamy przewód od LDA (ten przy kolektorze ssącym)
f) Odkręcamy downpipe od turbiny i od katalizatora żeby wyciągnąć go .
g) W kanale wykręcamy spływ oleju od turbiny i od bloku.
h) Odkręcamy w końcu kolektor wydechowy z turbiną. Przy T2 nie ma problemu ale przy T3 przydaje się taka kombinacja kluczy

Nasadowa mała 12 < mała przedłużka < przegubik < duża przedłużka może być 2 X ja mam inaczej < śrubokręt jako przedłużka < grzechotka
ta kombinacja jest tylko do 1 śrubki resztę idzie łatwo wykręcić
i) Odkręconą turbinę z kolektorem kładziemy na razie na wózek i zabieramy się za odkręcanie kolektora ssącego takim kluczem + 10 nasadka i mała grzechodka lub duża

j) Gdy już mamy wyjęte górą kolektor ssący i wydechowy z turbina możemy przystąpić do kolejnego działania
k) Musimy przyszlifować kolektor ssący w jednym miejscu . Wystaje tam taka łapka i przeszkadza ona w montazu T3 jako że wchodzi to wszystko na styk
l) Teraz dorabiamy sływ oleju 1 cześć ucinamy z T3 ,według własnego uznania byle było do przykręcenia oryginalną stopką i łączymy z 2 częścią od T2 . Ja zrobiłem tak


2 część metalowo-gumową odkręcamy żeby przy spawaniu nie uszkodzić jej a tą właściwą wpasować. Warto pamiętać przy dorobianiu przewodu żeby przewód nie był nigdzie poziomo , może być przegięty pod ukosem ale wżne by nie był poziomo ponieważ olej zakrzepnie w tym miejscu i zapłatwi na turbinę przez nie odprowadzenie oleju.
m) bierzemy downpipe w imadało i docinamy dolną część rury pod wymiar uszczelki

ponieważ nie będzie wtedy pasować do turbiny ze względu na dolną klapkę przy turbinie

n) Skręcamy wszystko do kupy.
o) Wkładamy turbo i kładziemy na wozek i przykręcamy kolektor ssący
p) przykręcamy turbo ale bez spływu jak na razie żeby wkręcić ta śrubkę od kolektora kombinacją kluczy jaka napisałem

r) Resztę skręcamy analogicznie do wykręcania tylko przewód dolotowy trzeba trochę naciągnąć żeby wkręcić do T3 bez problemu da się naciągnąć .
s) Po skręceniu wszystkiego . Odpalamy i sprawdzamy czy nie cieknie nigdzie olej , lub czy nie dmucha spalinami jeżeli wszystko jest OK to możemy się cieszyć tą znakomitą turbiną .
t) Po wymainie warto albo podnież jej ciś. za pomocą MBC lub wyregulowac boost pina żeby silnik nie kopcił przy 2.000 obr ponieważ turbina włącza się dopiero przy 3000 obr. za to z pełnym kopnięciem dodatkowym efektem na + jest znakomity świst przy zwiększaniu obrotów. silnik aż się woła o te 4000 obr. i chce więcej

mam nadzieję że pomogłem w razie pytań pisać to pomogę bardziej szczegółowo