1. Wiązka MFA z diesla (ma więcej kabli m.in. do świec żarowych)

2.Licznik MFA również z diesla tdi (najlepiej żeby był od 0-200 )

Teraz zaczynają się schody , licznik tdi na silniku TD , przy zapaleniu silnika pokazują obroty na poziomie 9999 , spowodowane to jest innym wskazaniem alternatora . Są dwa sposoby na zwalczenie tego problemu.
1. Zrobienie dzielnika obrotów (nie polecam )
2.Ingerencja w Pamięć licznika ( zmiana WGSZ w pamięci licznika)
A więc idąc 2 sposobem trzeba znaleźć kogoś kto przeprowadza "renowację liczników" (handlarze wiedzą o co chodzi

Ta 8 pinowa kostka

Po tym wszystkim jeżeli mamy skompletowane rzeczy, montaż jest na zasadzie P&P , dzięki czemu możemy się cieszyć działającym licznikiem MFA w TD
![:]](https://www.golf3.pl/images/smilies/cwaniak.gif)