hej
Zakładam kolejny temat z cyklu tych beznadziejnych. Tego chyba jeszcze nie było w historii tego forum.
Najpierw dane techniczne:
Silnik 2.0 AGG
Program Polski Vag 4.9
Kabel http://allegro.pl/vag-com-kabel-diagnos ... 27536.html
Problem number 1)
Po podłączeniu auta do kompa auto zaczęło się elektryzować w okolicy silnika. Nie zauważyłem tego od razu. Dopiero jak chciałem dla testu wyjąć kostkę z czujnika halla zauważyłem że coś mnie kopie Oo Domyślam się że uziemienie jest gdzieś spartaczone. Mam rację? Od czego mam zacząć poszukiwania?
Jak tylko odpiąłem obd2 to już nie osadzał się nigdzie ładunek.
Problem number 2)
No więc jak sobie podłączyłem auto na włączonym zapłonie do kompa to ładnie się połączył PV4.9 z komputerem. Daję pokaż błędy a tutaj zonk bo nie ma żadnego. NIC. Trochę mnie to zdziwiło bo wiem z lektury tego forum że ma pokazać błąd halla. Dla testu odpiąłem czujnik od przepływomierza. Pokazał błąd. Następny test to czujnik temp zasysanego. Odpięty - pokazał błąd. Wpięty z powrotem - pokazał błąd sporadyczny. No to więc kasujemy błędy. Gitara. Odpinam hall... nie pokazuje NIC. Odpalam auto z odpiętym halla. NIC. Wpinam hall ponownie. NIC. Hall działa poprawnie bo powyżej 5 k obrotów auto się kręci.
Tylko że kiedyś miałem już problem z obrotami i innymi duperelami w tym aucie i hallem też. Przerywał jak skurczybyk i wtedy komputer u elektryka (nie ten co tearz ja podpiąłem) pokazał halla. Problem naprawiony po wymianie aparatu.
Pamiętam też że podczas walki z obrotami falującymi mechanik powiedział mi że wykasował błąd halla by się nie pokazywał (nie ten elektryk i nie wiem ile w tym prawdy). Moje pytanie jest takie: Da się jakoś ustawić by komputer nie pokazywał pewnych błędów?
Wiem że szukam dziury w całym ale nie rozumiem dlaczego nie pokazuje tego błędu.