akumulator

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez skolar » 19 lis 2012, o 22:16

no zapewne nie to jak to jutro sprawdzisz to napisz co i jak bo jestem ciekaw;)
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

 

Postprzez pablomed » 19 lis 2012, o 23:10

XXMLODZIAN22XX, zanim trafisz do elektryka (lepszego) pojeździj trochę na samej benzynie, jest szansa że sam złapie własciwe nastawy. A jeśli nie - o ile wiem w tym silniku trzeba będzie za pomoca komputera wprowadzić na nowo tzw nastawy podstawowe. Szczegółów nie znam ale silnik ten daje ludziom nieźle w kość.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez XXMLODZIAN22XX » 20 lis 2012, o 09:14

kolego skolar nie dało to nic tyle ze obroty zamiast 2500 to faluja miedzy 1000 a 1400 przy odpaleniu
a jak dojedziesz do świateł to wtedy sa 1200 i podskoczą do 1800 a potem spadną do 1000 i tak trzyma
Avatar użytkownika
XXMLODZIAN22XX
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 23 lip 2011, o 18:50
Lokalizacja: Tuchola

Postprzez skolar » 20 lis 2012, o 09:26

no ja mialem to samo ale mi to przeszlo po jakims czasie poprostu pojezdzi jakis czas tak to moze tez sie "samo naprawi";p
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Postprzez XXMLODZIAN22XX » 20 lis 2012, o 13:45

czyli to jest koledzy wina komputera tak?a da sie jakos to naprawic na nowo nagrac program czy cos?a komputer mam firmy Magneti Marelli 61600.256.08 i ten drugi kod 032 906 030 K

[ Dodano: 2012-11-20, 12:50 ]
u mnie w okolicy nie maja używanego na złomie wszystkie Boscha a w sklepie zamiennika tez nie maja ani nowego a skierowali mnie do serwisu w Bydgoszczy to maja nowy kosztuje ponad 3000tys zł śmiechu warte
ale to tak się dowiadywałem w razie czego.
Avatar użytkownika
XXMLODZIAN22XX
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 23 lip 2011, o 18:50
Lokalizacja: Tuchola

Postprzez michaal » 20 lis 2012, o 14:20

Co ci da wymiana komputera skro jak go odłączysz to i tak będziesz miał go zresetowanego.I komputer będzie musiał mieć nowe nastawy. Nieraz z tymi objawami idzie żyć np jak falowania są na rozgrzewającym silniku wystarczy że że wyłączy go i włączy to będzie chodził normalnie.
W twoim przypadku jak sam reset nie wystarczy to weź wyczyść przepustnice i zrób nowy reset. Pewnie od zakupu tego nie robiłeś. Zawsze możesz mu zrobić adaptacje przez komputer i może wtedy będzie dobrze. Ewentualnie zobacz jeszcze czy gdy zdejmiesz wtyczkę z zaworu filtra węglowego nie ma poprawy.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez XXMLODZIAN22XX » 20 lis 2012, o 22:30

ok kolego zobaczę a jak jest rozgrzany i się ponownie wyłączy i włączy to nic nie daje dalej ma takie obroty jutro rano jadę do elektryka zobaczymy co zrobi dam znać jak wrócę czy jest ok i dalej mnie meczy to odpalanie teraz jak wracałem z pracy to się przyciął a jak elektryk sprawdzał ako to mówił ze najgorzej nie jest a alternator ładuje

[ Dodano: 2012-11-21, 19:17 ]
wiec tak koledzy przyczyna odpalania była winna tulejka od rozrusznika ale ta w silniku a czy pomogło zobaczymy rano czy się nie przytnie a te obroty dalej są normalnie masakra zrobił adaptacje przepustnicy i komputer na nowo nastawił i dalej tak samo co może być kazał mi jutro przyjechać bo już nie miał czasu koledzy ratujcie!!!

[ Dodano: 2012-11-22, 11:31 ]
już wiadomo od czego te obroty wariują czujnik temperatury ma winę pokazuje inaczej w samochodzie a inaczej na komputerze w samochodzie ma 90 a na kompie raz 30 raz 83 itd zamówiłem oryginalny za 80 zł bo dwa miesiące temu kupiłem podróbę za nie całe 20zl i teraz są tego efekty a co do odpalania bardzo dobrze odpalił rano wiec jednak była winna ta tulejka w silniku od rozrusznika.Pozdrawiam
Avatar użytkownika
XXMLODZIAN22XX
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 23 lip 2011, o 18:50
Lokalizacja: Tuchola

Napiecie akumulatora

Postprzez krisss.79 » 24 lis 2012, o 23:06

Witam :).
Panowie dzisiaj wrocilem z karpacza ,w tą i spowrotem mam 320 km ,po przyjechaniu pod blok zmierzylem napiecie na akumulatorze i wynosiło 12,80,czy to nie za mało?,po 4 godzinach napiecie wynosi okolo 12,50.Ladowanie na poziomie 14,20 bez ociazenia i 14 z obciazeniem ,pobór pradu na postoju ,0,2 ampera,Ładowanie wyjsciowe z alternatora 14 ,46 ,na klemach przy właczonych silniku i 14,20 na klemach wiec troche gubi po drodze.U kumpla po przejechaniu 10 km jest na klemach aku 13,10, po paru godzinach 12,70 .Czemu u mnie tak spada napiecie na akumulatorze ,czy winny jest regulator napiecia?
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez Zico63 » 24 lis 2012, o 23:13

krisss.79 napisał(a):pobór pradu na postoju ,0,2 ampera

Z mnóstwa wyników, ten jest niepokojący: to równowartość 12W poboru, dwóch pięciowatowych lub 10watowej żarówki - jesli Kolega nie pomylił zakresów. Zwyczajowo w Golfie z dobrym radiem, alarmem i centralnym nie przekaracza 0,02A czyli 20mA.
Każdy akumulator pod takim (lekkim co prawda, ale jednak) obciążeniem wykaże znaczący spadek napięcia na postoju, w stosunku do napięcia TEGO SAMEGO akumulatora z odpiętą choć jedną klemą.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez krisss.79 » 24 lis 2012, o 23:25

Zico63, mój bład 0,02 ampera :roll:
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez Zico63 » 25 lis 2012, o 02:28

No to już raczej wina akumulatora, można pożyczyć od znajomego na kilka dni - ale tak własnie to widzę.
Regulator "winien" jest tylko w czasie pracy, obnizanie się napięcia na postoju to już nie jego działka.
No ale te spadki nie są jeszcze tak tragiczne, w dodatku kumpel Kolegi może mieć akumulator tzw. wapniowy, z odrobinę większymi napięciami.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez slawek5t » 25 lis 2012, o 02:45

krisss.79 napisał(a):napiecie na akumulatorze i wynosiło 12,80,czy to nie za mało?

Jest okej. Nie może tam być 14 volt :)

krisss.79 napisał(a):po 4 godzinach napiecie wynosi okolo 12,50

Sprawdź po 12 godzinach. Jak nie bedzie wiele mniej to bedzie git.
Jesli aku z rana kręci dobrze rozrusznikiem to jest ok.
krisss.79 napisał(a):Ladowanie na poziomie 14,20

Też jeszcze w normie.....

krisss.79 napisał(a):.U kumpla po przejechaniu 10 km jest na klemach aku 13,10, po paru godzinach 12,70 .Czemu u mnie tak spada napiecie na akumulatorze ,czy winny jest regulator napiecia?

Kolega ma sprawniejszy Aku :)
U mnie spada nawet do 12.2 ale aku jest duży pojemnosciowo więc i tak dobrze sobie daje rade nawet zimą.

krisss.79 napisał(a):0,02 ampera

pobór na postoju git!

ogólnie jest bardzo dobrze :)
Jesli z rana akuś kręci silnikiem dobrze, to nie masz sie czym martwic :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 33 gości

cron